מה מזמינים היום: כריך אסייתי מסלט עוף שמרגיש כמעט כמו לעוף

עוף טוב הכל טוב. כריך העוף של הקצביה בשינקין. צילום: מתוך האינסטגרם katsavia
עוף טוב הכל טוב. כריך העוף של הקצביה בשינקין. צילום: מתוך האינסטגרם katsavia

לא שצריך הרבה יותר מהשם של ישראל אהרוני כדי לשלוח אותנו לאכול את כל מה שהוא מציע, אבל כשהוא מציע כריכי עוף מיוחדים (ועוד בסגנון אסייתי, קריצה קריצה), אנחנו נזמין את זה יותר מהר משהגבות שלו צומחות

יש מעט מאוד שמות של שפים שגורמים לנו לקפוץ מהכיסא ולמהר לקחת ביס, אבל ישראל אהרוני הוא כנראה השם הראשון שעולה בראשם של רוב הישראלים כשחושבים על השף-סלב הראשון. הסיבוב הנוכחי של אהרוני – במקביל לעוף המטוגן – הוא בתור קצב. או יותר נכון, כבעל קצביה, שהתווסף לה לאורך הזמן גם עוף ברוטיסרי שהפך בעצמו ללהיט. הסניף של "עוף בשינקין", שממוקם – פאוזה דרמטית לצורכי הפתעה – בשינקין, כבר הפך לפופולרי במיוחד. העוף הצלוי העסיסי, כמו גם הכנפיים הטעימות, הפכו ללהיט. אבל בין כל העוף הזה, מסתתרים שני כריכי עוף נהדרים.

>> המסעדות של תל אביב מנסות שבכל זאת יהיה לנו פורים שמח וטעים

הנה, למשל, מה שאמר מבקר האוכל רחוב שלנו כשפגש את הסנדוויצ'ים המיוחדים. "זה מתחיל כבר מהלחם – פרנה חצויה שמשומשת כפיתה עבה, אוורירית ומקומחת בהנאה – ועם מילוי רך, רענן וטעים במיוחד. הכריך המבוסס על העוף עשבי התיבול מכיל גם סלרי, בצל סגול, מיונז ולימון כבוש, ומרגיש כמו כריך קיצי נפלא שממלא, אבל לא חונק. הגרסה האסייתית לכריך, מלווה בקולורבי, כוסברה ומיונז סרירצ׳ה, זוכה לחמיצות חריפה מאד עדינה ומפוצצת בקלאס. שני הכריכים מצליחים להיות החידוש המעניין של "עוף בשינקין", שאמנם לא ממציאה את הגלגל אבל בהחלט מגלגלת אותו כהלכה וסוגרת פינה חשובה".

עוף בשינקין של ישראל אהרוני (צילום: אסף קרלה)
עוף בשינקין של ישראל אהרוני (צילום: אסף קרלה)

מנה מומלצת? סנדוויץ' סלט עוף אסייתי (61 ש"ח עם תוספת), ברוטב פיקנטי-חריף, עם טעמים עמוקים והמון רעננות. נדיר שאנחנו כל כך אוהבים סנדוויץ' קר, אבל זה מספק את הסחורה.
יש אופציה לטבעונים? וואי סליחה חברים, אבל זה מקום של עוף רוטיסרי, אז הרוב נוגע בעוף. יש סלט בטטה וקינואה עם עדשים ועשבי תיבול (35 ש"ח) ועוד כמה תוספות, אבל קשה לומר שזו ארוחה מקיפה.
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? אל תדאגו, יש לנו מוסד של סנדוויצ'ים עבורכם. ואם גם שם לא תמצאו משהו מתאים, אז יש קחו שמאלה בפינה, תשאלו את הטרול 3 שאלות וכנסו ל רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.