מה רואים הלילה: בואו לאכול עם כל ההזויים בישראל

מי יהיה הראשון לרצוח את השאר? משתתפי השבוע הראשון של "בואו לאכול איתי". מתוך "בואו לאכול איתי" - באדיבות כאן 11
מי יהיה הראשון לרצוח את השאר? משתתפי השבוע הראשון של "בואו לאכול איתי". מתוך "בואו לאכול איתי" - באדיבות כאן 11

ריאליטי האוכל של כאן 11 חוזר בעונה שישית קיצונית במיוחד עם הבטחת למתחרים "משולחי רסן". בפועל זה פשוט אומר שהם מצאו את הטיפוסים הכי ביזארים בישראל, הכניסו אותם לתחרות בישול והמתינו שיקרה הקסם, ובקסם אנחנו מתכוונים לשי אביבי

14 באוגוסט 2022

בשנים האחרונות נראה שכל ריאליטי מנסה לעלות על השני ברמת הדמויות הביזאריות שמשתתפות, אבל אין טובים יותר ממחלקת הליהוק של "בואו לאכול איתי", ריאליטי האוכל המצליח של כאן 11, שלפחות בשלושת עונתיו האחרונות (מתוך חמש) הפך לקאלט של ממש, ואז התנפח למימדים מפלצתיים והפך לחממת גידול עבור כוכבי הריאליטי הבאים. כן, כל מי שרוצה את 15 דקות התהילה שלו יצטרך להעביר לפחות 2 סביב שולחן. זה לא צחוק, יש מצב שבני ציפר יצוץ בשולחן הזה.

העונה השישית, כך נראה על פי הטיזרים שפוזרו, הולכת לדחוק לקצה את מערבולת הטיפוסים שהם אוהבים לאגד יחדיו. הפרק שישודר היום כולל, בין היתר, חבר בקהילת הדובים, את חני פורצלינה, גבר טרנס ועוד כמה הפתעות. המפגש בין כל הנ"ל מייצר, באופן טבעי, חיכוכים, תחרותיות ואיך לא – סלמון. מלא מלא מלא מנות של סלמון.

במקביל להצלחתה, העונות האחרונות של "בואו לאכול איתי" גררו לא מעט קולות ביקורת – מה לא נאמר עליה? שהיא חצתה למחוזות הקרינג'? שהיא עושה שירות רע למזרחים? שהיא גזענית, מזוגנת ובעלת שיח מיושן? וזה עוד רק מה שאנחנו אמרנו! עם זאת, ועם כמה שהשטיק של שי אביבי מסנן בדיחות סרקסטיות קצת נשחק – קשה לומר שנסבול. יש איזה כיף דבילי בתחרות הזו, וכל עוד לא לוקחים אותה כיותר מעוד ריאליטי טראשי שנועד לטמטם אותנו לשעה קלה, אפשר אשכרה להינות. העיקר שיש הזויים יותר מאיתנו, לא?

"בואו לאכול איתי", הערב (14.8) ב-22:00 בכאן 11 ובכאן דיגיטל