העונה החמה: הסדרות שישרפו לכם את הקיץ

בקרוב אצלכם. מיס מארוול. צילום: יח"צ/ דיסני פלוס
בקרוב אצלכם. מיס מארוול. צילום: יח"צ/ דיסני פלוס

הקיץ הקרוב צפוי להיות חם במיוחד, כלומר הזדמנות חד משמעית לבלות את החודשים הקרובים במזגן, מול בינג' שיעזור לכם להדחיק את ההתחממות הגלובלית. אבל איזה סדרות חדשות יעלו בקיץ 2022? אספנו עבורכם את ה-14 שכדאי לחכות להן

27 במאי 2022

"פיסטול"

מיני סדרה שתחזיר אתכם למהפיכת הפאנק של שנות השבעים בבריטניה, ולנציגה הבולטת שלו, להקת הסקס פיסטולס. הביו-פיק תספר איך הלהקה שינתה את המדינה המשעממת והוציאה דור חדש מהשמרנות לעבר תקופה חדשה של ביטוי עצמי. דני בויל ("טריינספוטינג" ו-"נער החידות ממומביי" בין השאר) על הבימוי ושותפו הקבוע של באז לורמן, גרג פירס ("אלביס", "גטסבי הגדול") בתפקיד היוצר.
איפה נמצא אותה? FX
מתי היא מגיעה? 31.5

"מיס מארוול"

אחד הסיפורים הגדולים של שוק הטלוויזיה המקומי בקיץ הקרוב הוא הגעתם לארץ של "דיסני פלוס" – ממשק הסטרימינג שאמור להכניס את כל עולם התוכן של דיסני למסכים הקטנים של כולנו. אחת מגולות הכותרות שלו היא שיתוף הפעולה עם "מארוול", שכולל גם את הסדרה החדשה והמעניינת הזו. זה הוא סיפורה של קמלה, ילדה מוסלמית שגדלה בניו ג'רזי ולא ממש מקובלת בחברה – עד שהיא מקבלת את הכוחות של הדמות האהובה עליה, קפטן מארוול. כלומר שזו היא לא רק הנערה הראשונה במארוול שתהפוך לגיבורת על, אלא גם גיבורת העל המוסלמית הראשונה.
איפה נמצא אותה? דיסני פלוס
מתי היא מגיעה? 8.6 (השירות מגיע לישראל ב-16.6)

>> טעמי הגלידה הכי מעניינים של קיץ 2022
>> סרטים שאנחנו מצפים להם בקיץ 2022

"הכי גאים שיש"

מיטיבי הלכת אולי זוכרים את הסדרה הבריטית המקורית (ששודרה כאן תחת השם "קוויר בעיר") או את הגרסה האמריקאית של רשת Showtime (שזכתה לשם הנהדר "הכי גאים שיש"), ועכשיו היא (האמריקאית) מקבלת ריבוט (אמריקאי) ברשת פיקוק. הסדרה תגלול את סיפורה של קהילה גאה תוססת בניו אורלינס שמושפעת באופן משמעותי מפיגוע טרור במועדון מקומי, וצריכה לאסוף את השברים ולחיות מחדש.
איפה נמצא אותה? Peacock
מתי היא מגיעה? 9.6

"כנופיית ברמינגהאם" (עונה 6)

אחד מהלהיטים הגדולים של נטפליקס חוזר הקיץ עם סיפורים נוספים סביב בריטניה של שנות השלושים, והפעם בעונה האחרונה. העונה טומי שלבי ינסה להציל את העולם ממזימה שתוביל אותו לגיהנום, כי למה לא. העונה אמנם כבר שודרה ב-BBC, אבל ההגעה שלה לשירות הסטרימינג (והתרגום, ימח שמו של המבטא) היא בשורה משמחת.
איפה נמצא אותה? נטפליקס
מתי היא מגיעה? 10.6

"Becoming Elizabeth"

