על לוסי החסידה סימנו V, הגיע הזמן לדבר על בן זוגה התרנגול

במקום להקשיב לשחר חסון ולרמזים קלים - נברנו במספרים ונראה כי בבית אהריש-הלוי חבוי זמר נוסף. הרמזים מובילים גם לגלית גיאת (היעל) ואורי ששון (הפלאפל)

התרנגול שלנו. צילום מסך
התרנגול שלנו. צילום מסך
17 בנובמבר 2020

קונספירטורים חובבי זמרים יקרים, אל תשכחו את הדרך שלכם. הגעתם עד כאן חרף כל פיצולי הפרקים, משיכות הזמן והניחושים הגרועים של שחר חסון, זה לא הזמן לפקפק בניחושים שלכם. נכון, נשארו פרקים ספורים לקראת הסיום ובהפקת הזמר במסיכה עושים הכל כדי לבלבל אותנו עם רמזים סותרים, אבל אנחנו עם חזק של משוגעים עם גוגל, וגם ההטעיות הגדולות ביותר לא עובדות עלינו. לראייה, למרות שניסו שוב ושוב לשכנע אותנו שהחסידה שומרת מסורת ונגיעה, כבר לפני שלושה שבועות ננעלנו על לוסי אהריש, והעקשנות השתלמה על אחת אפיים.

הנה ממש כאן ידענו שזו לוסי 

כך גם הפרק (המפוצל) השבועי דגל באותה הגישה, רמזים שאמורים להפנות אותנו לעבר האדם הלא נכון. הנה טיפ פשוט: אם הרמז קל מדי, כנראה שהוא לא נכון. ובהמשך לספק שניטע בי בשבוע שעבר, בואו נתחיל עם התרנגול. בשבוע שעבר היו לנו כמה רמזים בוטים לעבר יהודה הלוי שאמנם גרמו לי לפקפק, אבל לא להשתכנע. ובהתאם, גם השבוע היו רמזים בוטים, הפעם לעבר אביב אלוש, כולל האמירה "לא שוכח מאיפה באתי" עם לחמים (שעל פניו, מתייחס לתפקידו כאופה ב"להיות איתה" ותנועת ערבוב קפה קומפלט מהפרסומת). מישהו אמר אביב אלוש? אה, כן, שחר חסון. כבר סימן שזו תשובה לא נכונה.

בפועל, כשמחברים כל תמונה למספר שלצידה (בדומה לסדרת רמזי המכירה הפומבית של החסידה), התמונה משתנה. לצד הלחם מופיע התמחור 2013 ש"ח, השנה שבה צחי הלוי שיחק ב"בית לחם", עליו זכה גם בפרס אופיר. על התמונה של לינור אברג'יל מופיע המחיר 613 ש"ח, שמתייחס לנשואיה לשחקן הכדורסל שאראס (התחתנו ב-2006 עם שחקן מספר 13), בדומה לנישואיו ללוסי "החסידה" אהריש. התמונה של אפרת דור, ששיחקה איתו ב"המוסד", לוותה במספר 276. איזה קטע, הסרט "המוסד" יצא בדיוק ב-27.6. ודין דין אביב עם 555? לבנו קוראים דין, חמסה חמסה חמסה.

גלית גיאת, זו את? צילום מסך
גלית גיאת, זו את? צילום מסך

עבור שתי הנשים הנותרות בתחרות, השפירית והיעל, הרמזים היו כל כך ברורים עד שגם השופטים כבר לא טעו. דווקא אצל היעל, הרמזים הכלליים לא תרמו יותר מדי (יאללה, תנו לנו מספרים ונפצח), אבל סוף סוף קיבלנו את האישור לו חיכינו מצדי צרפתי שקולה של היעל הוא אכן קול גלית גיאת. אוקי, נפצח לפחות רמז אחד – "כאן גרים בכיף הזוג הזוהר דוד והיעל", מתייחס לבן זוגה מהניינטיז דדי זוהר. בנוגע לשפירית, הרמז הברור לרבקה מיכאלי ("לא דיברתי איתה שנים") מתייחס להופעת הפריצה שלה אצל רבקה ב"סיבה למסיבה". הסיבה שאמא של רינת מסמסת לה באנגלית מתייחסת לסוזי סורפרייז, שכן שמה של אמא של רינת היא סוזי.

מנה של איפון? בקרוב נדע. צילום מסך
מנה של איפון? בקרוב נדע. צילום מסך

גם הדרקון לא עשה לשופטים חיים קשים, גם באמירותיו שמתקשרות בדיוק לראשית הקריירה כדראגיסט ("התחלתי בדברים פרובוקטיבים"), וגם תמונתו של אלי כהן (שאפשר לראות כא.כהן, כמו שציין עידו, רק שהוא לא מתייחס לאסי כהן, אלא לאיציק כהן), והאוטובוס (יש בית ספר לנהיגה באוטובוסים של איציק כהן) וכמובן, "עטוף בסוכר ובנצנצים". אם כן, היחיד שהשבוע לא זכה לרמזים משמעותיים חדשים היה הפלאפל, שלמרות העקשנות על שגיא ברייטנר, אני דובק בניחוש של אורי ששון, בעיקר בזכות שני רמזים: הכותרת "מגע הרוך גובר על המכה", שמתייחסת למשמעות המילה ג'ודו ביפנית (דרך רכה) והכותרת "כמו צליל מיתר שמתנגן: הפלאפל חוזר לאהבה הראשונה שלו", שמתייחסת לבת זוגו, מיתר בילו. ניסיון יפה, אנשי הזמר במסיכה. את שחר חסון אתם אולי יכולים להטעות, אבל לא אותנו.