אסף זמיר ירוץ לראשות עיריית ת"א: "מבקש מכם את הזכות לנסות להגשים את החזון"

סגן ראש העיר תל אביב- יפו ב-10 השנים האחרונות, יתמודד על ראשות העירייה בבחירות הקרובות שיערכו בחודש אוקטובר. "אני מרגיש שאני מבין היטב את צרכי העיר האמיתיים בצורה הטובה ביותר מבין כלל המועמדים"

סגן ראש העיר אסף זמיר. צילום: יולי גורודינסקי
סגן ראש העיר אסף זמיר. צילום: יולי גורודינסקי

סגן ראש העיר אסף זמיר הודיע היום (ב') כי יתמודד על ראשות העירייה מטעם רשימתו רוב העיר בבחירות הקרובות שיערכו באוקטובר. זמיר, אשר נבחר לסגן ראש עירייה הצעיר ביותר בהיסטוריה של העיר תל אביב בהיותו בן 28 בלבד, מחזיק בתיק החינוך בעירייה ומזה מספר שנים מקדם תהליכים חינוכיים רבים לרבות הקמת בתי ספר יהודים וערבים והקמת מרכזי נוער ברחבי העיר. אם ייבחר לתפקידו, זמיר, כיום בן 38, יהיה ראש העירייה הצעיר בתולדות העיר.

"החלטתי להתמודד בבחירות הקרובות בכדי להיות ראש העירייה הבא של תל אביב יפו", כתב זמיר בפייסבוק. "בעיקר כי אני מכיר בגודל התפקיד ועוצמת האחריות המוטלת על כתפי מי שיוביל את העיר האהובה שלנו אל עתיד טוב יותר. כזה שימצה את מלוא הפוטנציאל שלה ויהפוך אותה למובילה עולמית בניהול עירוני. כזה שאיכות החיים של התושבים החיים בה, תהיה הטובה ביותר שניתן לספק". "אחרי עשר שנים בתפקיד, אותו אני ממלא באהבה גדולה, אני מרגיש שאני מבין היטב את צרכי העיר האמיתיים של התושבים והתושבות ומסוגל להוביל אותנו לשם, בצורה הטובה ביותר מבין כלל המועמדים", הוסיף זמיר בפרסום בפייסבוק.

עוד כתבות מעניינות:
להבי: "חולדאי – תודה ולהתראות"
אסף הראל שוקל לרוץ לראשות עיריית תל אביב
האסמס המסתורי שמסעיר את הפוליטיקה בתל אביב

סגן ראש העיר אסף זמיר. צילום: יולי גורודינסקי
סגן ראש העיר אסף זמיר. צילום: יולי גורודינסקי

זמיר, אשר גדל בתל אביב מגיל צעיר, מתמודד לתפקיד לאחר שתי קדנציות כסגן ראש העירייה וכיו"ר תנועת רוב העיר – רשימת הצעירים של תל אביב יפו. רשימת הצעירים מקדמת את צעירי העיר תל אביב-יפו תוך כדי קידום תנועות הנוער, מרחבי למידה, דיור, תמיכה באמנות צעירה, הסדרת רגולציה בתחום חיי הלילה, פיתוח התיירות וקידום הקהילה הלהט"בית. בקדנציה הראשונה לכהונתו כסגן ראש העירייה, קידם זמיר דיור בר השגה בדרום ת"א ופתיחה והרחבה של מרכזי נוער שכונתיים. בקדנציה השנייה, כמחזיק תיק החינוך, הוביל מהלך לפיקוח על גני ילדים מגיל לידה ועד 3 בעקבות הפרסומים בשבועות האחרונים על התעללויות בגנים.

בנוסף לזמיר, יתמודדו על התפקיד לא אחר מראש עיריית תל אביב משנת 1998 – רון חולדאי וסגנית ראש העיריה מיטל להבי. גם חברי הכנסת סתיו שפיר, אופיר אקוניס ואורן חזן אמרו כי הם שוקלים לרוץ לראשות עיריית תל אביב בנוסף למגיש והתסריטאי אסף הראל. ברכה והצלחה לכולם.

אסף זמיר (צילום: גבריאל בהלריה)
אסף זמיר (צילום: גבריאל בהלריה)