מה מזמינים היום: שווארמה מכוסה בשמיכת לאפה. המיטה היא הבטן

בואו להתכסות. יאשקה. (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם yashka.il)
בואו להתכסות. יאשקה. (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם yashka.il)

מרוב שרדפנו אחרי שווארמה טורקית או בשר אנטריקוט או גלגלי קסם בליווי פיסטוקים, כמעט ושכחנו שיש בתל אביב גם כמה שווארמיות קלאסיות עם גישה פשוטה וישירה, ממש מתחת לאף של כולנו. אז מה תרצו, הודו, עגל או מיקס? (עגל לנו, תודה)

לא נהיה צבועים – אנחנו מהראשונים בעיר לערבב את גלגל השווארמה בכל הנוגע לשווארמות מיוחדות. כן, צורת הרבים של שווארמה היא שווארמות, לפחות מבחינתנו. בכל אופן, גם אנחנו היינו מהמתלהבים הגדולים מכל איסקנדר, מהתומכים הגדולים של הפופ-אפים ומהראשונים לחסל כל פיתה מדוברת – ועדיין, מדי פעם אנחנו פשוט מחפשים שווארמה בסיסית, בלי שדרוגים יוצאי דופן, בלי התחמכמויות של פודיז. פיתה, שווארמה, תוספות, שים לי קצת טחינה מלמעלה אבא'לה.

>> הבעלים במילואים. הנשים מפעילות את הבר. העיר של משפחת אזולאי

השווארמה של רשת "יאשקה", לה שלושה סניפים ברחבי העיר, היא אולי הפשט של הפשט – אבל היא גם פשוט טעימה. נכון, המחיר שלה נסק מאוד בשנים האחרונות (וזה לא שמראש היא היתה זולה), אבל לפחות אנחנו יודעים שתמורת המחיר תגיע שווארמה רצינית ומבוססת שלא מזלזלת בלקוח בכמות הבשר או בניית הפיתה. מה שאנחנו צריכים זה יציבות, ועם כל כך הרבה שנים, סניפים וניסיון – יאשקה יביאו אותו בפיתה. או לאפה, אם תהיו מוכנים לשלם.

יאשקה (צילום: רן בירן)
יאשקה (צילום: רן בירן)

מנה מומלצת? לא צריך לשבור את הראש – לכו על מיקס שווארמה בפיתה (49 ש"ח) או לאפה (59 ש"ח), ותיהנו מכל העולמות (אבל בשושו נגיד שאנחנו תמיד נעדיף עגל). היא אמנם אחת היקרות שתזמינו, אבל היא באמת טעימה אז – בחירה שלכם.
יש אופציה לטבעונים? כמו בכל שווארמיה, הפיתרון העיקרי הוא פלאפל בפיתה (25 ש"ח) או לאפה (38 ש"ח). לא נשקר ונגיד שזה פיתרון אידיאלי, אבל היי – אתם אלו שבחרתם להיות טבעונים בשווארמיה. סליחה, יצא לנו קצת האשמת הקורבן.
איך מזמנים? כל הסניפים באתר
ואם לא בא לי? אז אולי תעדיפו בשר הודי בפיתה? כן, שמעתם נכון. לא בטוח שזה מה שבא לכם, אז יש לנו גיבוי –  תמיד יש משהו אחר ברשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו.