מה ראינו בלילה: 6 סדרות חדשות שהחזיקו אותנו ערות השבוע

הנבל הכי טוב של מארוול. וינסנט ד'ונפריו ב"אקו" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)
הנבל הכי טוב של מארוול. וינסנט ד'ונפריו ב"אקו" (צילום: יחסי ציבור/דיסני+)

נסכם: הנבל הכי טוב על איזשהו מסך חזר, ג'ון האם האדיר חזר לקומדיה, הקוריאנים חזרו להיות מטורללים. כן, שוב עבר עלינו שבוע גדוש ביותר מדי טלוויזיה - ואנחנו כרגיל כאן כדי לסכם, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו זמן בחיפושים (כדי שתוכלו לבזבז אותו בבהיה)

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> המצעד השנתי: 20 הסדרות הכי טובות ב-2023
>> המצעד החודשי: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה כרגע

1. אקו // Echo (דיסני+)

אכלנו מרורים ואכזבות רבות מסדרות היקום הטלוויזיוני של מארוול, היינו די משוכנעים ש"אקו" תצטרף אל ערימת ההתבאסויות שלנו, אבל סוף סוף נראה שמארוול מתבגרת ויש לנו פה סדרה מחוספסת, ריאליסטית ובוגרת על גיבורת על מפוקפקת, חירשת, קטועת רגל וגם אמריקאית-ילידית, כשמולה הנבל המוצלח ביותר שנראה על המסך הקטן, קינגפין בגילומו המושלם של וינסנט ד'ונפריו הנפלא, ואנחנו לא צריכים יותר מזה. אפילו פרסמנו ביקורת נלהבת.

 

גרימסבורג // Grimsburg (פוקס/דיסני+)

ג'ון האם מפיק ומככב בסדרת האנימציה החדשה למבוגרים של פוקס נטוורק, והיא נראית דליקטס. בארצות הברית שודר השבוע פרק הפתיחה כפרומו לקראת עלייתה, ויש שם פוטנציאל לא מבוטל עם קאסט מעניין, חוש הומור מוצלח מאוד וקצב בדיחות לדקה מעולה ואנחנו מאוד נשמח לראות עוד מהממתק הזה. לחילופין, אנחנו פשוט נקים את מועדון המעריצים של ג'ון האם ונסגוד לו.

 

האחים סאן // The Brothers Sun (נטפליקס)

כן, בסדר, כבר המלצנו עליה ממש בשבוע שעבר, אבל השבוע סיימנו לראות אותה ואנחנו רוצים להמליץ עליה שוב. זאת לא סדרה מושלמת, אבל דרמת מאפיה עתירת אקשן וקומדיה לא חייבת להיות מושלמת, בעיקר כשיש לה את מישל יאו בתפקיד הטוב ביותר שלה מאז "הכל בכל מקום בבת אחת". וכמו שכתב עליה לירון רודיק בביקורת שלו, "יש לסדרה הזאת פוטנציאל עצום להיות חוויה בלתי נשכחת, והעונה הבאה תקבע אם היא אכן תהיה כזאת". אנחנו מחכים לה.

 

 

היצור מגיונגסונג //  GyeongSeong Creature (נטפליקס)

היינו צריכים את זה: דרמת אימה דרום קוריאנית תקופתית שמתרחשת ב-1945, שהיא גם תעלומת מתח רומנטית וגם התמודדות לאומית עם הטראומה של הכיבוש היפני בקוריאה, וכמו מרבית הסדרות הטובות שקיבלנו מארץ הדיונון גם היא הזייה מופלאה ומופקת היטב שהצליחה להפנט את צופי נטפליקס מסביב לגלובוס. הו, דרום קוריאנים, אתם הכי מטורללים בעולם. איזה כיף.

 

טד // Ted (פיקוק)

קומדיית הסטלנים הקאלטית מ-2012 חוזרת כסדרת טלוויזיה שהיא פריקוול לאירועי הסרט, וזה בעצם כל מה שאתם צריכים לדעת. הדובי שהתעורר לחיים באותו להיט מפתיע של סת' מקפרלן, חוזר כאן אל ימי התיכון העליזים שלו ושל ג'ון ברנט, אותו פגשנו בסרט כאדם מבוגר ולוזר שחי עם בובת הדובי הפלאית שלו ובהרפתקאותיהם בין שאיבת באנג אחת לשנייה, ויהיה מעניין לראות אם הטריק הזה יעבוד גם בקומדיית היי סקול.

 

האדם הוא מה שהוא אוכל // You Are What You Eat (נטפליקס)

סדרת דוקו שהיא ניסוי קולינרי ותזונתי מרתק בתאומים זהים (ומי לא אוהב ניסויים בתאומים זהים?), במסגרתו נערכת הבדיקה האולטימטיבית, בעזרת הכלים האולטימטיביים, לצורך השוואה אולטימטיבית: מספר זוגות תאומים זהים גויסו לניסוי בן 8 השבועות וזה הולך בערך כמו שאתם מדמיינים – כל זוג תאומים מקבל תזונה מדוקדקת למשך החודשיים המדוברים, כאשר בין תאום לתאום יש הבדל קטן אחד – הראשון ניזון מתזונת אוכל-כל, השני אך ורק מתזונה טבעונית. רגע, אתה מה שאתה אוכל? אוקיי, אז אנחנו פיצה. ממממממ פיצה.