מה מזמינים היום: פיתה, קבב, קראנץ', טחינה ואושר בביס אחד

גאים בעראייס שלהם. M25. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של M25 מיטמרקט
גאים בעראייס שלהם. M25. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של M25 מיטמרקט

למרות שטרנד העראייס נרגע טיפה, עדיין יש תערובת בשר בפיתה צלויה שעושה לנו פרפרים בבטן ופרפורים בלב. ולמרות שעראייס במשלוח זה כמו להגיע לחתונה שלכם באוטובוס, הפיתה הפריכה הזו מצליחה לשרוד את הנסיעה כדי לספר (ולהיאכל בהנאה)

לא הרבה זמן לפני הקורונה והמלחמה והעולם החדש בו אנחנו חיים, כל העיר היתה עסוקה במשהו הרבה יותר חשוב – בשר עם תכונות קבביות דחוס לתוך פיתה שנזרקת לצלייה יסודית במלואוה. במהלך תקופה קצרה יחסית, נראה כאילו כל מקום השיק עראייס משלו עד שבאמת חששנו לרגע שנאלץ לקפוץ למקדונלדס כדי לטעום מנת מקעראייס. למזלנו, הטרנד הזה נרגע והפנה הפריכה חזרה למידותיה ההגיוניות – מנת צד נחמדה בארוחה שלמה. למעט במקום אחד.

>> הו מאי: 13 מסעדות, ברים ומזללות חדשות שכדאי לבדוק בתל אביב

מסעדת הבשר M25 לא המציאה את העראייס, אבל הם המציאו את העראייס המושלם. המסעדה, ילידת שוק הכרמל, היו ונשארו אחד ממקדשי הבשר האהובים עלינו, אבל כשהם הכניסו אותו לפיתה, ואז צרבו את הפיתה הזו, והגישו עם סלט עגבנות חריף וטרי בליווי מה שאנחנו יכולים להגדיר רק בתור ממרח שום-לימון מארץ עוץ. כשמחברים את כל הדבר הזה ביחד, יוצא ביס שמצליח להיות קראנצ'י עם טעמי בשר חרוך נהדרים ורעננות שמקפיצה את כל הנגיסה הזו לגבהים חדשים. אז נכון, עראייס מוגש בשיאו ישר מהאש, ומשלוח לא עושה לו טוב, אבל העראייס של M25 כל כך חלומי עד שהוא שווה את הנסיעה מצפון העיר (הסניף המקורי לא עושה משלוחים, וחבל).

חלומות העראייס שלנו. M25. צילום: מתוך עמוד הוולט של M25
חלומות העראייס שלנו. M25. צילום: מתוך עמוד הוולט של M25

מנה מומלצת? הסלט שוק היא מנה מדהי… סתםםם, מה נראה לכם? ברור שאת העראייס הנהדר. גם ההמבורגרים שלהם מצוינים, אם במקרה בא לכם פורמט אחר של בשר בפחמימה.
יש אופציה לטבעונים? לא נשקר, במסעדת בשרים שכזו אין באמת אופציה טבעונית, או אפילו צמחונית, ראויה לשמה. כאילו, אפשר להזמין סלט שוק (56 ש"ח), אבל מה אתם, בעונש? אל דאגה, שתי שורות למטה יש לנו פיתרון.
איך מזמינים? בוולט
ואם לא בא לי? בלי פאניקה, תמיד יש עוד אופציות. למשל כריך הפניני שהמלצנו עליו (שמציע גם הרבה יותר אופציות לטבעונים) הוא ארוחה טעימה וקלילה ביותר, אבל אם גם הוא לא מספק את תאבונכם, תמיד יש את רשימת המשלוחים הכי טובים בתל אביב שלנו לכסות את הרעב.