אז אולי תאלצו להמתין עד לחורף כדי לראות את עונתה החמישית של "הכתר" (השידור שלה ב"נטפליקס" מתוכנן רק לנובמבר), אבל חובבי משפחת המלוכה הבריטית יקבלו תחליף לא רע בדמות סדרה שמגוללת את סיפורה של המלכה אליזבת הראשונה, בעודה מנסה לשמור על כס המלכות אי שם במאה ה-16 בעולם פוליטי בריטי סוער. יהיה מעניין.
איפה נמצא אותה? Starz
מתי היא מגיעה? 12.6

>> המשחקים שיחסלו את היום והלילה שלכם בקיץ 2022
>> האוכל שימלא לכם את הבטן שיעשו את הקיץ 2022

"Loot"

מאיה רודולף, כוכבת "סטרדיי נייט לייב", אחת הנשים המצחיקות בעולם והאישה שאחראית לחיקוי מושלם של ביונסה, תככב בתור מולי נובאק, מיליארדרית שלכאורה יש לה הכל – אבל מסתבכת כאשר בעלה בוגד בה, מה שמתחיל מחול שדים תקשורתי.
איפה נמצא אותה? אפל TV
מתי היא מגיעה? 24.6

שלל מוצלח. מתוך "Loot". צילום: יחץ/ Apple TV
שלל מוצלח. מתוך "Loot". צילום: יחץ/ Apple TV

"מנאייכ" – עונה 2

אחת מהסדרות המצוינות שכאן 11 הביאה לעולם חוזרת לסיבוב שני. הסדרה – בכיכובם של שלום אסייג, עמוס תמם וסאבלימינל, בין השאר, ונכתבה ע"י רועי עידן – תמשיך ללוות את איזי בכר, השוטר שבוחר לעשות את הדבר הנכון ומשלם על כך מחיר. העונה הנוכחית, כך מובטח, תעסוק בסיפור של אוליגרך המתגורר בישראל והקשר שלו למאפייה הרוסית.
איפה נמצא אותה? כאן 11
מתי היא מגיעה? 23.6

"אלף"

אחת הפרשיות היותר כואבות ועצובות שעברו על מדינת ישראל זוכה לסדרה חדשה. פרשת הנשיא קצב, או כשהאזרח מספר אחת נשלח לכלא באשמת אונס, לא קיבלה ביטוי טלוויזיוני מספק מאז נאום הצעקות של קצב, אבל כעת זה עומד להשתנות עם סדרה תתמקד בסיפור של אודליה כרמון – שבזמן הפרשה היתה ידועה רק בתור "א' ממשרד התחבורה" – ויחסיה עם הנשיא/פושע. הסדרה נוצרה על ידי אברהם שלום לוי, תמר מרום ובשיתוף אודליה כרמון עצמה.
איפה נמצא אותה? yes
מתי היא מגיעה? במהלך הקיץ

>> המוזיקה שתתנגן לכם בקיץ 2022 

"מי שמע על חווה ונאוה"

אחרי ההצלחה המסחררת של "האחיות המוצלחות שלי", שיתוף הפעולה נמשך: גלית חוגי ונועה ארנברג, יוצרות הסדרה, חוזרות לשיתוף הפעולה עם הבמאי גורי אלפי – הפעם עם סיפורן של שתי נשים, חווה (קרן מור) ונאווה (חנה לסלאו), שהיו צעירות, מוכשרות ושאפתניות בלהקה צבאית – אבל גילו עם השנים שהחלומות לא התגשמו. עוד ישתתפו בסדרה המסקרנת: ששי קשת, מוטי גלעדי – וגם טליה ברטפלד, עומר הברון, הידוע גם כג'ימבו ג'יי, ואיתי זבולון, הידוע כטונה.
איפה נמצא אותה? yes
מתי היא מגיעה? במהלך הקיץ

"שר הטבעות: טבעות הכוח"

