לילה לבן למגניבים: 6 המלצות רותחות לפתיתי השלג שאתם

הילה רוח (צילום: גאיה סעדון)
הילה רוח (צילום: גאיה סעדון)

לילה לבן 2022: מי שבא לו על עיניים אדומות לא רק מעייפות, או שפשוט רוצה להרגיש שהוא לא נכנע למיינסטרים - ימצא את זה בהמלצות הספציפיות מאוד שאצרנו עבורכם. מרגישים כבר כמו חד הקרן הקסום שאתם? יופי, דאגנו לרגע

אנחנו מה זה סבבה עם העירייה. כלומר, מלבד דוחות ועבודות רכבת קלה לא נגמרות ועוד כל מיני עניינים שוליים , אבל בגדול, תל אביבים מודעים לכך שקיבלנו עירייה שמשקיעה באירועי תרבות, סושאל טוב ושבילי אופניים. אבל, מה לעשות, ללכת לאירוע של העירייה בקטע לא אירוני זה קצת כמו ליהנות במסיבה שהבוס בעבודה ארגן – קונספטואלית, פשוט לא קול. בדיוק בשביל זה אספנו המלצות לילה לבן לאנשים שרוצים להרגיש מיוחדים גם כשאין בזה צורך כי במשך לילה שלם אף אחד לא מיוחד וכולם נהנים מריקודי עם בטיילת ומהקרנות דוקו בשכונת התקווה באותה מידה. אה, ואם אתם בכלל רוצים להרחיק לכת – אתם גם לא חייבים להישאר סחים בזמן שאתם מיישמים אותן.

לילה לבן במוזיאון תל אביב

חידון נוסטלגי עם אבשלום קור, משחקי קופסא ענקיים והופעה של ילדים סורגים לאלוהים. עכשיו תעשו את זה מסטולים. צריך לומר עוד משהו?
הכניסה לאירוע מגיל 18. חינם, בהרשמה מראש למחזיקי דיגיתל בלבד, מוזאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27. בשעות 21:00 – 01:00

מוזיאון תל אביב לאמנות (צילום: שאטרסטוק)
מוזיאון תל אביב לאמנות (צילום: שאטרסטוק)

>> הלילה הלבן חוזר: האם חיי הלילה של תל אביב מתו? לא. ואתם?
>> אומרים שהיה פה שמח: 5 המלצות לילה לבן למי שאוהב נוסטלגיה
>> לה פאמיליה: 5 המלצות לילה לבן למי שמסתובב עם המשפחה

היפ-הופ בשרונה

תומר יוסף, סימה נון, קפה שחור חזק ופלד – בין אם מהצד הכבד יותר או המרים יותר של הסקאלה, מדובר בארבעה ענקי וענקיות היפ הופ שיניעו לכם את הטוסיק יפה-יפה, גם אם המחשבה כרגע איטית כי בדיוק לקחת את השאכט של הצהריים.
מתחם שרונה, מ-21:30, כניסה חופשית

כיכר גבעון (צילום: אור קפלן)
כיכר גבעון (צילום: אור קפלן)

קורל ביסמוט – 'שירי רחוב' בגן הפסגה

המוזיקאית האנונימית בת ה-27 מראשון לציון סחפה אחריה מדינה שלמה כשכיכבה על הבמה הענקית של פארק הירקון כאורחת הכבוד של מארון 5. אבל בסוף, מדובר בנערת חמניות חמודה שמביאה איתה אווירה היפית לאללה וגוד וייבז. וזה מתאים לכם להיי גם אם לא בא לכם לשמוע את זה.
האירועים בגן הפסגה ביפו יתחילו ב-21:30, קורל ביסמוט שלישית

קורל ביסמוט (צילום: איליה מלניקוב)
קורל ביסמוט (צילום: איליה מלניקוב)

>> יצאנו לרקוד: 5 המלצות לילה לבן למי שחייב להזיז ת'טיזי
>> מיצג ב-2 בלילה: 5 המלצות לילה לבן למי ששוחר אמנות

נלי פולי וצליל דנין בגן הפסגה

נלי פולי הוא נדב פת, שמציג שירי פאנק-רוק מלודיים מקוריים בעברית שעוסקים בעונג, כאב, בדידות, מין, רעב, אימה ויופי. גם צליל דנין בעלת הקול המהפנט, תגיע במופע טריו חדש, חצוף ומרגש בעקבות אלבומה החדש.
גן הפסגה ביפו, נלי ראשון וצליל דנין שנייה. החל מ-21:30

צליל דנין. צילום: איליה מלניקוב
צליל דנין. צילום: איליה מלניקוב

הילה רוח בגן מאיר 

אם כל ההיפסטרים, הדובה הגריזלית שהשוליים אוהבים לאהוב, תופיע בערב הנשי בגן מאיר. הכותבת, הזמרת, הבסיסטית והמפיקה, אחת מהאמהות המייסדות של האינדי הישראלי, תרים את לב העיר עם היכולות הווקאליות המטריפות והטקסטים הנועזים שלה.
ערב ״נשי ותהני״ בגן מאיר, מתחיל ב-20:30, הילה רוח שלישית

הילה רוח. צילום: ירדן רוקח
הילה רוח. צילום: ירדן רוקח

יוגה בזריחה בנמל תל אביב 

אתם יכולים להמשיך לשקר שהיוגה שאתם עושים היא מיוחדת. יפה יותר, מזיעה יותר, קשה יותר. אבל בסוף, אתם תישארו ערים כל הלילה, ואם כבר אז כבר – בואו לעשות יוגה באווירה האידיאלית לזה. תרגול יוגה קונדליני על הדק בהנחיית רונית ורדי נועל את חודש היוגה בנמל ואת אירועי הלילה הלבן. הוא משלב תרגילי נשימה, שירה וצליל.
יום שישי, 1 ביולי בשעה 5:30 בבוקר. נמל תל-אביב, הדק הדרומי, סמוך למרחב "אלהיוגה" (מבנה 4), כניסה חופשית

נשים עושות יוגה בנמל תל אביב (צילום: שאטרסטוק)
נשים עושות יוגה בנמל תל אביב (צילום: שאטרסטוק)