"אמרתי לאמא שאני רוצה לבוא ואבא אמר לה שזה או הוא או אני"

תאלין אבו חנא (23), דוגמנית והזוכה בתחרות מיס טרנס ישראל 2016 - נחשפת בפרויקט מיוחד

תאלין אבו חנא. צילום: ניר אריאלי
תאלין אבו חנא. צילום: ניר אריאלי
28 בספטמבר 2017

"כשאנשים מסתכלים עליי הם רואים את הצדדים הטובים יותר, חושבים שאני חזקה. אבל זה לא אומר שאני לא נשברת. האמת היא שעדיין חסר לי משהו. עדיין יש פצע שלא התרפא. הם שוכחים שמאחורי כל ההצלחה הזו וכל הדברים הטובים שאני עוברת יש כאב גדול, שוכחים שאני חוזרת הביתה לדירה שכורה בתל אביב, לא לבית של ההורים, לאימא ולאבא. מה זה שווה להיות מצליחה ומפורסמת אם אין לך את הדבר שאת באמת הכי צריכה, שזה משפחה?

[tmwdfpad]כבר שלוש שנים שלא ראיתי את אבא. גם כשאני מגיעה לנצרת אני לא נכנסת הביתה, אני פוגשת את אימא במסעדה. פעם אחת אמרתי לאימא שאני רוצה להיכנס ואבא אמר לה שזו או הוא או אני, שאם אני אכנס אז הוא ייצא. מהכבוד שלי לאבא החלטתי לא לבוא, לא רציתי שהסיטואציה הזו תתרחש.

יש לי אחיינית שהיא בערך בת שנה שלא ראיתי מעולם חוץ מאשר בתמונות. זה הורג אותי. היא חלק בלתי נפרד ממני, היא מהדם שלי, אני לא מכירה אותה אבל אני מדברת עליה עכשיו ואני כולי נפעמת מהאהבה שיש לי אליה. אני לא יודעת איך הקול שלה נשמע, איך היא צוחקת, איך היא בוכה.

לחשיפות נוספות:
לירז צ'רכי
אסי לוי
דורית רביניאן
יובל שרף
חנה מיננקו
אפרת גוש
סנדי בר
אורנה בנאי

סבתא שלי, שהיא כבר בת 80, עד היום שוכחת שאני כבר לא שם. אני מדברת איתה בטלפון והיא מספרת לי שהיא לוקחת אותי בחשבון כשהיא מכינה אוכל ובסוף תמיד נשארת המנה שלי. קשה לי לחשוב שאני לא אוכל יותר מהאוכל שלה אף פעם. זה כואב.

יש לי חברה טרנסית מוסלמית שהמשפחה שלה ניתקה איתה קשר לגמרי. במובן מסוים קיוויתי להיות במקומה. הכאב הזה הורג, אבל את מתה פעם אחת. במקרה שלי אני מתה כל פעם מחדש, תלויה בין שמים וארץ, לא למעלה ולא למטה, כן בקשר ולא בקשר. זו לא טראומה פעם אחת שעוברת והכאב נרפא, כל פעם שזה נרפא אני חוזרת לשם וזה חוזר מחדש".