מה מזמינים היום: מסיבת נקניקיות, הדרך היחידה לחגוג את סוף השבוע

פורט 19 (צילום אנטולי קריניצקי)
פורט 19 (צילום אנטולי קריניצקי)

מספיק עם כל הדעות הקדומות - נקניקיות ראויות למקום של כבוד על הצלחת שלכם. כי כשהיא טובה, היא ממש טובה. ובמקדש הנקניקיות הזה יש שפע של אופציות עסיסיות בלחמנייה רכה, רק צריך לבקש. תנו לנקניקיות לחיות! הגידו יהה לנקניקייה!

2022 זו לא שנה טובה להיות נקניקייה. המוניטין הקולינרי המפוקפק שהנקניקיות זכו לו הוביל להתדרדרות במעמד האוכל הנפלא הזה, וזה לא רק בגלל מהפיכת ה-MeToo. לכולנו נתקעו דעות קדומות על הנקניקיות, ואפילו יש את הפתגם הזה על כך שאנחנו לא רוצים לראות איך הן נעשות. ובכן, הרשו לנו להתחיל את המהפיכה – די לאפליית הנקניקיות! גם הן ראויות למקום של כבוד על השולחן! לא ניתן לחוסר הצדק הזה להמשיך להתקיים! תנו לנקניקיות לחיות! הגידו יהה לנקניקיה!

כמנהג מסורת אבותינו. נקניקיה מושלמת של פורט 19 (צילום: יחסי ציבור)
כמנהג מסורת אבותינו. נקניקיה מושלמת של פורט 19 (צילום: יחסי ציבור)

ואם רוצים לתת צ'אנס למאכל המוכפש, אין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר מקדש הנקניקיות "פורט 19", שאמנם הפך לאורך השנים גם לספוט ממש מוצלח להמבורגר זריז, אבל שמר אמונים לבשר שעליו בנה את יסודותיו. והנקניקיות של הפורט, למי שבמקרה שכח, מגיעות מאת המומחה מספר אחד למאכל בתל אביב – אלן טלמור. שמונה נקניקיות שמנמנות שונות מציעים בפורט, כל אחת מהן בעלת טעם ורכיבים מיוחדים, אך כולן נכנסות לאותן הלחמניות, מלוות בכרוב כבוש ביתי, חרדל מצוין ושבבי בצל להגברת הקראנץ'. ועם כמה שאתם מזלזלים, זו מנה כל כך כיפית שמשלבת בין טראש של זכרונות ילדות לאיכות של מבוגרים.

מנה מומלצת? באמת שכל אחת מהנקניקיות של הפורט מצוינת בדרכה (וטעמנו את כולן), אבל נקניקיית הפורט, שעשויה מטלה עם יין פורט, שזיפים שחורים ותיבול עדין של קינמון היא משהו שחייבים לטעום בעצמכם. כמו כל הנקניקיות, גם היא עולה רק 32 ש"ח.
יש אופציה לטבעונים? בשורת תחליפי הבשר טרם הגיעה לנקניקיות של פורט 19, אבל אל חשש צמחו-טבעונים! תוכלו במקום להזמין את אחד משני ההמבורגרים שמציעים שם – לצמחונים יש את המבורגר הקצבים הצמחוני (שם מוזר, אבל בסדר) שבנוי על פטריות פורטבלו עם גבינת צ'דר וחמאת שום (47 ש"ח), ולטבעונים יש את הפורט הטבעוני (52 ש"ח) מקציצה מחלבון אפונה, אבקת סלק וקקאו.
איך מזמינים? מאחד משלושת הסניפים התל אביבים שבוולט.
ואם לא בא לי? רק אתמול המלצנו לכם להינות מקרפ מלוח מצוין, אבל אם גם זה לא מספק את תאבונכם, תמיד תוכלו לבדוק את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, כי יש שם המון אופציות.