לילה לבן לכל המשפחה: 5 המלצות למי שמשוטט עם הילדים

בית אריאלה בלילה (צילום: אמנון חורש)
בית אריאלה בלילה (צילום: אמנון חורש)

הלילה (חמישי, 30.6) זה קורה: לאלו שפשוט לא מסוגלים להתנתק מהילדים - או שפשוט לא מצאו בייביסיטר כי כולם חוגגים - ישנן אלטרנטיבות כיפיות מאוד לכל המשפחה גם במסגרת השוטטות הלילית. יאללה תעמיסו אותם בסוכר וצאו לבלות, זה גם הלילה שלכם

יש שני תרחישים בהם תיקחו את הילדים שלכם ללילה הלבן (הלילה, כן?): האחד הוא שאתם פשוט מאוד אוהבים אותם, וכל רגע במחיצתם מרגיש לכם כמו אושר צרוף ואתם רק רוצים לחוות איתם חוויות מיוחדות שיינצרו שנים. התרחיש השני, והסביר יותר, הוא שפשוט נזכרתם מאוחר מדי, בא לכם לצאת ולחוות את העיר ביום חגה אבל אין בייביסיטר, או לכל הפחות – יש לכם ילדים שיצאו לחופש הגדול לא מזמן, הם משועממים, סף הגירוי שלהם גבוה והם זקוקים לריגוש. סביר להניח שתמצאו אותו באחד מהאירועים האלה, שמתחילים בשעות סבירות ועדיין גורמות לילדים להרגיש את ההתרגשות שבחציית שעת העוצר שלהם:

מסיבת הפיג׳מות בבית אריאלה

***עדכון חמישי 30.6: בשלב זה נמכרו כל הכרטיסים לאירוע *** הראשונה והמיוחדת במינה היא מסיבת הפיג׳מות בבית אריאלה, ״ירח בספריה״, שניהלה אומנותית סופרת הילדים תמר הוכששטר.. הילדים וההורים מוזמנים להגיע בפיג׳מות, לחלוץ נעליים, ולחפש את הירח בספרים ובשלל פעילויות מקוריות: ההצגה אמא אווזה, מופע סיפור ״לילה בלי ירח״, הכנת כרטיס טיסה אישי לירח, סדנה ליצירת חלומות מנייר, הקרנת סרטים ליליים לילדים ופעילות תנועתית בהשראת הירח.  המופע המרכזי הוא של עלמה זוהר המופלאה, שתופיע בשיריה האהובים לצד שירים וסיפורים על ירח.
האירוע יחל ב-18:00 ויתנהל בשני סבבים בהתאמה לקהלי יעד: 18:00 – 20:00 – פעילויות שמתאימות לגילי 3-6, 20:00 – 23:00 – פעילויות שמתאימות לגילי 7-11. המופע של עלמה זהר יתקיים ב-19:30. בית אריאלה, שדרות שאול המלך 25. 

לישון עם ספרים. מסיבת פיג'מות בבית אריאלה (צילום: שאטרסטוק)
לישון עם ספרים. מסיבת פיג'מות בבית אריאלה (צילום: שאטרסטוק)

>> די להתנשא: 6 המלצות לילה לבן למי שמגניב מדי
>> יצאנו לרקוד: 5 המלצות לילה לבן למי שחייב להזיז ת'טיזי
>> מיצג ב-2 בלילה: 5 המלצות לילה לבן למי ששוחר אמנות

תיאטרון ״אספלט״ בשוק הפשפשים ביפו

מופע מצחיק ואנרגטי, הכולל פעלולי אקרובטיקה לצלילי מוזיקה שמחה, מעגלי הופעה מזדמנים עם מנה טובה של צחוק וסיפורים מהכפר הדמיוני בצ'ורבהסטן.
ברחבי שוק הפשפשים. כניסה חופשית. מתחיל מ-21:30 

שוק הפשפשים (צילום: שאטרסטוק)
שוק הפשפשים (צילום: שאטרסטוק)

 הטרנזיסטור במופע מחווה לאריק איינשטיין ברחבת המשכן לאומנויות הבמה 

מחווה לגדול זמרי ישראל והאבא הרוחני של הרוק הישראלי בביצוע להקת "הטרנזיסטור". מוזיקה שהיא כיפית לילדים ולהורים כאחד, תמיד.
רחבת המשכן לאומנויות הבמה, ליאונרדו דה וינצ׳י 28, מ-21:00, כניסה חופשית

אריק איינשטיין. מחווה לכל המשפחה (צילום: ז'ראר אלון)
אריק איינשטיין. מחווה לכל המשפחה (צילום: ז'ראר אלון)

>> הלילה הלבן חוזר: האם חיי הלילה של תל אביב מתו? לא. ואתם?
>> אומרים שהיה פה שמח: 5 המלצות לילה לבן למי שאוהב נוסטלגיה

יום הולדת 70 לעוזי חיטמן בכיכר בזל

מופע מוסיקלי מרגש בביצוע ההרכב ״האחים של מור״. בשיתוף הילדים, בעקבות סיפורו האישי ושיריו של הכותב, המלחין, היוצר ואהוב הילדים עוזי חיטמן. בנוסף יתקיימו במקום סדנאות יצירה לילדים ומתחם בועות סבון.
כיכר בזל, מ-18:30

מתחם בזל. צילום: ד"ר אבישי טייכר
מתחם בזל. צילום: ד"ר אבישי טייכר

לילה של קרקס ואומנות רחוב בכיכר הבימה 

אירוע נוצץ וחוויתי במיוחד שכולו שטיח אדום – כיכר הבימה תהפוך לזירת התרחשות לילית מסעירה, מלאה במיצגי ואומני רחוב, מופעי אש, אקרובטיקה ועוד.
כיכר הבימה, מ-21:30

כיכר הבימה בימים אחרים (צילום: ג'ק גואז/גטי אימג'ס)
כיכר הבימה בימים אחרים (צילום: ג'ק גואז/גטי אימג'ס)