מה מזמינים היום: ההמבורגר היוקרתי ששווה את משקלו בזהב

כי צ'דר צריך להיות. המבורגר חוק וצ'דר, הדסון (צילום: דן פרץ)
כי צ'דר צריך להיות. המבורגר חוק וצ'דר, הדסון (צילום: דן פרץ)

ההמבורגר הקסום הזה מגיע מאחת מאחת המסעדות הכי טובות בעיר, והמקום שבו הבשר הוא המלך. וכמה מזל שאתם יכולים להזמין את המלך הזה ולקחת ממנו ביס עסיסי. כי כאן זה תמיד מרגיש מלכותי, גם כשבסך הכל מזמינים משלוח

ישנם הרבה המבורגרים טובים בעיר, אבל באמת שאין עוד אחד כמו "חוק וצ'דר" של מסעדת הדסון – ומזה כשנתיים ניתן גם להזמין אותו דרך האחות הקטנה, הדסון לילינבלום. הוא אמנם ניצב בצד היותר יקר של סקאלת הקציצות (88 ש"ח לבדו, 104 ש"ח עם טופינגס. כן, זה המחיר), אבל הוא שווה כל אגורה. פעם כתבנו עליו שהוא שווה עוד קצת, אבל אז עלה המחיר אבל באמת, זה אחד ההמבורגרים הכי טעימים בעיר, עד שלא מספיק לקשור לו כתרים (הוא זכה, למשל, בפרס הקציצה הטובה ביותר בטקס פרסי האוכל שלנו ב-2018), אלא ראוי להביא את הדברים שכתבו עליו צמד מבקרי המזון שלנו, כל אחת בגזרתו.

המבורגר חוק וצ'דר של הדסון (צילום: דן פרץ)
המבורגר חוק וצ'דר של הדסון (צילום: דן פרץ)

הנה, למשל, מה שכתב מבקר המסעדות שלנו עודד קרמר: "לקרוא לזה המבורגר זה קצת דאונגרייד. זה המבורגר ששידרגו אותו לביזנס. המבורגר מנתחי סטייקים, עם בייקון טחון, עוד קצת בייקון מלמעלה, שכבה של צ׳דר וכרוב כבוש. התוצאה היא שלמות בלחמניה (שהיא בעצמה מושלמת)". מבקר אוכל הרחוב שלנו, מתן שרון, התרגש ממנו לא פחות: "170 גרם של חומרי גלם נפלאים ארוזים לקציצה נאה ועסיסית, עשויה לשלמות עם ביס שמתפרע על הלשון בכל נגיסה. זה המבורגר מסעדות שראוי לעמוד במוזיאון, עטוף בלחמניה מרובעת ומחוספסת מהרגיל אבל רכה לא פחות. אפשר להרגיש את היוקרה בכל ביס. זה מתבטא אפילו בדקיקות החיתוך של העגבניה. ברור שיש פה משהו ברמת גימור שלא רגילים למצוא על הרחוב".

מתן אברהמס (צילום דן פרץ)
מתן אברהמס (צילום דן פרץ)

מנה מומלצת? עוד לא ברור? החוק וצ'דר, למרות שמו המחריד, הוא המבורגר שתמיד חלמתם עליו, פשוט לא ידעתם. ראוי לציין שלא בכל יום הוא זמין, וגם כשכן הוא לפעמים נגמר מהר – אז אם פספסתם, אל דאגה, גם הביפבורגר של הדסון פשוט פנטסטי, ובתכלס כל מנה בשרית שתזמינו תהיה פינוק יוצא דופן לשגרת הצהריים שלכם.
יש אופציה לטבעונים? למרבה ההפתעה, כן! בורגר מ"בשר חדש" של רידיפיין מיט (82 ש"ח). אנחנו לא יכולים להגיד שטעמנו אותו – בכל זאת, כשהאלטרנטיבה היא בשר מהדסון קשה להתאפק – אבל אם מטפלים בו חצי טוב כמו שהם מטפלים בבשר שלהם, מצפה לכם חוויה מהממת.
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? לא כולם רוצים המבורגר? הם כנראה טועים, אבל בסדר בסדר, יש גם משלוח שמציע אוכל לכל אחד, וגם את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב, ככה שכולם מסודרים.