טרילוגיית הסרטים המוכרת – אוקי אוקי, סדרת הספרים של טולקין, אל תרביצו לי – מקבלת ביטוי טלוויזיוני חדש, שהוא גם במקרה הסדרה הכי יקרה שנוצרה אי פעם, מכיוון שבאמזון קנו את הזכויות ליצירתה ב-250 מיליון דולר, והתחייבו לחמש עונות לפחות, מה שמקפיץ את עלותה הכוללת לכמיליארד דולר. כן, עוד מעט תראו את הסדרה שעלתה לג'ף בזוס מיליארד דולר, לפחות.
איפה נמצא אותה? אמזון פריים וידאו
מתי היא מגיעה? 2.9

בית הדרקון

סדרת ההמשך, או בעצם הפריקוול, ל"משחקי הכס" שתעקוב אחרי תחילת סופו של בית טארגאריין. 129 שנים אחרי שהטארגאריין הראשון כבש את הכס (למה בול 129? שאלו את ג'ורג' ר.ר. מרטין) רהאינירה טארגאריין ואחיה למחצה, אאיגון טארגאריין השני, נלחמים על הכס במאבק שכמעט והביא לסופם של הדרקונים, שבטח אתם יכולים לנחש, קצת בעייתי לבית הדרקון.
איפה נמצא אותה? HBO
מתי היא מגיעה? 21.8

"בלאדי מורי"

קומדיה רומנטית שנוצרה על ידי סתיו אידסיס (שהיא בת דודתה של יוצרת "על הספקטרום", דנה אידסיס) שעוסקת ברווקות מאוחרת. סיפורן של מורי (נעמה לבוב) ודנה (רותם סלע), שמתמודדות עם חיים ללא זוגיות וכפי שנדמה מהטריילר, גם עם קלישאות קומדיה רומנטית שמתהפכות על ראשן.
איפה נמצא אותה? yes
מתי היא מגיעה? במהלך הקיץ

"Terminal List"

סדרה מסקרנת בכיכובו של כריס פראט, שיגלם לוחם נייבי סיל שחוזר הביתה אחרי משימות מורכבות מעבר לקווי האויב, רק כדי לגלות שהפרטים שהוא זכר מהמשימה אליה הלך לא ממש מתיישבים עם המציאות – וכוחות ישנים ואפלים קמים עליו לכלותו. אמאל'ה ואבאל'ה. בין משתתפי הסדרה מופיע גם פטריק שוורצנגר – הבן של ארנולד ומריה שרייבר.
איפה נמצא אותה? אמזון פריים וידאו
מתי היא מגיעה? 1.7

"הברווזון המכוער"

יובל שפרמן ודינה סנדרסון, יוצרי הסדרה הנהדרת "אורי ואלה" (יחד עם עפר סקר), חוזרים עם ספין אוף לסדרה המקורית. הפעם הם יתמקדו בצוקי השף, שמגולם ע"י פבלו רוזנברג. יחד איתו בסדרה נמצאות גם מגי אזרזר ושרית וינו-אלעד, ואם אנחנו נזכרים בכמה שאהבנו את הטון, הדיאלוגים והצילום המדוקדק של "אורי ואלה", בהחלט יש למה לצפות.
איפה נמצא אותה? Hot
מתי היא מגיעה? במהלך הקיץ

"בוגד"

רון לשם ("אופוריה", "בופור") חוזר עם סדרה חדשה בת 8 פרקים, שתספר על היעלמותו של מטוס נוסעים עם 225 ישראלים מעל הודו, מה שמספק לא מעט חידות. קאסט עמוס כוכבים מצפה לנו, כולל ליאור אשכנזי, אורנה בנאי, ניב סולטן ועוז זהבי. הסדרה עצמה גם נעלמה לתקופה מעל הודו לאחר שהוכרזה על ידי הוט כאחת מסדרות 2020 שלהם, אבל כנראה שסדרה על מטוס נושאים בשנת הקורונה היתה קצת פחות הגיונית.
איפה נמצא אותה? HOT
מתי היא מגיעה? במהלך הקיץ, אמן