לכל הפרטים: מה אוכלים בתרצה החדשה של שף רז רהב (OCD)?

רז רהב (צילום יח"צ)
רז רהב (צילום יח"צ)

בר היין החדש מבית OCD נפתח להרצה ברחוב החלוצים ומיהרנו לדלות את כל הפרטים שאפשר. מה תאכלו פה והאם בכלל צריך להזמין מקום? כל הפרטים בפנים, ואפשר להשאיר את העניבה בבית

5 באפריל 2022

ההזמנות למסעדת OCD מלאות עד נובמבר. הזכייה במקום ה-3 ברשימת המסעדות הכי טובות במזרח התיכון ובאפריקה של סן פלגרינו בטח לא הועילה לרשימת ההמתנה להתפנות. אבל אם תרצו בכל זאת לאכול מפרי ידו של השף רז רהב יש כרגע הזדמנות חדשה ומרגשת לא פחות. כבר דיווחנו לכם לראשונה שזה בדרך, והנה עכשיו זה קורה: הכירו את תרצה, בר היין החדש בשוק לוינסקי בניצוחו של רהב שהחל בהרצה (לפחות לשבועיים הקרובים).

תרצה של רז רהב. צילום: אחי רענן
תרצה של רז רהב. צילום: אחי רענן

תרצה פותחת בימים אלה את שעריה להרצה. תרצה על שום מה? על שום רחוב תרצה במתחם נגה, בו שוכנת מסעדת OCD המהוללת. היא נפתחה על חורבות מסעדת החלוצים 3, שגם זכורה לנו כמוסד קולינרי אהוב ונהדר. מי יודע? כנראה שגורלה של הכתובת היא להיות בית למוסדות קולינריים. ברוכה הבאה תרצה.

תרצה היא בעצם הוא – בר יין שמתמקד באהבה למשקה ולהיכרות עמו. בר יין כהלכתו. על תפריט היין מנצח הסומלייה אביב חג'ג' והוא כולל מעל ל-200 לייבלים שונים של יינות מרחבי העולם, כך שמיטיבי לכת בהחלט ימצאו את עצמם שם. בנוסף, כמעט רבע מהיינות מוצעים למזיגה בכוס, כך שלא תצטרכו להתחייב ליין אחד ויחיד – ותוכלו לפלרטט עם יינות שונים ומגוונים במהלך הערב.

קרעפלך אצל רהב. צילום: אחי רענן
קרעפלך אצל רהב. צילום: אחי רענן

אווירת בר היין הקלילה בהחלט מנצחת ומורגשת במקום. הדבר מתבטא בכך שלתרצה לא תצטרכו להזמין מקום שנה מראש או להתחנן למארחת למקום ברשימת ההמתנה. אתם פשוט מוזמנים להיכנס פנימה. אם אתם ממש לחוצים (כמונו) ישנה אפשרות להזמין מקום לסיט הראשון.

אז מה יש פה לאכול? כאמור, תרצה לא מבקשת להיות מסעדה, אלא בר יין, והאוכל הוא גורם משלים (אם כי חשוב בהחלט). קרצו אלינו במיוחד מהתפריט: ברוסקטה עם מוח ופלפלים (24 ש"ח ליחידה), עוד בגזרת הברוסקטות, שזו לעניות דעתנו מנה מושלמת לצד כוס יין – גם ברוסקטה עם טונה חריפה מרעננת (24 ש"ח ליחידה) או ברוסקטה עם שומן בקר מנחם ותמרים (24 ליחידה).

בטן חזיר. צילום: אחי רענן
בטן חזיר. צילום: אחי רענן

בתפריט איתרנו גם מנה מסקרנת ברוח יהודית של קיגל עם קוויאר – מה שנקרא קיבוץ גלויות שעובד (52 ש"ח לשתי יחידות). עוד בתפריט – דג במעטפה עם רוטב צ'ימיצ'ורי הדרים אביבי וריחני (71 ש"ח). היד היהודית ניכרת שוב במנת קרעפלך ממולא בשארית לחם מהמאפייה של OCD ומוגש ברוטב חמאה לבנה שעשויה מלאבנה. מי לא אוהב קרעפלך? (52 ש"ח), ואיך אפשר שלא להזכיר את בטן החזיר השמנונית והקלאסית שמוגשת עם שסק חמוץ. (74 ש"ח). לקינוח תמצאו למשל טרייפל אגסים ביין, מהרו לתפוס את עונת האגסים עוד כשהיא כאן (45 ש"ח).

נראה שתרצה היא האחות הפרועה והשובבה של OCD, המחירים בה שפויים יותר והיא קז'ואלית מיסודה ומטבעה. תרצה מספקת הזדמנות פז לדגום את האוכל המופלא של רז רהב ולחוש ביד המיומנת שלו באופן פחות מחייב אך מהנה לא פחות. בתיאבון.

תרצה – לכל הפרטים