מה ראינו בלילה: 6 סדרות וסרט שהחזיקו אותנו ערים השבוע

הסקס הכי לא סקסי אומרים לכם. "התעשייה" (צילום מסך: HBO)
הסקס הכי לא סקסי אומרים לכם. "התעשייה" (צילום מסך: HBO)

סקס וכוח בלונדון, אימה לכל המשפחה, סרט אדיר של רון הווארד, דרמות להט"ביות ועץ מדבר. כן כן, כל זה אומר שעוד שבוע גדוש ביותר מדי טלוויזיה הסתיים ואנחנו כרגיל כאן כדי לסכם, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו זמן

13 באוגוסט 2022

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. אנחנו מכוונים מראש נמוך: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו בקבוצת הפייסבוק הסודית "הספוילר: מה רואים היום". לכבוד סוף השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת בינג' סיום הסופ"ש המסורתי, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן.

1. התעשייה

אומרים שהסקס בסדרה הזאת הוא הכי לא סקסי שהיה בסדרה כלשהי של HBO, אבל הסדרה שעוקבת אחרי קבוצת צעירים שמנסים לשרך את דרכם במעלה עולם הפיננסים האכזר בכל זאת רותחת. כמו כל דבר, גם המיניות כאן היא רק עוד אמצעי להשיג כוח וכסף, אבל צעירים זה צעירים, הורמונים זה הורמונים ואם זה מה שה-BBC ו-HBO נותנים לנו, זה מה שניקח. עונה שנייה של סקס, סמים וכסף מושחת יוצאת לדרך ואנחנו בפנים.

2. שלושה עשר חיים

מבקרת הקולנוע שלנו, יעל שוב, מתלהבת ממגע הזהב של רון הווארד בסרט המדובר על חילוץ הילדים התאילנדים שעלה השבוע באמזון פריים: "'שלושה עשר חיים' משחזר את כל מהלכי ההצלה (לא כולל רעיונות שנוסו וכשלו) וזה אומר שאנחנו מבלים לא מעט זמן מתחת למים אפלים בתוך מנהרות צרות. בזמנו תהיתי איך אפשר להפוך דבר כזה לחוויית צפייה מעניינת. מתברר שבהחלט אפשר. דווקא בשל גישתו המקצועית הסרט של האוורד, עם תסריט מאת וויליאם ניקולסון ("גלדיאטור", "לא נשבר"), החזיק אותי מרותקת ומתוחה כראוי לאורך כל שלביו".

3. פרוד

האמת היא ש"ניל פטריק האריס מגלה את הגריינדר" זה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להצטרף למיליוני צופים מרוצים של נטפליקס, ובאמת נחמד לראות אותו חוזר אל המסך הקטן בתפקיד שאינו גרוטסקי, אבל "Uncoupled" היא גם דרמה קומית בהחלט חמודה מעבר ללהט"ביות ולניל-פטרקי-האריסיות שלה ושווה בינג' סופ"ש כשלעצמה. מזמן לא הייתה לנטפליקס סדרת יחסים מוצלחת כל כך.

4. לוק אנד קי

אחת מהסדרות הכי אנדרייטד של נטפליקס חזרה לעונה שלישית ואחרונה של הרפתקאות משפחת לוק, המבוססות על הקומיקס המעולה של ג'ו היל וגבריאל רודריגז, ובה מגלים ילדי המשפחה את כל האמת על הבית בו הם מתגוררים ועל המפתחות הקסומים שמפוזרים בו. אבל עזבו את הפרטים הקטנים, יש לכם בינג' של 28 פרקים כיפיים וקריפים לכל המשפחה (עדיף לא לילדים מתחת לגיל 12), ואנחנו אומרים את זה באחריות מלאה.

5. באהבה ויקטור

דיסני פלוס לא מסתמנת בינתיים כאלטרנטיבה ראויה לנטפליקס מבחינת סדרות למבוגרים, אבל הצעירים חוגגים עליה וזה כנראה מה שחשוב. השבוע חלפה דיסני על פני המתחרה הגדולה שלה בתחרות על מספר המנויים הגדול ביותר בארצות הברית. השבוע גם המלצנו לכם בחום על "באהבה, ויקטור" שסיימה עונה שלישית מוצלחת ב-Hulu של דיסני פלוס, סדרה עם "לב אמיתי, כזה שמבין את הדמויות ואכפת לו מהן בתור אנשים ולא בתור ייצוגים פוליטיים". כן כן, סדרת להט"ב לנוער בדיסני? למה לא.

6. אני גרוט

אני גרוט! אני גרוט! אני גרוט!

7. ביוויס ובאטהד

אף אחד לא באמת התגעגע לצמד האידיוטים מ-MTV שניבאו את עלייתה ועלייתה של הטמטמת הכללית בארצות הברית, אבל הנה הם בכל זאת חוזרים עם עונה חדשה וסרט חדש וקרקע פוריה לכבוש לא רק את ליבם של בומרים נוסטלגים אלא גם את זה של זילניאלים חובבי ניינטיז שאכלו את הכאפה שלהם מאמריקה של טראמפ. זה לא ממש קאמבק של המטומטמים מהניינטיז, יותר כמו מסע ניצחון. אפסנו את המוח בכניסה ובואו.

>> אין מה לראות בטלוויזיה? אלה 20 הסדרות הכי טובות על המסך כרגע
>> "סנדמן": הסדרה המבוססת על יצירת הקומיקס המופתית הרבה יותר טובה ממה שחשבנו