רובי רוז תגלם את באטוומן – גיבורת העל הלסבית הראשונה בטלוויזיה

דמותה של באטוומן תפציע בקרוסאובר של די.סי, והתסריט לסדרה משלה נמצא בעבודה. רוז: "אני נרגשת, זה משהו שהייתי מתה לראות בתור צעירה להט"בית"

רובי רוז בלוס אנג'לס, ביוני האחרון (צילום: פרייז'ר הריסון/ Getty Images)
רובי רוז בלוס אנג'לס, ביוני האחרון (צילום: פרייז'ר הריסון/ Getty Images)
8 באוגוסט 2018

רובי רוז ("כתום זה השחור החדש") לוהקה לתפקיד באטוומן, גיבורת העל הלסבית הראשונה בטלוויזיה. דמותה תפציע לראשונה בדצמבר, בקרוס אובר של די.סי שיכלול את החץ, הפלאש וסופרגירל. הפרויקט עדיין נמצא בשלבי פיתוח, ובהמשך באטוומן צפויה לקבל סדרה משלה.

התסריט לסדרה, אותו כותבת קרוליין דריס ("יומני הערפד"), מתרכז בדמותה של קייט קיין, ששואפת לצדק חברתי ומגיעה לרחובות גות'הם כבאטוומן – לסבית ולוחמת רחוב מאומנת. אבל לפני שתהפוך לגיבורה בעיניי עצמה, קייט צריכה להתגבר על השדים שלה – ורק אז תהפוך לסמל התקווה של העיר.

עוד כתבות מעניינות:
גיבורת העל הטרנסית הראשונה מגיעה לטלוויזיה
גיבורת-העל המלאה הראשונה מגיעה להוליווד
הגזמנו עם הפוליטיקלי קורקט: האם בסוף שחקנים ישחקו רק את עצמם?

בהתאם לרוחות השינוי בעולם הקומיקס – לאחרונה התוודענו לבואן של גיבורה טרנסית, גיבורה מלאה וגיבורה מוסלמית – הליהוק של רוז אינו מקרי. היא מזדהה כג'נדר-פלואיד, וליהוקה מתיישב גם עם קולות המחאה שקוראים לגילומן של דמויות קוויריות על ידי שחקנים קווירים.

השחקנית האוסטרלית כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא נרגשת במיוחד. "זה חלום ילדות. זה משהו שהייתי מתה לראות בטלוויזיה בתור צעירה להט"בית שמעולם לא הרגישה מיוצגת בטלוויזיה והרגישה בודדה ושונה".

באטוומן המודרנית הושקה מחדש בחוברות הקומיקס ב-2006, אז הוצגה כלסבית יהודייה שהתאהבה בבלשית לשעבר במשטרת גות'הם.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד