מה מזמינים היום: שמתם מה בפיתה?! אה, אוקיי אוקיי, לא חשוב

אין חשש לפנדה בתוך הפיתה. פיתה פנדה.צילום: מתוך עמוד הוולט של העסק
אין חשש לפנדה בתוך הפיתה. פיתה פנדה.צילום: מתוך עמוד הוולט של העסק

רק לצורך יישור קו - בפיתה פנדה מגישים פיצות עם חציל וטלה ועגל ודגים ועוף - אבל אף חיה נכחדת. זה עדיין מאוד טעים ועם פיתה אוורירית לאללה והמילויים נהדרים, אבל זה לא מכיל אף חיה אסייתית חמודה. נו טוב, נאלץ לסגור טיסה לסין

פעם פיתה פנדה היתה הסוד הקטן והקסום שלנו – פיתה אוורירית ומרופדת שהתמלאה בתערובת בשרים ייחודית, והוגשה לעוברים והשבים בכניסה לשוק הכרמל. שמה עבר מפה לאוזן, ובמהרה היא הפכה לנקודת ביקור חובה בכל סיור שוק – רשמי או לא. מאז עידן "פנדה" פיינבורג, האיש שנתן את השם הטעם לפנדה, הפך את עצמו למותג של ממש אחרי ביקור קצר בעולמות הריאליטי, וגם הפיתייה הקטנה הפכה למיני רשת עם סניף הייטקיסטי ועוד הרפתקאות בשוק.

פנדה מנסה לפתות אתכם. סליחה, לפיתות (צילום: יעקב בלומנטל)
פנדה מנסה לפתות אתכם. סליחה, לפיתות (צילום: יעקב בלומנטל)

אבל עם כל הכבוד להצלחה, אנחנו מתמקדים בפיתה – וזו של פנדה היא בלי שום ספק אחת הייחודיות בעיר. ראשית, הם מתמקדים באופן מרשים בפיתה עצמה, ומספקים בסיס סופח ורך למגוון המילויים שמציעים. שנית, גם המילויים האלו בעצמם מפתיעים לא פעם – בין אם זה סלופי של פלדה טלה וצלעות עגל, תערובות בשר עם חציל או אפילו סביצ'ה דג בסגנון טוניסאי – וכל זה כאמור, בפיתה נהדרת. ברור שנרצה להזמין משם, זה ענן במשלוח.

רק תראו איזה הפיתה יפה. פיתה פנדה (צילום: אביב שקורי)
רק תראו איזה הפיתה יפה. פיתה פנדה (צילום: אביב שקורי)

מנה מומלצת? השילוב בין בשר וחצילים מנצח אצלנו בכל פעם, ולכן מיקס בשר חציל (52 ש"ח) הוא הבחירה שלנו.
יש אופציה לטבעונים? מנת שווארמה טבעונית יובה (43 ש"ח), שעשויה מיובה (חלבון סויה) מוקפצת עם בצל בתערובת תבלינים עם עגבניות צלויות, טחינה, עמבה, סלט רוקט, פטרוזיליה ובצל. לא טעמנו, אבל הם גורסים שהיא קוראת תיגר על כל השווארמות בעיר. מילים גדולות, אבל אנחנו אוהבים אומץ.
איך מזמנים? באתר
ואם לא בא לי? לפעמים בא משהו פרוע, כמו להזמין דונאטס לארוחת צהריים, אבל בואו נהיה הגיוניים ונזמין משהו אחר מרשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו. את הדונאט שמרו לקינוח.