מה מזמינים היום: טיול של אחרי הצבא במחיר של ארוחה הודית

גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)
גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)

זו לא תהיה הפעם הראשונה ובטח לא הפעם האחרונה שאנחנו מתלהבים מהמסעדה הזו שמתחבאת בנוה שאנן, ומשלבת בין מטבח נפאלי להודי - צ'יקן טיקה בגודל שטרם ראינו, טנדורי צ'יקן שיגרום לכם לרקוד ועוד שפע מאכלים מכל המינים

אנחנו לא ממש בטוחים מי היה הישראלי הראשון שטס אחרי הצבא להודו, בטח איזה חפ"ש חביב בשם מוטק'ה, אבל מה שאנחנו יכולים להיות בטוחים זה שכאשר הוא חזר לישראל, הוא אמר לכל החבר'ה שלו "אחיייי, אתה לא מבין מה זה אחיייי", ומאז ישראל בחיפוש אחר אוכל הודי. וזו בעיה, כי באופן קבוע, יש בארץ מעט מאוד אוכל הודי שבאמת מרגיש כאילו הוא משם. גורקה דווקא לא שונה בהרבה מזה, אולי כי המקום מערבב מטבח נפאלי פנימה, אבל זה לא באמת משנה כי כל מה שטעמנו מ"המטבח של גורקה" – שממוקמת בעומק נווה שאנן – היה פשוט נהדר, בין אם הבנתם את הודו או לא.

גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)
גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)

הנה, למשל, מה שלמבקר המסעדות שלנו עודד קרמר היה להגיד על שתיים מהמנות (והוא התלהב מפחות או יותר כולן): "אז הגיעו לשולחן שתי מנות הדגל של המטבח ההודי. או לפחות של המטבח ההודי שחשוף אלינו. צ'יקן טיקה וטנדורי צ'יקן. וזאת הייתה חתיכת חוויה אדירה. הצ'יקן טיקה, התגלה כשיפודי ענק עם נתחי העוף הגדולים ביותר שראינו בשנה האחרונה. וכמה שהם היו גדולים ככה הם היו טעימים. ההשריה של העוף מראש ביוגורט, התיבול שלו, הצליה המושלמת שהשאירה רק סימני חריכה עדינים הפכו את העוף לחלום. רך ועדין מבפנים, מתובל עם נגיעות פריכות מבחוץ. קחו את האושר הזה, תוסיפו לו מעט יוגורט שהוגש בצד, עטפו הכל בנאן שום מופלא (כאילו פגשנו פעם נאן שהוא לא מופלא), ותקבלו ביס מהסרטים, אבל של בוליווד, כלומר ביס שרוקד לך איצ'יקדנה".

גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)
גורקה קיטשן (צילום: יחסי ציבור)

מנה מומלצת? טוב, אחרי הדברים היפים שכתב המבקר.על הצ'יקן טיקה (55 ש"ח) וטנדורי צ'יקן (65 ש"ח) קשה מאוד להתווכח, אבל בכל זאת נעשה זאת, כי יש גם צ'יקן חמאה מסאלה (50 ש"ח) שאתם תמותו עליו.
יש אופציה לטבעונים? ישנו אזור שלם של תבשילים טבעוניים, כיאה למטבח ההודי, אבל לא טעמנו אף אחד כך שקשה לנו להמליץ על ספציפי. המיקס ירקות קוקוס קארי (40 ש"ח) נראה טוב .
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? אז אולי פיצה מושלמת תבוא לכם בטוב? ואם לא, א' – מה לא בסדר בלב שלכם? ב' – יש לנו עוד המון אופציות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.