מה לעשות היום? (17.11)

המלצות לשלישי שכיף בו: לרקוד כאילו כאן זה הקרנבל, להתרשם מ-D3 שאין במסכי הקולנוע ולהתרפק (שוב) עם קלקסיקו

קלקסיקו. צילום: יח"צ
קלקסיקו. צילום: יח"צ
16 בנובמבר 2015

לילה ברזילאי בכולי

לקראת המופע של מבשרי הרוק הפסיכדלי בברזיל של שנות ה-60, Os Mutantes, הכולי עלמא מרפד לנו את ליל שלישי הגנרי במסיבה טרופית-ברזילאית בה ינגנו תמר אנטלר, נועה ארגוב ויבגני צ'רטקוב. ואם זה מספיק לטינו בשבילכם, מובטחים גם קוקטליים ומטעמים מסורתיים שיוגשו במהלך הלילה. מומלץ בחום לכל מי שחולם בפורטוגזית ולאו דווקא בספרדית. לפרטים נוספים.

כולי עלמא. צילום: בן קלמר
כולי עלמא. צילום: בן קלמר

אמן הקימוט מצרפת

וינסנט פלודרר הוא לא מאהב צרפתי עליו נמליץ, אלא אמן קימוט נייר שיתארח ב-17 בנובמבר בשנקר ויציג כיצד הופכים את המובן מאליו למרהיב ורב-פעמי. פלודרר יגיע לבית הספר במסגרת סדרת ההרצאות "צהריים בשנקר", שם הוא ירצה על עבודתו ויעסוק בקשר בין הטכניקה בה הוא יוצר ובין התנהגותם של יצורים אורגניים בטבע. מומלץ בחום לכל מי שרוצה לגעת ב-3D ולא רק לבהות בו. לפרטים נוספים.

קלקסיקו (חלק ב')

להקת הבית של נרנג'ה מגיעה אלינו שוב, וזה למעשה אומר שאנחנו נזכרים מהן מערכות יחסים ארוכות טווח וגם חוזרים לסמוך על בני אדם, בזמן שחברי קלקסיקו מקבלים חתיכת מנת סביח עסיסית. יחסי התן-וקח האלו כל כך טובים לשני הצדדים, עד שהוחלט על פתיחתה של הופעה נוספת (אחרי זו המוצלחת של אתמול), אותה יחממו לירון עמרם והפנתרים. מומלץ בחום לכל מי שעדיין מרגיש בטוח במופעי רוק הומי אדם. לפרטים נוספים.