מה מזמינים היום: אוכל פועלים משודרג ששיפוצניקים בטח אוהבים

שפכטל בשדרה. צילום: מתוך עמוד הוולט
שפכטל בשדרה. צילום: מתוך עמוד הוולט

זה לא מה שבשפכטל, זה הטאצ' של היד - אחרי שרחל כבר עשתה שמות בכל הנוגע לכריכים צמחוניים, למדנו איך היא מצליחה להביא את בשורת היותר-מדי-רכיבים גם לכריכים הבשריים - ולמרות שבחרה בשם לא מעורר תיאבון, הכריכים המשגעים שלה מנצחים

רחל בן אלול כבר עשתה שמות בתחום הכריכים הצמחוניים, ברמה ששמו של המותג "רחל בשדרה" הירושלמית הגיע למרחקים. שזה עד תל אביב, כך שלא היתה ברירה אלא לפתוח לו סניף תל אביבי. אחרי שגם הוא התמקם היטב כאן, רחל החליטה לעשות לכריך הבשר את מה שעשתה לצמחים – ופתחה את "שפכטל בשדרה" בשרונה. שם, בצמוד לסניף הצמחוני שלה, בנתה רחל כריכים בשריים שמביאים את בשורת היותר-מדי-רכיבים המשגעת שלה גם לעולם הבשרי.

>> תשכחו מעוד "מסכנים שכאלה": יורגוס לנתימוס חזר לשנוא בני אדם

כדי שתהיה לכם טעימה קטנה מהדוכן המיוחד הזה, הנה מה שמבקר אוכל הרחוב שלנו כתב כשטעם בפעם הראשונה את כריך האסאדו בלחם חצץ – שכיום נקרא אסאדו בפרנה בתניר, כנראה כי הבינו שאף אחד לא רוצה להזמין משהו שנקרא לחם חצץ: "לקחתי ביס ועפתי לחלל. שכבת הירקות-רטבים עוטפת את הבשר המצוין, והכל מתאחד בתוך הלחם שחומם לפריכות אידיאלית. אני די משוכנע שהיו שם רכיבים שלא אוזכרו בתפריט, אולי מצאתי חציל, אני די משוכנע שזה סלק ונשבע שראיתי אותם מוזגים בעדינות גם רוטב לימון-שום-חריף, אבל לא אכפת לי אם רחל מחביאה שם את עצמותיו של ארלוזרוב – זה כריך כמעט מושלם".

השפכטל של רחל (צילום: מתן שרון)
השפכטל של רחל (צילום: מתן שרון)

מנה מומלצת? אסאדו בפרנה בתנור (61 ש"ח), מה חשבתם? מנעד טעמים שכזה עוד לא טעמתם.
יש אופציה לטבעונים? הבשורות הרעות: כל הכריכים בשפכטל בשריים. הבשורות הטובות: הסיבה לכך היא שאת כל הצמחוני והטבעוני הטעים תמצאו אצל רחל בשדרה.
איך מזמנים? בוולט.
ואם לא בא לי? טוב, לא בכל יום לכם על סנדוויץ ענק. אולי בא לכם כריך טיפה יותר קלאסי? אה, בא לכם קליל יותר? טוב נו, רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו תסדר אתכם. תגידו שאנחנו שלחנו אתכם.