חדשות האוכל: מאיר אדוני מכין הפתעת יום הולדת מתוקה

פינוק מיוחד לכבוד יום ההולדת של מסעדות השף אדוני, מלגו ומלבר פותחים לצהריים ותפריט קינוחים חדש ב-TYO: כל החדשות שבלעדיהן לא יוצאים לאכול

מאיר אדוני (צילום: אבי בוחבוט)
מאיר אדוני (צילום: אבי בוחבוט)
27 ביולי 2016

מלגו ומלבר פותחים לצהריים

מוטי טיטמן ואור מיכאלי משיקים לראשונה תפריט עסקי ומותאם לשעות הצהריים. הדיל: מחיר העסקית כמחיר המנה העיקרית וכולל מנה ראשונה לבחירה ולחם מחמצת עם ממרח דלעת ושמן זית ללא חיוב. בין הראשונות: סשימי דג ים עם שעועית תאילנדית, סלמון קונפי על קרם פרש עם סלט מלפפונים ועוד. בין העיקריות: דפי פסטה לחי עגל ביין אדום, שזיפים ומרווה עם ערמונים וציר עוף חום (79 ש"ח) שניצל עגל עם פירה, מלפפון חמוץ ולימון מושחם (79 ש"ח), נתח קצבים על קרם בטטה לבנה עם כרוב שחור ועוד.

עסקית צהריים במלגו ומלבר

צהריים במלגו ומלבר (צילום: אפיק גבאי)
צהריים במלגו ומלבר (צילום: אפיק גבאי)

עוד כמה טעימות:
ברייק טיים: מקדש המאנץ' החדש 
5 מנות הבננה לוטי הטובות בתל אביב
מה חדש בתחום הקוקטיילים השבוע?

שוק אוכל עולם

בשבת האחרונה של חודש יולי יתכנסו בבר הבסקולה בדרום העיר עשרות דוכני אוכל שיקחו אתכם לסיבוב קולינרי מסביב לעולם. יוזמה פרטית של אנשים שאוהבים אוכל יצרה שוק בו תמצאו מאכלים מקולומביה, וייטנאם, פיליפינים, אתיופיה, יפן, פרו, גיאורגיה, סודן, הודו ומקסיקו שיבושלו עלי ידי מי שגדל עליהן בעצמו ולמד להכין אותן עם השנים. מחירי המנות יהיו נגישים (10-30 ש"ח) ומחיר הכניסה יעמוד על 10 ש"ח מגיל 6 ומעלה.

בסקולה בר, שבת (30.7) 12:00־17:00 ובפייסבוק

[tmwdfpad]

מאיר אדוני חוגג יום הולדת

משפחה מרובת מסעדות יש למאיר אדוני: כתית בת 14, מזללה בת 5, בלוסקיי בת 3 ולומינה בת שנתיים. מכיוון שכולן נולדו בקיץ, החליט אדוני לפנק את הסועדים שיגיעו לחגוג איתו את המאורע: כל סועד יקבל מהדורה מוגבלת של פרלינים בהשראת תערובת קפה טהור מהודו בנוסף לקינוח זהה שיוגש בכל המסעדות בו זמנית: גלידת פיסטוק תוצרת בית עם תערובת אספרסו חמה.

אדוני חוגג יום הולדת, חמישי (28.7)

יום הולדת לקבוצת כתית (צילום: יח"צ)
יום הולדת לקבוצת כתית (צילום: יח"צ)

TYO משיקה תפריט קינוחים חדש

הקונדיטורית מיכל בוטון (טוטו, פופינה) חברה אל המסעדה היפנית TYO לצורך השקת תפריט קינוחים משותף. בהשראת השף היפני יאמה סן סאן, יצרה בוטון שישה קינוחים מיוחדים בטעמים פחות שגרתיים: קרם ברולה פיסטוק – קרם ברולה עם מאצ'ה תה ירוק יפני ופיסטוקים (42 ש"ח), בריזה – קונסומה תות, פודינג קוקוס, סורבה פירות יער וג'לי של סאקה (36 ש"ח), Tea Time – עוגת גבינה, סבלה תה ירוק ואנגלז' וניל מאצ'ה (44 ש"ח), מלבי אקספרס – קרם וניל, שערות קדאיף ורוטב פירות יער (44 ש"ח), אקליפס – מוס שוקולד בציפוי שוקולד מריר, עוגיית קוקולידה ואנגלז תפוז סאקה (46 ש"ח) ומיסטר בין – עוגת שעועית אזוקי, קציפת ארל גריי חמה, קרמל, נענע ואגוזים מסוכרים (46 ש"ח).

