מה מזמינים היום: המבורגר מהצפון שפוגע בדיוק במקום הנכון

מסתתר בפינה. הסמטה. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה.
מסתתר בפינה. הסמטה. צילום: מתוך עמוד הוולט של המסעדה.

הוא הגיע הישר ממטולה, וכולנו תקווה שישאר לתמיד - את ההמבורגר הצפוני הזה רצינו לאכול כבר מזמן, אבל אנחנו בכל זאת תל אביבים עצלנים שלא יוצאים מהעיר גם אם זה עבור שלום. אוקי, אולי עבור שלום. מזל שהוא הגיע ישר אלינו. ההמבורגר, לא השלום

13 בפברואר 2024

הסניף ההמבורגרייה של "הסמטה" הוא מוסד בגליל שהפך את מטולה למוקד עלייה לרגל עבור פודיז רעבים כבר שנתיים לפחות, ואיך אומרים? השמועה הגיעה לאוזנינו כל הדרך ממטולה, וממש רצינו לטרוף את ההמבורגר החתיך הזה, שמוכן כולו במקום, מהקציצה ועד הרוטב מיונז.

>> קפה זה לא הכל: 3 בתי קפה חדשים בתל אביב שמשנים את חוקי המשחק

והפלא ופלא, מסתבר שאם מחכים מספיק זמן, דברים טובים תמיד מגיעים לתל אביב. הנסיבות קצת מוזרות, כי מלחמה בכל זאת, אבל להבנתנו הסמטה הגיע לפה לא רק בגלל החזית הצפונית, אלא כי הם רוצים להתחרות בהמבורגרים התל אביבים. אחרי שטעמנו, אפשר להגיד בביטחון שהם בהחלט עומדים בהבטחה הזו, ומציעים המבורגר בלחמניה רכה מושלמת, עם בשר נהדר, גבינה בעלת טעם מושלם וחוויית אכילה מצטיינת (גם אם אנחנו מוחים על עלות הבייקון המוגזמת). והדבר היפה הוא – נו, כבר ראיתם איזה מדור זה, אתם בטח מנחשים – שאפשר להזמין אותם במשלוח מבלי לצאת מהבית.

נותנים לחתול לשמור על הבורגר. המבורגר הסמטה. צילום: יעקב בלומנטל
נותנים לחתול לשמור על הבורגר. המבורגר הסמטה. צילום: יעקב בלומנטל

מנה מומלצת? מגוון האופציות הרחב בסגנון הבורגר מטעה קצת, כי הם סך הכל די דומים, אבל הסמאש סמטה (39 ש"ח) מפתיע באיכותו, ואנחנו ממש ממליצים לקחת עם צ'דר (8 ש"ח), ואולי קציצה נוספת (16 ש"ח)
יש אופציה לטבעונים? מנת הפייקבורגר, הוא כפי שניחשתם – פייק שבנוי מקציצת חלבון מן הצומח, מוגש עם רוטב המקום בגרסתו הטבעונית, ושאר ירקות (50 ש"ח)
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? לא בקטע של בורגר? רוצים אולי פיתה? כי מי לא בקטע של פיתה? טוב נו, יש מלא פיתות מעולות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.