לילה לבן נוסטלגי: 5 המלצות לילה לבן לחובבי השמח שהיה כאן

בית קפה בשדרות חן פינת פרישמן. לע״מ, פריץ כהן, מתוך קבוצת הפייסבוק ״תל אביב של פעם והיום״
בית קפה בשדרות חן פינת פרישמן. לע״מ, פריץ כהן, מתוך קבוצת הפייסבוק ״תל אביב של פעם והיום״

לילה לבן 2022: אם כל מה שאתם אוהבים זה לומר שנולדתם בעשור הלא נכון, אין לכם כוח לטכנו או פומפוזיות אומנותית, אלא רק בא לכם להתרפק על המוזיקה וההרגלים שאתם אוהבים, מצאנו גם בשבילכם כמה אירועים מדויקים להעביר את הליל

ריבוי אירועים בלילה אחד מאפשר לכל אחד למצוא את עצמו. מנערת הסנטר שמכורה לאנימה ועד לסבתא שלכם, יש כאן משהו קטן לכולם. אבל אתם? אתם משהו בין נערת האנימה לסבתא שלכם. אתם רוצים לצאת לבלות ולשכוח מהחרדות הקיומיות כמו כל ילדת דור הזד שמכבדת את עצמה, אבל לא יכולים להתעלם מזה שהווייב של היום פחות עושה לכם את זה. או, בדיוק בשבילכם אספנו כמה אירועים שיאפשרו לכם להרים ברמות בלי להתפשר על איזור הנוחות הקצת מיושן שלכם.

מופעי קאברים בשוק הפשפשים

לילך כהן (לילו סי) ולהקתה בחומרים מקוריים וקאברים ללהיטים משנות ה 90 ועד היום, ניצן גולן במופע מחווה לדיוות הגדולות מכל הזמנים, טל סרבוס טריו עם קאברים ללהיטים הגדולים משנות ה-70 ועד היום, הטריו ״היטמן״ עם קאברים ללהיטים האהובים על כולם מכל הזמנים – נוסטלגיה באובר לואוד בכל רחבי השוק. בואו.
מגוון לוקיישנים לאורך שוק הפשפשים, מ-21:30

שוק הפשפשים (צילום: שאטרסטוק)
שוק הפשפשים (צילום: שאטרסטוק)

>> די להתנשא: 6 המלצות לילה לבן למי שמגניב מדי
>> יצאנו לרקוד: 5 המלצות לילה לבן למי שחייב להזיז ת'טיזי
>> מיצג ב-2 בלילה: 5 המלצות לילה לבן למי ששוחר אמנות

ריקודי עם ומופעי רוק בטיילת 

שלמה ממן מנחה ערב ריקודי עם ומארח את הראל מויאל ורקדנים מלהקת המחול של אוניברסיטת תל אביב. לא רק זה- גם מומלץ להגיע בלבוש לבן. וכל הכיף הזה קורה כמובן ברחבת ריקודי העם המסורתית.
רחבת הריקודים מול חוף גורדון. מ-21:30, כניסה חופשית

בנוסף, בטיילת חוף פרישמן יתחילו ב-21:00 שלושה מופעי רוק נוסטלגיים לחלוטין. ״קמיליון״, מופע של הלהיטים משנות ה-80, ג׳וני שועלי שיופיע עם שירים מלהקת ״רעש״ ואלבומי הסולו שלו, ולהקת אקרופוליס שתעשה קאברים ללהיטי הרוק הגדולים מכל הזמנים.
טיילת חוף פרישמן, מ-21:00

הטיילת. צילום: shutterstock
הטיילת. צילום: shutterstock

ספיצ׳לס בכיכר דיזינגוף 

הרכב מוסיקלי בניחוח שנות ה-20, בסגנון ניו אורלינס וארה״ב הישנה, יופיע עם קלאסיקות מוכרות ואהובות של אמנים ישראליים ובינלאומיים.
כיכר דיזינגוף, מ-20:30 

כיכר דיזנגוף. צילום: נתלי מון
כיכר דיזנגוף. צילום: נתלי מון

>> הלילה הלבן חוזר: האם חיי הלילה של תל אביב מתו? לא. ואתם?
>> לה פאמיליה: 5 המלצות לילה לבן למי שמסתובב עם המשפחה

״קולנוע התקווה – געגוע״

האמן יאשה רוזוב חקר את תולדות בית קולנוע ״התקווה״ המיתולוגי הנטוש וערך ראיונות מצולמים עם ותיקי שכונה, שלהם זיכרונות ילדות מרגשים של חווית תרבות קולנועית אבודה. התוצר יוקרן בטכניקת וידאו מאפינג על חזית בית הקולנוע הישן שפונה לדרך ההגנה. הרקדנית והכוראוגרפית מעין דנוך תגיב במופע מחול חי לסיפורים של המרואיינים בחלון הנמצא בחזית בית הקולנוע.
דרך ההגנה 78 קרוב לכניסה לשוק, כניסה חופשית 

בחזרה לקולנוע. צילום: Shutterstock
בחזרה לקולנוע. צילום: Shutterstock