מה ראינו בלילה: 6 סדרות חדשות שהחזיקו אותנו ערות השבוע

מאז "משחקי הכס" לא הייתה הפקה כזאת. "שוגון" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)
מאז "משחקי הכס" לא הייתה הפקה כזאת. "שוגון" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)

האירוע הטלוויזיוני הגדול של 2024, הספין אוף המשפטי שהפתיע אותנו, הספין אוף הזומבי שלא הפתיע אותנו ועוד ממתקים שאכלנו מהם יותר מדי השבוע: שוב ראינו יותר מדי טלוויזיה ואנחנו כאן כדי לסנן, למיין, לסכם ולחסוך לכם זמן חיפוש מיותר כדי שתוכלו לבזבז אותו על דברים מיותרים אחרים

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> בושה: סדרות הריאליטי הכי גרועות בתולדות ישראל
>> מה חדש בנטפליקס: 7 סדרות שבטח תרצו לראות בחודש מרץ

1. שוגון // דיסני+

כל השבוע דיברנו על החוויה הטלוויזיונית הנדירה הזאת, אירוע טלוויזיוני של ממש, הפקה מעוררת השתאות וסיפור עלילתי חזק שמתבסס על ספרו הקלאסי של ג'יימס קלאוול. כולם אומרים שזה "משחקי הכס ביפן הפיאודלית", אבל האמת היא שזה הרבה יותר מעוד ניסיון לייצר סדרת טלוויזיה אפית שתהפוך ללהיט של העשור. כי זה ניסיון מאוד מוצלח. בקיצור, זה הדבר לעקוב אחריו בשבועות הקרובים. רק אל תשכחו לסגור מדי פעם את הפה הפעור מתדהמה שלכם.

2. אלסבת' // CBS

"האישה הטובה" הייתה סדרה מצליחה ומוצלחת, "הטובות לקרב" הייתה הספין אוף המתבקש שלה, אבל "אלסבת'" היא ספין אוף שמבוסס על דמות המשנה הקומית-קוורקית למחצה של אלסבת' טאצ'יוני, עורכת הדין האוטיסטית שהתגייסה מדי פעם לסייע בשתי הסדרות המצליחות עם נקודת המבט הייחודית שלה על העולם. בסדרה שנתפרה למידותיה של קארי פרסטון המצוינת בתפקיד עליו זכתה גם באמי לפני כעשור, מצטרפת עורכת הדין המוזרה למשטרת ניו יורק והשמחה רבה. ספין אוף מפתיע לטובה? תביאו אותו לארץ מהר.

 

3. בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה // אמזון פריים

לפעמים אנחנו מרגישים שקצת התעייפנו מגל סדרות האנימציה למבוגרים ששוטף את המסכים בעקבות הצלחתם של "ריק ומורטי", ואז מגיעה סדרה כמו "בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה" עם קאסט מדבבים שכולל את קיקי פאלמר, נטאשה ליון, קירן קאלקין, מאיה רודולף ועוד, והכתיבה חדה מאוד ואף מרגשת לפרקים, והאמת שאנחנו צריכים עכשיו הסחת דעת, ואיזה בינג' כיפי זה, ויאללה תביאו עוד סרות אנימציה למבוגרים. בכל מקרה, מזמן לא צחקנו ככה

4. פורמולה 1: המרוץ לניצחון // נטפליקס

כבר שש עונות שהסדרה הנפלאה הזאת מתעדת את החיים על הכביש והמירוץ העונתי של הספורט המוטורי, והשינוי שעבר על הספורט בזכותה (או באשמתה) הוא כמעט בלתי נתפס. פרויקט תיעודי נפלא, בעקבותיו חווה הענף עליה של מאות אחוזים בצפייה הגלובלית במרוצים, ובמידת ההתעניינות בנהגים המהירים ביות בעולם. הסכנה המרכזית כאן היא שאחר כך במשך ימים תמלמלו לעצמכם ורוווווום ורווווווום ורוווווווווווום.

5. אווטאר: כשף האוויר האחרון // נטפליקס

אין מה לומר, הרבה דברים ביאסו אותנו בניסיון המחודש של נטפליקס להפוך את להיט האנימה "אווטאר: כשף האוויר האחרון" לסדרת לייב אקשן משגשגת. כל כך קיווינו שזה יעבוד. כל כך רצינו לאהוב. ולא שהכל היה רע, להפך, אבל כל מה שהיה טוב התנגש בכל מה שהיה גרוע, ועכשיו אנחנו גם כועסים ועצובים וגם רוצים עונה שנייה.

 

6. המתים המהלכים: אלה שחיים // AMC+

קשה לנו מאוד להתלהב מעוד ספין אוף של "המתים המהלכים" – זה כבר השישי במספר! – אבל אולי הקאמבק של השריף הקשוח ריק גריימס, האיש שאיתו התחלנו את המסע האינסופי אל תוך פרנצ'ייז הזומבים המצליח, יצליח להצית בנו זיק של עניין מחודש. כזכור, בסדרה שהתחילה את הכל נפרדנו ממנו באופן די מביש, במשך שנים דובר על סרט קולנוע שיסגור את הסיפור שלו בצורה הולמת יותר, והנה הוא חוזר בפורמט טלוויזיוני בן שישה פרקים, אולי כדי לקבל סוף קצת יותר ראוי לעלילותיו. ואולי זו רק ההתחלה?