מה מזמינים היום: קערה מפוארת של אוכל טרי, בריא ואשכרה טעים

פיקאבו. פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו
פיקאבו. פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו

תאמינו לנו שגם אנחנו לא מתים על לאכול בריא - וכמות ההמבורגרים שמפוזרים אצלנו תעיד על כך - אבל כשמדי פעם בא לנו משהו קליל, זה רק מתבקש שהוא יהיה קליל וצבעוני, כי עמוק בפנים כולנו ילדים שרוצים אוכל יפה

18 בפברואר 2024

בכל הנוגע לאוכל, קשה להגיד שאנחנו במערכת טיים אאוט נוטים לעודד בחירות בריאות. בכל זאת, אנחנו נוטים יותר לעשות כתבות על מסעדות הדוניסטיות, ופחות על מכוני כושר. אבל מדי פעם גם אנחנו יודעים שצריך לאכול משהו בריא, וגם אם הקלישאה של "גם בריא יכול להיות טעים" היא סלוגן בלתי נסבל של דיאטניות, לעיתים (רחוקות, נו) היא גם נכונה. במקרה של קערות פוקי, היא נכונה כפליים, וזה גם אינסטגרמי בטירוף.

בשנים האחרונות תל אביב התחדשה במספר חנויות פוקי – קערות מלאות ירקות, קטניות, רטבים ותוספות, כך שהן בעצם סלט מופרע ולא מעורבב. אחת מהטובות בהן, בין היתר בזכות הנטייה לטריות, היא רשת פוקי שופ, שמחזיקה שני סניפי משלוחים בתל אביב (אבן גבירול והרצל), ומספקת קערות צבעוניות עם מגוון רחב מאוד של אופציות למלאן. בכל מנה יש חלבון בסיס, לרוב על בסיס דג כלשהו (אם כי יש גם טופו), לצד בסיס של אורז, אטריות או קינואה, למשל, וחמש תוספות. כמובן שאפשר (ורצוי) להוסיף עוד, אם אתם מוכנים לשלם, אבל יש שלב שגם קערת פוקי מפסיקה להיות בריאה ומתחלה להיות בלגאן.

כמו פאזל אינסופי. פוקישופ (צילום: ספיר קוסא)
כמו פאזל אינסופי. פוקישופ (צילום: ספיר קוסא)

מנה מומלצת: האמת שקשה מאוד להמליץ על מנה ספציפית בארוחה שכולה אתם מרכיבים, אז בחרו את הדג שבא לכם ותתפנקו.אנחנו תמיד נוטים לסלמון, אבל זה כי אנחנו בייסיק ביצ'ז.
יש אופציה לטבעונים? הו, זה היתרון הגדול בפוקי – אתם מרכיבים אותו כאות רצונכם. לכו על מנת הטופו פוקה (47 ש"ח), ותתפרעו.
איך מזמנים? במשלוחה או בוולט
ואם לא בא לי? אם כל הבריא הזה עושה אתכם חולים, אתמול המלצנו על התרופה הכי טובה – שווארמה מעולה. אם בכל זאת אתם מעדיפים משהו אחר, יש לנו רשימה ענקית של המשלוחים הכי טובים בתל אביב. שתהיו בריאים.