לילה לבן לקלאברים: 5 המלצות לילה לבן למי שחייבים לנענע

כולם רוקדים עכשיו. שמח זה מה שבטוח (צילום: שאאטרסטוק)
כולם רוקדים עכשיו. שמח זה מה שבטוח (צילום: שאאטרסטוק)

הערב (חמישי, 30.6) זה קורה: בשביל מי שמוכן נפשית ופיזית לעמוד על הרגליים כל הלילה, בין אם במעבר ממסיבה להופעה לעוד מסיבה ובין אם כי פשוט לא בא לו להפסיק לרקוד עד אור הבוקר - הנה מספר לוקיישנים למטרה הזו ממש

כמו שאמר שלמה גרוניך בימים יותר פוליטיקלי קורקט כתיקונם: רוצים לרקוד, רוצים לשמוח, לא לחשוב יותר מדי. אם נכנסתם לאייטם הזה אתם כנראה הטיפוסים ששומעים ערות כל הלילה וחושבים על אלכוהול בורידים ותחת מנענע. לשמחתנו יש כל כך הרבה מקומות בהם תוכלו לעשות את זה בעיר, בכל כך הרבה סגנונות, שאתם אפילו לא צריכים להתפשר על מיינסטרים בלבד או טכנו בלבד כמו שכל בר בעיר עשה בשנה האחרונה. דרך צלחה

ימן בלוז במתחם התחנה

במתחם התחנה מתקיים לילה גרוב מזרחי על מספר גווניו. ההופעה של ההרכב הפאנקי-תימני-שורשי-אפרואי של רביד כחלני חותמת אותו, והיא גם המרקידה ביותר מבין השלוש שיהיו בו. המרקם המוזיקלי הייחודי של ׳ימן בלוז׳ הוא חגיגה של שמחה מתפקעת גרוב ובלדות מרטיטות לב. שייק מרקיד בין מזרח ומערב, בין אפריקה לתימן.
מתחם התחנה, החל מ-21:30, ימן בלוז אחרונים, כניסה חופשית

רביד כחלני. צילום: זהר רון
רביד כחלני. צילום: זהר רון

>> הלילה הלבן חוזר: האם חיי הלילה של תל אביב מתו? לא. ואתם?
>> אומרים שהיה פה שמח: 5 המלצות לילה לבן למי שאוהב נוסטלגיה
>> לה פאמיליה: 5 המלצות לילה לבן למי שמסתובב עם המשפחה

היפ הופ בכיכר גבעון

תומר יוסף, סימה נון, קפה שחור חזק ופלד – בין אם מהצד הכבד יותר או המרים יותר של הסקאלה, מדובר בארבעה ענקי וענקיות היפ הופ שיניעו לכם את הטוסיק יפה-יפה.
כיכר גבעון, מ-21:30, כניסה חופשית

הולך להיות טירוף. לילה לבן בכיכר גבעון, 2019 (צילום: גיא יחיאלי)
הולך להיות טירוף. לילה לבן בכיכר גבעון, 2019 (צילום: גיא יחיאלי)

עדי אולמנסקי בגן מאיר 

מלכת האינדי-פופ-ראפ האלקטרוני באה להרים כחלק מערב ״נשי ותהני״ בלב העיר שכולו על טהרת פרפורמריות נשים. בין שירה לראפ, בין היפ-הופ לפופ, אי אפשר לשבת בהופעות של עדי ובטוח לא בזאת.
גן מאיר, 20:30, עדי אולמנסקי ראשונה, כניסה חופשית

עדי אולמנסקי (צילום: Kristin Deleo Chalmers)
עדי אולמנסקי (צילום: Kristin Deleo Chalmers)

>> די להתנשא: 6 המלצות לילה לבן למי שמגניב מדי
>> מיצג ב-2 בלילה: 5 המלצות לילה לבן למי ששוחר אמנות

״החיים שלך בלאפה״ בשכונת התקווה 

בהופעה+מסיבה הזו ברחוב ורדיאל שבשכונת התקווה תמצאו שלושה סגנונות שונים שהמכנה המשותף ביניהם הוא הישארות בתנועה. די ג׳יי יסכה נחשון תשוטט בין הפסיכודליה והנוסטלגיה של הים התיכון, מוזיקאים מהשכונה יבצעו מופע מחווה ללהקת טיפקס, ההרכב  הבינלאומי ANNA RF יופיע בחגיגה אתנו-אלקטרונית, ולבסוף ג׳קי עזרא ירים מסיבת להיטים שתנוע בין מוזיקה ים תיכונית, לרגאטון, לדאנסהול. צריך לומר עוד משהו?
רחוב ורדיאל 17, מ-20:00 עד חצות

טיפקס. מחווה לאלבום האייקוני (צילום: רונן אקרמן)
טיפקס. מחווה לאלבום האייקוני (צילום: רונן אקרמן)

תקלוטים והופעות במוז״אXתדר

הפסטיבל העצום שעומד להתקיים במוזיאון ארץ ישראל כולל בתוכו עשרות הופעות, תקלוטים, הקרנות, ועוד ועוד ועוד. במסלול הבליינים שלנו נתמקד ברגעים בהם תוכלו לפזז לכם ברחבת המוזיאון.

פורטונה סאונדסיסטם, עופר טל, זיו בראשי, סטארק + קוינט (היפנוטיק דיסקוטק, מארחים את אולסוונגר + לילי האז) – כל אלו הולכים להרים את תקרת המוזיאון בלי שאף שומר בכניסה יגיד להם להיות בשקט.
רחבת מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, הסעות מבית רומנו. כניסה (מלבד המופעים בתשלום) במחיר כרטיס כניסה למוזיאון: 42 שקלים (20 שקל למחזיקי דיגיתל, מוגבל ל-500 כרטיסים).