מה מזמינים היום: שישברק טלה שסותם לנו את הפה מרוב התרגשות

תבואו בשביל זה. השישברק של מנאל. פסטיבל Eat. צילום: מתן שרון
תבואו בשביל זה. השישברק של מנאל. פסטיבל Eat. צילום: מתן שרון

יש מעט מאוד מנות בתל אביב שגורמות לנו לאבד צלם אנוש ולהביט במסך הוולט עם לסת על הרצפה, כמו שהמנה הזו מצליחה. זה הרגע שלכם להזמין את כיסוני הבצק המופלאים ברוטב יוגורט, ולצלול יחד איתנו לבריכות הטעמים הזו

לא צריך תמיד להכביר במילים, כי יש אוכל שמדבר בפני עצמו. ואם טרם פגשתם במנת השישברק המבריקה של מנאל, עדיף שתסתמו את הפה, ואז תפתחו אותו רק כדי לקחת ביס ראשון – אחרי נדבר. ובכל זאת, אם צריך כמה מילים רק כדי לשכנע אתכם להזמין את המנה הזו במהירות האפשרות, למבקר אוכל הרחוב שלנו יש כמה.

איזה ציור יפה. מסאחין ושישברק של מנאל. צילום: מתן שרון
איזה ציור יפה. מסאחין ושישברק של מנאל. צילום: מתן שרון

כשהוא טעם את המנה בפעם הראשונה בפסטיבל TLV Eats, הוא כתב עליה "מה זה הדבר המשגע הזה? חמיצות וחריפות קלילה עוטפים ביס עסיסי של בצק ובשר טעים, שמפזר את עצמו על בלוטות הטעם הנרגשות", ואז חזר וטעם אותה במסעדה של מנאל ונוכח שוב לגלות את האור: "איזה מנה מופלאה, מנעד טעמים חמוץ-מתוק-מר-חריף-מלוח מושלם, כיסונים רכים עם בשר מלא בטעם, ורוטב שאני מוכן לשים עליו טבעת, ואז לאכול גם אותה".

מנה מומלצת? אחרי כל זה ואתם עדיין שואלים? ברור שהשישברק (60 ש"ח), שיפציץ לכם את בלוטות הטעם.
יש אופציה לטבעונים? זה מוזר, אבל לא. אבל אנחנו ממליצים בכל לשון של המלצה לתור לשוק האוכל הטבעוני שבימי רביעי בסנטר, שם תמצאו גרסה טבעונית מצטיינת למנה הזו.
איך מזמנים? בוולט
ואם לא בא לי? טוב אז יש לנו המון אפשרויות אחרות ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו, רק צריך לבקש. או בעצם, אפילו לא לבקש – רק צריך להזמין.