מה ראינו בלילה: 7 סדרות וסרטים שהחזיקו אותנו ערים השבוע

זאת לא בוליווד, זאת טוליווד. אחת מכרזות הסרט ההודי "RRR"
זאת לא בוליווד, זאת טוליווד. אחת מכרזות הסרט ההודי "RRR"

הקאמבק המרשים של "בורגן", הסיבוב השלישי של "אהבה, מוות ורובוטים", הספיישל האחרון של נורם מקדונלד והסרט ההודי שידהים אתכם - עוד שבוע גדוש ביותר מדי דברים לראות הסתיים ואנחנו כאן כדי לסכם אותו, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו את הזמן: כל מה שראינו וחיבבנו השבוע

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. אנחנו מכוונים מראש נמוך: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו בקבוצת הפייסבוק הסודית "הספוילר: מה רואים היום". לכבוד סוף השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת בינג' סיום הסופ"ש המסורתי, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן.

1. RRR

הסנסציה הבוליוודית המופרעת שסחטה שלל סופרלטיבים ממבקרת הקולנוע שלנו, יעל שוב, תספק לכם שלוש שעות של קולנוע אדיר וכיפי עם לא מעט רגעים שומטי לסתות שיגרמו לכם לחשוב מחדש על כל מה שידעתם לגבי עולם הקולנוע שמחוץ מהוליווד. אבל למה לדבר הרבה: בוליווד מעיפה לנו את המוח וזה זמין בנטפליקס. קראו את הביקורת ורוצו לראות.

2. בורגן: כוח ותהילה

הרבה הייטרים יחכו ל"בורגן" בפינה כדי לומר שהיא לא טובה כמו שהיא הייתה, אבל אנחנו, מעריצי הסדרה האמיתיים, לא זקוקים לה שתהיה טובה כמו שהייתה אלא שפשוט תחזיר לחיינו את בריגיטה נויברג, הפוליטיקאית הכי מרגשת שנתקלנו בה בטלוויזיה מאז שלי יחימוביץ'. הקאמבק שנטפליקס אירגנה לה מתחיל מעניין בפרק הראשון – עם שלל אינטריגות בינלאומיות ומקומיות וענייני משבר האקלים – ויש לנו את כל הכוונות שבעולם להמשיך גם בלי קאספר יול. אז כן, בלי לראות יותר מדי, וזאת המלצה חמה. ובטח יותר טוב וקשור למציאות מהזבל שמאכילים אתכם בפריים טיים (אנחנו מתכוונות לחדשות).

3. אהבה מוות ורובוטים 3

אנתולוגיית האנימציה המד"בית של נטפליקס מגיעה לסיבוב שלישי של סרטים קצרים ודיסטופיים ברובם על העתידים האפשריים שמחכים לכולנו עם רובוטים ובלעדיהם, בפורמט הסופר-כיפי של פרקים באורך משתנה עם סיפורים שאינם קשורים זה לזה וחוסר אחידות כללי בכל פרמטר. גם העונה השלישית, כמו קודמותיה, מכילה כמה יצירות מופת קטנות ומהנות, ואם אתם צריכים יותר סיבות מזה כדי לצפות בה אז הנה אורן ברזילי עף עליה בטור ביקורת יפה ומנומק.

4. ספיישל נורם מקדונלד

אנחנו לא יודעות אם זה הספיישל שאנחנו צריכות, אבל זה ללא ספק הספיישל שמגיע לנו. נורם מקדונלד המבריק הלך לעולמו והשאיר את עולמנו מבריק מעט פחות, לא לפני שהותיר אחריו ספיישל סטנדאפ אחרון שצולם בימי הקורונה בביתו, מתוך מחשבה שמחלתו עשויה להכריע אותו למנוע את חזרתו לבמות. למעשה, הספיישל כולו מצולם באמצעות מצלמת המחשב של מקדונלד בביתו והוקלט בטייק אחד, שזה לא פחות ממדהים. איך אנחנו הולכים להתגעגע לאיש המשונה הזה.

 

5. פיסטול

רבים חיכו לסדרה שביים דני בויל על הסקס פיסטולז ועלתה השבוע ב-Hulu/FX ובקרוב אצלנו בדיסני פלוס, אבל מאז עלייתה ניצת פולמוס תגרני בין מעריצים, אנשים שאשכרה מכירים את סיפור הסקס פיסטולז וחלק מחברי הלהקה השורדים  בעצמם, שמאשימים את יוצרי הסדרה ומפיקיה בדיסניפיקציה של עלילות הלהקה ובשכתוב ההיסטוריה. מצד שני, אחרי שראינו שני פרקים די ברור לנו ש"פיסטול" מעט רחוקה כנראה מהמציאות, ולכן אולי דווקא יותר כיפית מהמציאות. בקצרה: אם אפשר להתייחס עליה כפנטזיה ולא כניסיון תיעוד אותנטי, אפשר כנראה גם להנות ממנה.

 

6. שמישהו יאכיל את פיל

עונה חמישית לסדרת הדוקו-אוכל סובבת העולם, ובמרכזה דמותו המוקסמת של מפיק הטלוויזיה פיל רוזנטל ("כולם אוהבים את ריימונד"), שנודד בין יבשות, מדינות וערים בחיפוש אחר אוכל טעים, קצת כמו ילד שרואה את העולם בעיניים מלאות פליאה וקצת כמו שוטה כפר גלובלי שמחייך כמו טאמבל מול כל צלחת שמניחים לפניו. אם מתמסרים לאווירה הקלילה שרוזנטל מזיע כדי להפיץ סביבו ומתענגים על צילומי האוכל הנהדרים ועל הסיפורים הקולינריים הנאים, אפשר בניכוי ההייטריות להודות שזאת סדרת פיל-גוד חמודה שאינה אופיינית לז'אנר. אחלה גילטי פלז'ר, אבל למה רק חמישה פרקים?

7. ג'ק אס 4.5

אם ישאלו אותנו נכחיש שאי פעם המלצנו על הסרט הזה. חברי כנופיית "ג'ק אס" מתאחדים שוב, למרבה הצער, ולמרות שלא היינו רוצים להודו בכך הם פשוט כל כך מטומטמים שזה עדיין מצחיק, שוב ושוב, כל פעם מחדש. אנחנו שונאות את זה והאנשים האלה הרוויחו כל חבטה באשכים שהם אי פעם קיבלו.