מה מזמינים היום: טוב בוריטו אחד ביד. זהו, אין המשך. זה פשוט טוב

כל האוחז בבוריטו שכזה, אוחז באושר. מקסיקנה (צילום: ניקי טרוק)
כל האוחז בבוריטו שכזה, אוחז באושר. מקסיקנה (צילום: ניקי טרוק)

לקח המון שנים עד שהישראלים הבינו מה ההבדל בין בוריטו ללאפה ולמה טאקו זה אוכל רחוב מושלם, אבל מסעדת הטקס-מקס הזו הקדימה את כולם והרגילה את הציבור לגלגל על הלשון מילים כמו גוואקמולי וקסדייה. ולמרות השנים שעברו, משלוח ממנה עדיין מרענן כמו מרגריטה טובה

יש איזה תדמית שנשארה למקסיקנה, וכנראה בצדק מסוים, שמדובר במקום קצת מיושן. המסעדה הפכה לרשת, חומרי הגלם מופקים בכמויות נרחבות, המתחרות שינו את הסטנדרט בתחום האוכל המקסיקני – הכל נכון, למעט דבר אחד: התפיסה שמקסיקנה איבדו את זה. שמעו, בדקנו את הנושא, ולמרות שאין ספק שהיו לה לאורך הזמן גם כמה שנים חלשות, המסעדה המקסיקנית הותיקה (מאז 2006) חזרה לעצמה במלוא הדרה הטראשי.

>> איסקנדר דאון: המנה הכי טובה בתל אביב תאלץ לוותר על התואר

מי שכבר הספיק לשכוח מה מקסיקנה מביאים לשולחן הצבעוני, אז הטקס-מקס של המקום שואב השראה גם מהאוכל המקסיקני הקלאסי, גם מהגרסה האמריקאית, ולא מעט ממה שישראלים אוהבים. כלומר, מנות גדולות במיוחד. הבוריטו שמנמן, הקסדייה דחוסה והנאצ'וס עמוסים בתוספות. מקסיקנה גם התאמצה להביא מגוון די רחב של מנות מהמטבח הנ"ל לישראל, כולל מנות שקשה יותר למצוא כאן כמו טקיטוס, פהיטס, צ'ימיצ'נגה ועוד שמות ששמעתם רק מסיטקומים אמריקאים.

מקסיקנה . צילום: אנטולי מיכאלו
מקסיקנה . צילום: אנטולי מיכאלו

מנה מומלצת? קשה שלא להזמין בוריטו, אנחנו יודעים, אבל אם אתם לא מזמינים רק לעצמכם, ממש ישתלם להזמין את אחת מהארוחות בהרכבה (199 ש"ח לזוג) ולבנות לעצמכם את הטאקו/בוריטו הנכון עבורכם. מה לעשות, אוכל זה מאוד אישי.
יש אופציה לטבעונים? כמובן שיש – תוכלו להזמין בוריטו אלקצ'ופה, על בסיס ארטישוק על הפלאנצ'ה (58 ש"ח) אסאדו מפורק טבעוני (מיוצר מזרעי דלעת וחמניות) בבוריטו או קערה (62 ש"ח).
איך מזמנים? באתר, בתן ביס או בוולט
ואם לא בא לי? טוב, סיבכנו אתכם עם סיבוב עולמי. אולי במקום זה תעדיפו אוכל סיני בסגנון של פעם? אפשר גם משהו באמת מקומי, יש המון אופציות ברשימה היפה שלנו, זו על משלוחים בתל אביב. נו, אתם בטח מכירים.