TYO

קינוח בריזה ב-TYO (צילום: אפיק גבאי)
קינוח בריזה ב-TYO (צילום: אפיק גבאי)

תפריט ילדים בגוצ'ה

לכבוד החופש הגדול רשת גוצ'ה משיקה לצד תפריט הילדים הקבוע תפריט קיץ עם מגוון מנות לזאטוטים. בין המנות המיוחדות תמצאו ספגטי פירות ים – מולים, שרימפס וקלמארי ברוטב עגבניות טריות, שמנת או רוזה (45 ש"ח), מולים ברוטב שמנת בליווי צ'יפס (45 ש"ח), מיקס פירות ים קריספיים – שרימפס, קלמארי ודג בציפוי פריך (45 ש"ח), סנדוויץ׳ בוב ספוג – קציצות סרטן פריכות בלחמניית בריוש עם ירקות (45 ש"ח) ועוד.

גוצ'ה דיזנגוף
גוצ'ה רמת החייל
גוצ'ה נחמני

תפריט ילדים בגוצ'ה (צילום: מתן כץ)
תפריט ילדים בגוצ'ה (צילום: מתן כץ)

יום הולדת שנה לביר בזאר

מי שעבר לאחרונה ברחוב ישכון הצמוד לשוק הכרמל בטח הבחין בדפי ה-A4 שמקשטים את הביר בזאר ומבשרים על יום הולדת שנה למקום. בתוכנית: הופעה של בותימזוג, שלל בירות ישראליות איכותיות מהחבית ובבקבוקים, צ'ייסרים שיתעופפו באוויר, נשנושים מהתפריט הקבוע וכובעי יום הולדת, כמובן.

יום הולדת לביר בזאר

השחיזו: סדנה לשימוש מקצועי בסכיני שף

צפיתם בכל ריאלטי אוכל אפשרי, רכשתם סט סכינים ואין לכם מושג מה עושים עכשיו? השף דודי גרינס ורשת ארקוסטיל קיטצ'ן מזמינים אתכם לסדנה מקצועית וקצרה (45 דקות) שתצייד אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת: טכניקות חיתוך, אחסון נכון, החזקת והשחזת סכין, טיפים, טריקים ועוד. והשוס: משתתפי הסדנה יזכו ל-20% הנחה לרכישה בחנות ביום הפעילות.

סדנת סכיני שף, חמישי (28.7), מתחם חנות ארקוסטיל קיטצ'ן בשוק הנמל תל אביב, 18:30 ו-19:45, להרשמה: 5232751־03 או במייל: info@shukhanamal.co.il

סדנה לשימוש מקצועי בסכיני שף בשוק הנמל (צילום: יח"צ)
סדנה לשימוש מקצועי בסכיני שף בשוק הנמל (צילום: יח"צ)

חגיגת מאזטים טבעוניים בקפה עלמה

קפה עלמה היפואי מציע דיל נהדר לאלו שלא מעוניינים במוצרים מן החי על הצלחת: חמישה מאזטים טבעוניים ב-59 שקלים בלבד. המאזטים מוגשים לאורך כל שעות היום וכוללים: פאטה אגוזי מלך עם ריבת בצל וטוסטונים; ברוסקטות שום ועגבניות קצוצות; כרובית בטחינה; בטטה סילאן וטחינה גולמית וגם סלט טאבולה. הטבעונות לא עוצרת רק במאזטים, בקפה עלמה תמצאו גם מנות טבעוניות לצד קינוחים ומאפים תואמי אג'נדה.

קפה עלמה

חגיגת מאזטים טבעוניים בקפה עלמה (צילום: אפיק גבאי)
חגיגת מאזטים טבעוניים בקפה עלמה (צילום: אפיק גבאי)

רענון תפריט בגו נולדס

רשת גו נודלס משיקה תפריט חדש עם מנות קלילות שמתאימות למזג האוויר החם שפוקד את תל אביב.  בין המנות החדשות ניתן יהיה למצואטונה אושי סובה – אטריות סובה עם טונה אדומה, אצות וואקמה, מלפפון, נבטים וכוסברה (48 ש"ח), סלט לארב פלא – סלט תאילנדי חריף עם נתחי דג פריכים (29 ש"ח) ודונבורי – קערת אורז יפני עם טופו, פרגית או סלמון (46 / 56 / 53 ש"ח).

