מה מזמינים היום: סעודה תאילנדית מסורתית, לפחות בישראל

יאם. נאם. צילום: אנטולי מיכאלו
יאם. נאם. צילום: אנטולי מיכאלו

ההכנות לסופ"ש דורשת אמצעים קיצוניים, מנה שאפשר לטבוע בה מרוב אוכל מנחם, ואנחנו מכירים בדיוק את המקום - יותר מתשע שנים מאז שהסניף הראשון של נאם הכל כך אהובה נפתח, והיא עדיין הפתרון הנכון ליום חמישי

5 באוקטובר 2023

בכל יום אנחנו צריכים אוכל מנחם, אבל ביום האחרון של חול המועד (נו באמת, הסופ"ש לא נחשב) אנחנו צריכים אותה פי כמה. ובאמת שיש מעט מאוד מטבחים מנחמים כמו התאילנדי, על התבלינים החזקים, החריפות המאתגרת וההרגשה שהתפוצצתם בסוף. ואין מי שמספק חוויה יותר ממלאת ומספקת מאשר מסעדת "נאם", שכבר הפכה את האוכל התאילנדי לישראלי לגמרי.

המסעדה התאילנדית נפתחה אי אז ב-2014, רגע לפני מבצע "צוק איתן", והפכה ללהיט מיידי. למעשה, מאז הוא הפך לחלק מהותי מהקולירניה המקומית – אוכל תאילנדי פשוט שעשוי בצורה מתוחכמת (ולא מתחכמת) עם חומרי גלם טריים ולמרבה השמחה – בנדיבות. כלומר, המנות שלהם באמת יקרות, אבל סביר שאת רובן לא תסיימו בארוחת אחת. ההתרחבות של נאם למספר סניפים לא פגמה ברמתם, ולפחות ברוב המקרים (כי יש להודות, היו נפילות) תקבלו מנה מצוינת, טעימה ומפוצצת. יאמי. סליחה, נאם.

למי אכפת סערה וקורונה. קוטייאו של נאם (צילום: יח"צ)
למי אכפת סערה וקורונה. קוטייאו של נאם (צילום: יח"צ)

מנה מומלצת? לנאם יש שפע רחב של מנות לכל גווני הטעם (התאילנדי), אבל עם כל כך הרבה אופציות, אנחנו תמיד נעדיף את הקלאסיות. הפאד תאי (71 ש"ח) שלהם אחד המספקים שיש בעיר, מנה פשוטה וטעימה לאללה שתשאיר אתכם מפוצצים.
יש אופציה לטבעונים? בוודאי, ואפשר גם לטבען את רוב המנות אז תתפרעו.
איך מזמנים? מאתר הרשת
ואם לא בא לי? אז כנראה שתמצאו משהו מתוך כל מה שאכלנו בשבוע שעבר. אם גם שם אין, נשלח אתכם לרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב כי אין סיכוי שגם שם לא תמצאו.