מה מזמינים היום: קריספי צ'יקן כל כך ענק עד ששווה לפרוק עבורו לסת

הקריספי של אגאדיר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אגאדיר agadirburger
הקריספי של אגאדיר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אגאדיר agadirburger

אחד מכריכי הקריספי צ'יקן הכי טעימים בעיר מתחבא ברשת המבורגרים ותיקה, ואל תגידו שלא שמעתם ולא ידעתם. ולמרות שהוא נראה כמו ציור אבסטרקטי מורכב, זה בעצם הכי פשוט שיש - רק תאכלו במקום שקט, כי הקראנץ' הזה עלול להרעיש

8 בפברואר 2024

אולי זה בגלל שאנחנו רגילים להמבורגרים שלהם, אולי כי הם מזמן הפכה לרשת ארצית ואולי סתם כי ההמבורגריות-שף דחקו אותה הצידה, אבל התל אביבים לא תמיד סופרים את אגאדיר כהמבורגר תל אביבי. וחבל, כי עם כל הוותק שלה, וחרף היותה רשת, אגאדיר שומרים על רמה גבוהה של אוכל – ומצטיינים במיוחד במשלוח. אבל לא באנו לפה לדבר על המבורגרים, באנו לפה לדבר על סבא. סליחה, על קריספי צ'יקן.

ההמבורגרים של אגאדיר (צילום: יחסי ציבור)
ההמבורגרים של אגאדיר (צילום: יחסי ציבור)

מעולם לא הסתרנו את חיבתנו לעוף מטוגן. אספנו כבר את כריכי הקריספי צ'יקן הכי טובים בעיר, ואז גם בחנו אותם בטעימה עיוורת, ובכל פעם מחדש הכריך של אגאדיר הרשים אותנו בטירוף. למעשה, בטעימה העיוורת הוא הגיע לאותו מקום עם הקריספי צ'יקן עמוס ההייפ של לוקאל. וכשפוגשים אותו זה לא מפתיע – מגדל נאה של עוף פריך ארוזים עם ספייסי קולסלאו מצוין ואיולי קונפי שום מלא בטעם, ארוזים בלחמנייה ביתית רכה. זה ביס ענק, הסאונד כאמור מחריש אוזניים והטעם מפתיע בכל פעם מחדש. אחד הטובים בעיר, ביי פאר. תפסו אותנו במילה.

הקריספי של אגאדיר. צילום: כפיר זיו
הקריספי של אגאדיר. צילום: כפיר זיו

מנה מומלצת? בוקר טוב אליהו. ובכן, דיברנו על הקריספי צ'יקן כמדומנו. 59 ש"ח, וזה ענק.
יש אופציה לטבעונים? לא אופציה של קריספי צ'יקן, אבל כן המבורגר טבעוני על בסיס פטריות פורטובלו ושמפניון.
איך מזמנים? יש בוולט, תן ביס ושות', אבל הכי נוח באתר
ואם לא בא לי? זה בסדר, לפעמים לא רוצים קראנצ'. אתמול דווקא המלצנו על המבורגריה מעולה אחרת, אם אתם פחות באגאדיר. עוד דברים? ובכן, יש מלא ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.