גו נודלס

תפריט ילדים במזללה

שניצל וצ'יפס בצד, זה הזמן להעניק לילדים אוכל שהוא קצת יותר מתוחכם מג'אנק. מאיר אדוני יצר תפריט לילדים עד גיל 14 במזללה שלו בנחלת בנימין. התפריט כולל חמש מנות לבחירה, קינוח, לחם, מטבלים  וירקות חתוכים. בין המנות: בורגר של גדולים – המבורגר עוף וחזה אווז מעושן, עגבניות גריל, מלפפון כבוש במלח, חסה וצ'יפס קלאסי (53 ש"ח), כנפיים "במבה סטייל" – כנפי עוף "באפולו סטייל" בציפוי במבה וביסלי גריל, תפוח אדמה מוקרם (53 ש"ח), טיול לאיטליה – פסטה בולונז, בשר בקר, עגבניות, בזיליקום ופרמז'ן (53 ש"ח), שניצל של חופש – שניצל עוף בפנקו ועשבי תיבול, פירה רובושון של תפוחי אדמה ראטה (53 ש"ח), פסטה של אבירים – פילה דניס צרוב במחבת, פסטה פנה, עגבניות שרי, חמאה ופרמז'ן (53 ש"ח). הקינוח, איך לא: וופל בלגי, בננות מקורמלות, גלידת וניל ושוקולד, קצפת, סוכריות צבעוניות וסירופ שוקולד שנות ה-70 (23 ש"ח).

מזללה

תפריט ילדים במזללה (צילום: מאיר אדוני)
תפריט ילדים במזללה (צילום: מאיר אדוני)

ערב גריל דגים ופירות ים במסעדת השקד

החל מהאחד באוגוסט, ובמשך חודש שלם, בכל יום שני מסעדת השקד תחגוג תפריט דגים ופירות ים על גריל פחמים לוהט. בין המנות: שיפוד דג חרב ברוטב קוקוס ופרנו (70 ש"ח), שיפוד קוקי סאן ז'אק עם סולים קטנים (180 ש"ח), תמנון על הגריל עם המון שום (72 ש"ח), קבב דגים עם עשבי תיבול ויוגורט (59 ש"ח) ועוד. בין המנות יוצעות גם שיפודי ירקות כתוספת למנות הגריל ופתיחת שולחן של מגוון סלטים. אל תפספסו את הקינוח שעולה גם על הגריל: בננה ירוקה על האש עם גלידת וניל וקינמון (38 ש"ח).

ערב דגים ופירות ים במסעדת השקד, מדי שני עד סוף אוגוסט

מסיבת גריל במסעדת השקד (צילום: יאנה טובין)
מסיבת גריל במסעדת השקד (צילום: יאנה טובין)

מחוץ לעיר

ביר גארדן בחצר "המעשנה"

מזללת הבשרים המעושנים "המעשנה" חוגגת את הקיץ עם הרבה בירה ובשר בחצר המעשנה במושב ינוב שבשרון. לצד שלושה גרילים שיועמסו בנתחים שעושנו במשך 14 שעות יפתחו בירות מיוחדות כמו אלו של מבשלת Rouge האמריקאית ושל מותג אוסטרי חדש שהגיע לארץ ויימזג בהופעת בכורה: Stiegl – מבשלה משפחתית מהעיר זלצבורג, המייצרת בירות בסגנונות גרמניים קלאסיים (15 ש"ח לשליש). בעמדת הבשר ימכרו נתחים של ספריבס טלה, פיקניה, שייטל, מכסה אנטריקוט, שוורמה פרגיות מעושנות ועוד, במחיר של 22 ₪ לכל 100 גרם.

חגיגת בירות ובשרים במעשנה, שישי (29.7), נתיב הזית 88 מושב ינוב, 12:00־17:00, 8945118־03

ביר גארדן בחצר המעשנה (צילום: יח"צ)
ביר גארדן בחצר המעשנה (צילום: יח"צ)

עסקיות חדשות במסעדת מיטבול Grill & Dinner

הסטייק האוס בסגנון הדיינר האמריקאי באזור התעשייה בראשון לציון משיק תפריט עסקיות חדש ומשתלם במיוחד. בשעות הצהריים מציעה המסעדה מנה ראשונה + עיקרית + תוספות כולל שתייה חמה ושתייה קרה בטווח מחירים שבין 75 ל-81 שקלים למנות: צ'יקן טבאקה, סטייק פרגית אסיאתית, שניצל עגל- עשוי מאנטרקוט דק וקריספי.

עסקיות במיטבול, דרך המכבים 8 ראשון לציון, ראשון־חמישי 12:00־18:00, שישי 12:00־17:00, 9646468־03

עסקיות חדשות במסעדת מיטבול (צילום: יח"צ)
עסקיות חדשות במסעדת מיטבול (צילום: יח"צ)