מה ראינו בלילה: 6 סדרות חדשות שאיכשהו החזיקו אותנו ערות השבוע

כן, זאת חממת קנאביס מאחוריה, למה שאלתם. הג'נטלמנים (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
כן, זאת חממת קנאביס מאחוריה, למה שאלתם. הג'נטלמנים (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

הקאמבק המצוין של גאי ריצ'י, המרוץ של אנט בנינג לפרס האמי, שיא הטראש של כל הזמנים בנטפליקס וגם יו, הנה ליאור דיין. כן, שוב עבר עלינו שבוע גדוש ביותר מדי טלוויזיה - ואנחנו כאן כדי לסכם, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו זמן בחיפושים (כדי שתוכלו לבזבז אותו על בהיה במסך במקום)

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> האישה מהחלומות: 17 הדמויות הנשיות שהכי אהבנו בטלוויזיה
>> זמן מסך: 28 סדרות חדשות שבטח תרצו לראות בחודש מרץ

1. הג'נטלמנים // נטפליקס

ידענו שהחיבור בין גיא ריצ'י ונטפליקס יכול להיות כיף גדול ורב, ומה אתם יודעים, יוצא שצדקנו: "'הג'נטלמנים' היא סדרה מהירה, מלאה באקשן, עם דמויות משנה מצוינות ולורד צעיר שנכנס לעולם הפשע. היא עושה תיקון לסרט המקורי ומחזירה לנו את גאי ריצ'י שאנחנו אוהבים, זה שלא מתיימר להיות משהו שהוא לא, עם השפה הקולנועית שמוכרת לנו מהסרטים הטובים שלו, צבעוניות מדהימה, וכמובן המון אלימות ודם. האם מדובר ביצירת מופת גדולה? כנראה שלא. אבל בסוף העונה אתם כנראה תרצו לקבל עוד מ"הג'נטלמנים", בעיקר כי היא כל כך פאקינג כיפית".

 

2. נורמלי // נטפליקס

אחד הדברים שבאמת משמחים אותנו בנטפליקס זה הרכש הישראלי שלה, שנותן הזדמנות שניה לסדרות ישראליות שלא מספיק אנשים ראו בפעם הראשונה, בין אם בגלל ששודרו בלעדית ב-HOT או yes או כי העדפתם להשחית את זמנכם על תחרויות ריאליטי שהמסו לכם את המוח ושכחתם מהן. "נורמלי" של אסף קורמן וליאור דיין היא לחלוטין סדרה כזאת. הבינג' החזק והנכון של השבוע.

 

3. תפוחים לעולם לא נופלים // פיקוק

סליחה אם אנחנו קצת סקפטיים, אבל כשאנחנו רואים דרמת מתח עם כוכבי קולנוע גדולים שמבוססת על ספר של ליאן מוריארטי ("שקרים קטנים גדולים", "תשעה זרים מושלמים"), אנחנו מתחילים לחפש את ניקול קידמן (שהפיקה את שתי הסדרות הקודמות מספריה של מוריארטי) וכשאנחנו לא מוצאים אותה אנחנו תוהים אם "תפוחים לעולם לא נופלים" באמת שווה משהו חוץ מכמה מועמדויות בטוחות בפרסי האמי. נחיה ונראה? בטח שנראה.

4. משמר החיות // Hulu/yes

מקום חם בליבנו שמור לכל מי שדרך על הסט של "קומיוניטי" (חוץ ממך, צ'בי צ'ייס, חוץ ממך), וג'ואל מקהייל מקבל כניסת VIP. השילוב האדיר שהוא מייצר בין סרקזם ממורמר, טיימינג מושלם ואנטגוניזם טבעי לא נוצל היטב אחרי ההצלחה של קומיוניטי, אבל בסיטקום הצנוע הזה של FOX שעלה השבוע לעונה שנייה הוא די פורח בתור פקח סרסקטי וממורמר של המחלקה הווטרינרית העירונית בסיאטל. "משמר החיות" רוצה להיות "מחלקת גנים ונוף" כשהיא תהיה גדולה, זה כנראה לא יקרה, אבל לפחות נהנה קצת מג'ואל מקהייל בדרך.

 

5. הסיגנל // נטפליקס

כן, זו עוד סדרת מד"ב שמסתורין עטוף באניגמה עומד במרכזה, והיא די מזכירה את "קונסטליישן" של אפל TV+ שעלתה בתחילת החודש, וגם כאן יש אסטרונאוטית שקרה לה משהו בחלל החיצון – או שלא קרה לה? – והטיסה שאמורה להחזיר אותה הביתה נעלמת יחד איתה, ובעלה יוצא עם בתה להציל אותה ואולי גם את העולם. כבר ראיתם דברים דומים, אבל הפעם מדובר בסדרה גרמנית כך שזה מיד יותר מקריפ.

סופרסקס // נטפליקס

בנטפליקס אוהבים לרדת נמוך, יותר נמוך, יותר נמוך, כן, כן, בדיוק שם, אל תפסיקו. את הטראש הכי סליזי של ענקית הסטרימינג היא נוטה לעטוף בפורמט דוקו מכובד, אבל הפעם מדובר בסדרת דרמה איטלקית שמבוססת על סיפורו האוטוביוגרפי של רוקו סיפרדו, מכוכבי הפורנו הגדולים בעולם. כבר ראינו סדרות טראשיות בנטפליקס, אבל "סופרסקס" מנפצת את השיא. אם אתם מחפשים את הדילמות המהותיות של עולם הפורנו – הגעתם למקום הלא נכון.