10 הקופי שופס הכי שווים באמסטרדם

קופי, שופ, קנאביס. מה צריך יותר מזה? (צילום: גטי אימג'ס)
קופי, שופ, קנאביס. מה צריך יותר מזה? (צילום: גטי אימג'ס)

קבלו את מדריך הקופי שופס הכי טובים בעיר, בתקווה שלא תשכחו את הדרך חזרה למלון

28 בפברואר 2018

אמסטרדם נחשבת לקודש הקודשים האירופאי של חובבי העישונים, תואר שהיא הרוויחה בצדק רב. אין מה לעשות, ההיצע המפואר יצר "תיירות עישון" שמושכת אנשים מכל רחבי העולם שיודעים שהדך היחידה לכפר על מזג אוויר קודר היא קנאביס עוצמתי. בכדי שלא תלכו לאיבוד בין כל הקופי שופס שיש לאמסטרדם להציע, הכנו עבורכם מדריך יעיל שמומלץ לגזור ולשמור.

טסים לאמסטרדם? חפשו כאן מלונות מומלצים

קופי שופ באמסטרדם. צילום: שאטרסטוק
קופי שופ באמסטרדם. צילום: שאטרסטוק

עוד כתבות שיעניינו אותך:
תחנות חובה באמסטרדם לתייר ההיפסטר
מה עושים בקרקוב? כל האטרקציות שאסור לפספס
גולאש וחברים: מסעדות בבודפשט שחייבים לבקר בהן

GreenHouse

בגרין האוס תוכלו למצוא את השילוב שבין קופי שופ קטן ואינטימי לבין עשבים איכותיים מאוד. המקום מציע סוגים שונים של מריחואנה, מהטובה ביותר, ואף קיבל פרסים על הדבר במשך שנים .אם התמזל מזלכם והצלחתם לתפוס מקום בחוץ תוכלו אפילו לצפות בנוף מקסים לתעלה. המקום אידאלי לבילוי עם החברים שכבר איתכם וגם עם כאלה שתמצאו שם. את הקופי שופ פוקדים גם סלבס רבים שעוצרים לשאכטה קצרה כמו למשל מיילי סיירוס והדוגמנית הבריטית קארה דלווין שנצפו מבלות יחד במקום. מהמומלצים: לימון הייז.

כתובת: Oudezijds Voorburgwal 191, Old Side

Abraxas

אברקסס מהווה נקודה מרכזית בסצנת הקופי שופס באמסטרדם. הוא פתח את שעריו בשנת 1992, ולמרות שעבר גלגולים רבים הוא נשאר מקום מדליק עם ווייבים טובים. התפריט מציע מגוון רחב של עשבים באיכות גבוהה, ממריחואנה ועד סוגים רבים של חשיש, עם פירוט ההשפעה הצפויה על המעשן. במקום יש חנות מתנות מיוחדת, למי שרוצה לחלוק את החוויה עם החברים בבית.

כתובת: Jonge Roelensteeg 12-14 

BABA

מקום חמים עם מוזיקה איכותית ועובדים מקסימים. העיצוב בסגנון הודי עם נגיעות הולנדיות. עוגיות החשיש של המקום מעלות ריח של הודו באוויר. מומלצים: אמנזיה וצ'יז הייז(Amnesia, Cheese Haze). השימוש בוופורייזר(מכשיר עישון) מומלץ- נחשב בריא יותר ולא ניתן להשגה בכל מקום.

כתובת: Barentszstraat 130, 1013 NS

Amnesia

כפי שאפשר להבין מהשם, אתם יכולים לשער שהגעתם למקום הנכון. ב-"אמנזיה" תמצאו חומרים ועשבים מהטובים והאיכותיים ביותר, כמו המריחואנה שזכתה בפרס "המריחואנה הטובה ביותר" בתחרות ה-canabbis cup שנערכת מדי שנה בעיר. למרות שהמקום נמצא באזור תיירותי למדי הוא עדיין שקט ונעים. רב האנשים שמבלים בו הם מקומיים, אך גם תיירים מתקבלים בברכה, עם ג'וינטים מגולגלים ותפריט קינוחים מפנק מאוד. קצת יקר, אבל שווה.

כתובת: Herengracht 133 

קופי שופ באמסטרדם. צילום: שאטרסטוק
קופי שופ באמסטרדם. צילום: שאטרסטוק

Rusland

המקום מוכר כקופי שופ הוותיר ביותר ברחבי אמסטרדם, מה שכבר מעורר סקרנות רבה לאיכויות ולנסיון שלו. כמשתמע מן השם, מדובר בקופי שופ באווירה רוסית, עם רצפת עץ מלא וכורסאות צבעוניות שמחמיאות למקום. בקומה העליונה נמצא בר המגיש 40 (!) סוגים שונים של תה, למטה מוצגים שלל מקטרות מעוררות חשק וישנו כמובן דילר הקנאביס שמספק את האטרקציה המרכזית לשמה נתכנסנו. המקום נחשב לפחות מתויר מה שמתבטא במחירים זולים יותר וקהל מצומצם.

כתובת: Rusland 16 

Betty Boop

הקופי שופ "בטי בופ" הוא קטן וידידותי וכך גם היחס של העובדים במקום. המקום אמנם מגיש מיצים טבעיים שירדו לכם טוב בגרון עם השאכטות אך המומלצים שלנו הם דווקא מילקשייק "מיוחד" שנקרא spice shake ובנוסף, מאפין וניל.

כתובת: Reguliersdwarsstraat 29, 1017 BJ Amsterdam

Kadinsky

מעבר לצוות המקסים שעובד במקום, מה שמייחד אותו מהאחרים הוא התפריט שלהם.מעבר להסבר על סוג העשב רשום את רמת החוזק שלו ועד כמה הוא משפיע. כך תוכלו לעשן בדיוק ביחס ליכולות ולרצונות שלכם. בין שלל המוצרים, המומלצים שלהם הם blueberry cheese, silver haze ועוד רבים וטובים.

כתובת: Zoutsteeg 14, 1012 LX

Barney's

מדובר באחד מהקופי שופס החמים ברשימה. האוירה במקום מצוינת והחומר משובח. העובדים במקום כל כך מקצועיים שהם ממש מתאימים ללקוח את החומר למצב הרוח שלו. מבחינת העישון עצמו, גם פה המקום לא חוסך על הלקוחות שלו ולרשות הלקוחות תפריט המתאר כל סוג וסוג ובנוסף על כל שולחן אפשר למצוא וופורייזר.

כתובת: Haarlemmerstraat 102

Dampkring

לא במקרה נבחר המקום להיות אחד מהלוקיישנים לצילום של הסרט אושן 12, וזאת בשל העיצוב של המקום. תקרות מקולפות ופאנלים מעץ בצבע קרמל הם התפאורה כאשר ברקע רץ בלופים, איך לא, הסרט אושן 12. תורם או לא לסטלה שלכם? רק ימים יגידו.

כתובת: Handboogstraat 29

Gray Area

מדובר בקופי שופ קטן ונחמד בקרבת האמנזיה. המקום תמיד מלא ולכן מומלץ לתפוס מקום בתור. למקום חשיש ומריחואנה ברמה מעולה וכן וופורייזר ובאנגים לרשות הלקוחות.

כתובת: Oude Leliestraat 2