"אני מניחה שזה סוג של מגננה שסיגלתי לעצמי כדי לשרוד את המקצוע הזה"

רוני מרחבי (34) שחקנית וזמרת, ומשחקת בתפקיד הראשי במחזמר "היירספריי" נחשפת בפרויקט מיוחד

רוני מרחבי. צילום: גיא אריאלי
רוני מרחבי. צילום: גיא אריאלי
28 בספטמבר 2017

"רוב השחקנים הם אנשים מאוד אמוציונליים, חווים רגשות ברמה מאוד קיצונית לכאן ולכאן. אני בדיוק ההפך. אני בן אדם מאוד רציונלי, לחיוב ולשלילה, וההייפ סביב "היירספריי" הדגיש לי את זה עוד יותר. אני פשוט לא מתרגשת מהדברים האלה. מצד אחד זה טוב, כי הדברים לא עולים לך לראש ככה, זה לא מבלבל אותך. מצד שני אני לא חווה את הדבר הזה עד הסוף, אני לא מתרגשת. אני מניחה שזה סוג של מגננה שסיגלתי לעצמי כדי לשרוד את המקצוע הזה, זה מאפשר לי לא ליפול לדיכאון כשדברים פחות טובים קורים לי, זה מגן מאכזבות. אבל כשקורים דברים טובים, זה לא מאפשר לי לחוות אותם באמת.

[tmwdfpad]המקצוע הזה הוא מבחינתי קודם כל מקצוע. גם אם אני נמצאת על הבמה עשר דקות מתוך שעתיים, אני מרוצה. אני באה לעשות הצגה וחוזרת הביתה, בלי הזוהר. פעם גם לא היה זוהר. עכשיו פתאום נגמרת הצגה ומלא אנשים מחכים לי בחוץ, וזה מביך אותי מאוד. זה פער שקשה לי להסביר, כשאני על הבמה ומשתחווה והם מוחאים כפיים זה הכי כיף בעולם. רבע שעה אחר כך כשאני יוצאת מהתיאטרון ואנשים מחכים ומוחאים כפיים בא לי לקבור את עצמי. אם הייתה לי אפשרות הייתי יוצאת מדלת אחרת ישר לאוטו.

לחשיפות נוספות:
לירז צ'רכי
אסי לוי
דורית רביניאן
יובל שרף
חנה מיננקו
אפרת גוש
תאלין אבו חנא
אורנה בנאי

אני חושבת שאני פשוט לא אוהבת את תשומת הלב, אבל אני עושה את זה בכל זאת כי אני מרגישה שזה לא הוגן כלפי הקהל. זה לא הוגן בסוף ההצגה לא לתת להם את הזכות להגיד לי תודה, אפילו שזו סיטואציה לא נוחה מבחינתי. לפעמים אני אפילו מרגישה קצת כפוית טובה, קורה לך משהו שכל כך הרבה אנשים רוצים ושואפים לו, ואת לא מתלהבת מזה מספיק. הייתי רוצה להתלהב מזה יותר".