מוכנים להתגמש: אירוע יוגה ואמנות בהשתתפות 1,500 איש בכיכר רבין

ישראלים התבקשו להתחבר לפן האוטופי שלהם ולתאר איך תיראה ישראל בעוד 30 שנה. את התוצאות תוכלו לראות על גבי 1,500 מזרני יוגה שאויירו לכבוד יום היוגה הבילאומי שיחול מחר (21.6)

מזרן יוגה של Dreame (מתוך אתר החברה)
מזרן יוגה של Dreame (מתוך אתר החברה)
20 ביוני 2017

שיעורי יוגה המוניים בכיכר רבין אולי נשמעים כמו דבר מתבקש בהתחשב שמחר (רביעי) זהו יום היוגה הבינלאומי, אבל מזרני יוגה שמדמים את ישראל האוטופית בעוד כשלושים שנה זה כבר משהו אחר. במסגרת יוזמה משותפת מבית האמנית והיזמית הבריטית־ישראלית שרונה כרמי כהן ושגרירות הודו, יהפכו חלומותיהם האוטופיים של ישראלים לציור ענקי שיתפרש על פני 1,500 מזרני יוגה.

עוד כתבות יוגיות: 
דנה גרוצקי מביאה את היוגה לבריכה
הדור הבא של הביקראם יוגה הוא ההוט בר
אקרו־יוגה: כך תעופו על עצמכם (בקטע טוב)

בשלוש השנים האחרונות מקדישה כרמי כהן את זמנה ל־Dreame, החברה שהקימה במטרה לפרש חלומות. היא עושה זאת בעזרת אמנים אנונימיים מרחבי העולם, ומדפיסה את הפרשנויות שלהם על כיסויים לסמארטפון ולמחשב ועל מזרני יוגה. כששמה לב לפופלריות של המזרנים, החליטה היזמית האמנותית לשלב בין אהבתה ליוגה לסקרנותה על אודות עתידה של ישראל. "שאלתי אנשים לדעתם בנושא עוד לפני שהתחלתי עם הפרויקט. זה עניין אותי", היא משתפת. "יש בזה משהו חזק שהוא מעבר לתרבות הסלפי ותמונות הסושי הפוטוגניות באינסטגרם".

כיסוי למחשב של Dreame (מתוך אתר החברה)
כיסוי למחשב של Dreame (מתוך אתר החברה)

כרמי כהן השמיעה קול קורא לחולמים שבסביבתה הקרובה ומחוצה לה, והעבירה את השרביט, או ליתר דיוק את המכחול למאייר והפרופסור עמית טריינין, ראש המחלקה לאמנות חזותית במנשר. בצד אירוע היוגה ההמוני שיכלול 1,500 איש, יתקיימו מגוון שיעורי יוגה נוספים. את המזרנים ניתן לרכוש באירוע ובאתר במחיר של 85-100 ש"ח. 

כרמי כהן וטריינין עובדים על הפרויקט. צילום: יח"צ
כרמי כהן וטריינין עובדים על הפרויקט. צילום: יח"צ

יוגה ואמנות בכיכר רבין, רביעי (21.6), 18:00-23:00, כניסה חופשית
לרכישת מזרן מהפרויקט 
לאתר Dreame