מה מזמינים היום: באן רך כמו ענן עם בשר מצוין

באן מי או באו? ק-פה האנוי (צילום: מתוך עמוד הוולט)
באן מי או באו? ק-פה האנוי (צילום: מתוך עמוד הוולט)

בישראל הצמדנו לבאן את התואר "אוכל ויאטנמי", אבל לא מצאנו הוכחות חותכות לאמיתות הדבר. כל זה זה פחות שינה לנו ברגע שנגסנו בבאן האוורירי והטעים הזה - בשר מתפרק עסיסי שמוגש במעטפת רכה חלומית. עכשיו פחות אכפת לנו מה אוכלים ויאטנמים אמיתיים

תגידו, מישהו בירר אם הוויאטנאמים באמת אוכלים בשר בבאן? כי אמנם התרגלנו לכך שמדובר באוכל וויאטנמי, אבל לא מצאנו שום אישור רשמי שמדובר במנה אותנטית, ולא שקר ישראלי. כך או כך, פחות אכפת לנו מארץ המקור ברגע שאנחנו נוגסים במנה שבתכלס, מרגישה כל כך כמו ישראבלוף. ישראבלוף שטעים לנו בפה.

לא ככה אנחנו זוכרים את וייטנאם. ק-פה האנוי ( צילום: יח"צ)
לא ככה אנחנו זוכרים את וייטנאם. ק-פה האנוי ( צילום: יח"צ)

ק-פה האנוי הותיקה והכשרה מכינה חתיכת באן טעים – למרות שפה הם משתמשים בשם באו, אולי כי מישהו שיקר להם שזה ממחוז אחר בוויאטנאם. הבאו של האנוי ממולא בראגו של אסאדו מעושן בבישול ארוך, מעורבב עם ג'ינג'ר, קרמל סויה ובצל מטוגן. הטויסט החריף-מתוק של המנה הזו, לצד לחמניית באן (סליחה, באו) מצוינת הם הבסיס לטעם הכבר קלאסי. רכות אוורירית ובשר עסיסי, מה עוד אנחנו צריכים? אולי את הבאן מי הטעים שלהם. אבל זה כבר סיפור יום אחר.

געגועים לרובין וויליאמס. ק-פה האנוי (צילום: נמרוד סונדרס)
געגועים לרובין וויליאמס. ק-פה האנוי (צילום: נמרוד סונדרס)

מנה מומלצת? מה לעשות, החשק לענן מנצח כל היגיון. מנת הבאו ראגו בקר אסאדו החרפרפה (56 ש"ח) היא בדיוק מה שחיפשנו.
יש אופציה לטבעונים? הבאן מגיע גם בגרסה טבעונית כשאת הבשר מחליף מיקס פטריות שמפניון ופורטובלו מוקפצות יחד עם בשר חדש מרידיפיין מיט (51 ש"ח).
איך מזמנים? באתר
ואם לא בא לי? אולרייט, אז מה דעתכם על פנדה בפיתה? זה רק נשמע מחריד, אנחנו מבטיחים. בכל אופן, בטח יש משהו אחר גם ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.