העראייס של M25 עד הבית: 3 משלוחים חדשים ושווים בתל אביב

הקיץ הזה מביא איתו עוד שלוש סיבות טובות לא לצאת מהבית: M25, פלורנטין האוס וחוות צוק התחילו להפעיל שירותי משלוחים – עד איפה הם מגיעים וכמה זה עולה?

30 ביולי 2018

אתם מתבצרים בבית עד אחרי החגים, או עד הגיחה לחו"ל, מה שיגיע קודם, ובינתיים שורדים בזכות משלוחי אוכל שמגיעים עד לגבולות המזגן הביתי. הקיץ חסר רחמים – אבל יש לנו חדשות טובות: שלוש מסעדות מצוינות השיקו שירות משלוחים חדש שיגוון לכם את הערב. רק בחייאת תהיו נדיבים עם הטיפ לשליח, חם גיהנום שם בחוץ.

M25

M25 התחילו לאחרונה, באופן מחתרתי למדי, להציע שירות משלוחים באזור חלוקה מוגבל. חשקתם בעראייס בקר עם שומן טלה לצד טחינה, סלט עגבניות, לימון כבוש, סחוג ובצל כבוש בסומאק, במנת קבב שוק בפיתה, בשיפוד טלה בפיתה או בהמבורגר (48-58 שקל)? אין צורך להזיע, כל המנות המהוללות האלו נמצאות במרחק הקלקה מכם. בנוסף תוכלו להזמין את קינוחי השוקולד שובר קריז וקראק פאי (18 שקל).

M25, משלוחים כל יום מהשעה 17:00, 15 ש"ח דמי משלוח, מינימום להזמנה 90 ש"ח, לאתר

M25 בשוק הכרמל (צילום: ירון ברנר)
M25 בשוק הכרמל (צילום: ירון ברנר)

עוד כתבות מעניינות:
שליחות קטלנית: ביקורת משלוחי אוכל ליפו
ניסינו את שירות הקבב החשאי בטלגרם
"האחים" דוקטור פותחים מסעדה חדשה בלינקולן

פלורנטין האוס

שירות המשלוחים החדש של פלורנטין האוס הושק מתוך ידיעה שאין סיכוי שאתם שוקלים לדווש לכיוונם בחום הזה, ובטח שלא מתיימרים למצוא חניה בשכונה. לפיכך הם מציעים לכם לא לזוז מהבית בזמן שהם יביאו אליכם סלט פפאיה, נאמס חזיר ושרימפס, גיוזה טופו, כיסוני לברק, כיסוני שרימפס מטוגנים, באן מומופוקו עם בטן חזיר צרובה ואפילו שניצל פנקו לילדים (35-45 שקל).

פלורנטין האוס, משלוחים כל יום מהשעה 18:00, 9 ש"ח דמי משלוח, מינימום להזמנה 15 ש"ח. לאתר

פלורנטין האוס. צילום: זיו ממון
פלורנטין האוס. צילום: זיו ממון

חוות צוק

חוות צוק הגיעו, ובצדק, למסקנה שבחום הזה אין סיכוי שתנסו לבשל. המנות המוכנות מתומחרות בק"ג וכוללות שניצלים, ממולאים, לזניה או גולש (90-150 שקל), וגם תבשילים – בקר בשזיפים, קובה סלק, תוספות וסלטים. בנוסף תוכלו להזמין בשר מהאטליז להכנה עצמאית בבית: וואגיו, בשר טלה מהחווה, עוף חופש, המבורגרים וקבבים. תוכלו כמובן למלא לעצמכם את המקרר בכל טוב מהמעדנייה – גבינות רכות וקשות, דגים כבושים, ממרחים ועוגיות.

חוות צוק, משלוחים בימי ראשון-רביעי 8:00-18:00, חמישי 8:00-12:00, דמי משלוח 35 שקל. הזמנות בטלפון: 052-7022661

מסעדת חוות צוק (צילום: איתיאל ציון)
מסעדת חוות צוק (צילום: איתיאל ציון)

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד