מה מזמינים היום: דאמפלינגס מהמזרח ליום חדש ומלא טעמים

שו מאי. ליי פו (צילום: דרור עינב)
שו מאי. ליי פו (צילום: דרור עינב)

זה תמיד כיף להזמין משלוח, אבל כשמשלוח מגיע בצורת מגוון רחב של כיסונים שונים שמתפזרים על השולחן, רק שלחו יד וקטפו, היא החגיגה האולטימטיבית. ויש לנו בדיוק את בר הדים סאם המושלם למשלוח עמוס כל טוב. ובטוב אנחנו מתכוונים לדאמפלינגס

בכל הנוגע לאוכל, אתם בטח כבר מבינים שהגישה שלנו היא הנאה קודם, תזונה אחר כך. בכל זאת, די אובססיבים לאוכל. כך שבכל פעם שאנחנו מזמינים, אנחנו מצפים לחגיגה – ואין הרבה חגיגות מהנות יותר מארוחה שמורכבת מאינספור חתיכות קטנות, רצוי עם מילוי טעים, אולי בבצק מאודה, או מטוגן, ועם מטבלים קטנים ואוקי בסדר, יצא לנו ארוחת כיסונים. איזה כיף זה ארוחת כיסונים.

>> "קפה עוטף": רשת בתי קפה חדשה בניהול תושבי עוטף עזה תושק בת"א

תל אביב שופעת מסעדות אסייתיות בכלל וסיניות בפרט עם מגוון דים סאם, אבל ב"ליי פו" שבבוגרשוב מתמחים ספציפית בהם, ומגישים מגוון מרשים וטעים להפליא של המנות הקטנטנות. נכון, לפעמים קשה להאריך כמה דאמפלינג'ס בדיוק צריך להזמין כדי לשבוע ("אוקי, הזמנו 3 באו. האם זה ישביע אותנו? באיזה גודל הבאו? אולי צריך להוסיף איזה וון טון קטון?"), אבל זה בדיוק הקסם – מכוונים ליותר מדי, ואז נשארים עם מ-ל-א כיסונים קטנים חמודים כאלה טעימים רצח. ולא הייתם רוצים שכל האוכל שלכם יהיה חמוד כזה טעים רצה? ברור שכן.

באים לבאו? ליי פו (צילום: דרור עינב)
באים לבאו? ליי פו (צילום: דרור עינב)

מנה מומלצת: טוב, זה כיסונים, כן? אתם יודעים מה לעשות ומה אתם אוהבים, אבל אנחנו אהבנו במיוחד את הקריספי וון טון (44 ש"ח ל-6 יחידות), ומנת השיאה גיאו שרימפס (3 יחידות ב-30 ש"ח).
יש אופציה לטבעונים? בהחלט, יש כמה וכמה כיסונים טבעוניים, ביניהם באו פטריות (60 ש"ח ל-3), וגם אגדאשי טופו (54 ש"ח).
איך מזמנים? בוולט ובאתר
ואם לא בא לי? טוב לא כל אחד אוהב להסתבך עם מורכבות האוכל האסייתי. אול עדיף שפשוט תאכלו פיצה. או בעצם, הפיצה. ואם דווקא מתאים לכם משהו אחר, יש עוד המון דברים טובים ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. היא לא נושכת, אבל אתם כן.