מה מזמינים היום: בשר כל כך רך ומתפרק עד שאי אפשר להתאפק

נמסים עליך. פורטר סמוק האוס. (צילום: מתוך עמוד הוולט)
נמסים עליך. פורטר סמוק האוס. (צילום: מתוך עמוד הוולט)

גן העדן לאוהבי בשר הגיע גם למשלוח, ועכשיו אתם יכולים להזמין בשרים מהמעשנה של "פורטר&סאנס", וזה עסיסי, מתפרק, סליזי וטעים כמו שאתם רק יכולים לדמיין. והכי טב? יש גם מק אנד צ'יז. כי אם כבר אמריקה, אז אמריקה עד הסוף. פאק יהה!

בתור חובבי הבשר שאנחנו (סליחה עם חברינו המוסריים יותר), חלמנו לא מעט זמן על מקום כזה: בשרים ממעשנה, רוטב טוב, לחם טוב ושלום על ישראל. נכון, היו כאלה מקומות בעבר (שאוט אאוט לטקסס ברביקיו, נתגעגע) אבל המון זמן שלא מצאנו כריך בשר מעשנה באמת מוצלח בעיר. כזה שבו אפשר עדיין להרגיש את העשן בבשר, ולדמיין שאתם בבר בייקרים בטקסס. למרבה השמחה, לא מזמן מסעדה וותיקה הפתיעה, והתחילה לעשן בדיוק את זה.

>>

את הבשרים של מסעדת "פורטר אנד סאנס" ברחוב הארבעה אין צורך להציג, אבל הנה – קיבלנו הצגה מחודשת, בדמות סניף משלוחים פשוט נפלא בשם "פורטר סמוק האוס". בניגוד למנות המסעדה המאסיביות, כאן מקבלים כריך אחד מדויק לשלמות, או רק את הבשר המעושן, שמתומחר לפי 100 גרם. נתחי חזיר מפורק ברוטב ברביקיו, בריסקט קלאסי שמתפרק מהעצם וגם אסאדו שמנוני יפהפה. אה, ויש בו גם מק אנד צ'יז סליזי, עליו תוכלו להוסיף בשר. החלום התגשם, והוא מרהיב.

תאוות בשרים. פורטר סמוקהאוס (צילום שרון בן־דוד)
תאוות בשרים. פורטר סמוקהאוס (צילום שרון בן־דוד)

מנה מומלצת: טוב, ניסינו, בדקנו, ועד כה הכי התלהבנו מכריך הבריסקיט, שלמרות שנראה כמו חתיכה ענקית שקשה בלוע, הבשר כל כך רך עד שזה ביס נמס בפה. רוטב ברביקיו וקולסלואו משלימים את החלום בלחמניה מצוינת (59 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? לא תאמינו, אבל כן! במקדש הבשר הזה מסתתר פולד "צ'יקן" טבעוני – תחליף בשר טבעוני ברוטב ברביקיו (35 ש"ח ל-100 ג')
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אם לא בא לכם בשר, יש לנו עוד רשמה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. כאלה אנחנו, וורסטילים.