מה ראינו בלילה: 7 סדרות חדשות שהחזיקו אותנו ערות השבוע

"אווטאר: כשף האוויר האחרון" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)
"אווטאר: כשף האוויר האחרון" (צילום: יחסי ציבור/נטפליקס)

הרימייק שכל המשפחה חיכתה לו, טלנובלת הנינג'ות שלא ידענו שאנחנו צריכים, דרמת מד"ב מקריפה ואפילו יצירה ישראלית מקורית בקשת 12. כן, שוב עבר עלינו שבוע גדוש ביותר מדי טלוויזיה - ואנחנו כאן כדי לסכם, למיין, לסנן ולדאוג שלא תבזבזו זמן בחיפוש (כדי שתוכלו לבזבז אותו על צפייה, כמובן)

24 בפברואר 2024

מדי ערב אנחנו מפרסמים כאן באתר "טיים אאוט" את המלצת הצפייה הלילית שלנו. מראש אנחנו לא מכוונים גבוה: דברים שאפשר לצפות בהם בלילה בלי לשרוף את המוח במנת יתר של טפשת – את זה אתם יכולים לעשות לבד – גם אם אינם יצירות מופת על-זמניות. ההמלצות מבוססות לפעמים על צפייה בפרקים בודדים שמראים פוטנציאל, אבל אתם בהחלט מוזמנים להתלונן עלינו להנהלה אם לא אהבתם את אחת ההמלצות. לכבוד תחילת השבוע ולנוחותכן אנחנו מקבצים את כל ההמלצות במקום אחד לטובת הלילות המתים בשבוע שלפנינו, מדורגות על פי מידת התעופה שלנו עליהן. גם השבוע לא הולכים לישון.

>> תחתית החבית: הסדרות הכי פח שהגיעו לטופ-10 בנטפליקס
>> המצעד החודשי: 20 הסדרות הכי טובות בטלוויזיה עכשיו

1. חולי אהבה // קשת 12

פייר? הופתענו. כל כך הרבה זמן לא ראינו סדרת דרמה ישראלית באמת טובה במסגרת שידורי קשת, הידועים גם כ"ערוץ 12", שכבר חשבנו ששכחו שם מה זה בכלל. שני הפרקים הראשונים של "חולי אהבה" נראו כמו צעד גדול בכיוון הנכון, עם איילת זורר ועמוס תמם בשיאם, ווגם אם זה לא יסתכם במאסטרפיס על-זמני – כל מי שהיצירה הישראלית בטלוויזיה חשוב לו צריך להתייצב לאירוע הנדיר הזה.

לפעמים האהבה מסתתרת במקומות ובזמנים שהכי לא ציפינו ❤️ חולי אהבה, סדרת דרמה חדשה שתגרום לכם להתאהב ???? בקרוב בקשת 12

Posted by ‎קשת 12‎ on Monday, February 12, 2024

 

2. אווטאר // נטפליקס

אחרי שבנטפליקס הצליחו לא לפשל לגמרי את גרסת הלייב אקשן של להיט האנימה "וואן פיס", אפשר להתייצב באופטימיות לרימייק הלייב אקשן של "אווטאר: כשף האוויר האחרון", סדרת האנימה הנפלאה לכל המשפחה שסחפה את העולם לפני כ-20 שנה. נטפליקס השקיעה הון ברימייק הזה בתקווה להפוך אותו לפרנצ'ייז מרכזי שלה, ולפחות לפי הפרק הראשון אין לנו שום התנגדות שזה יקרה.

 

3. תושב חוץ // SyFy/הוט/יס

בלי הרבה הייפ והרחק מתחת לרדאר, קומדיית המד"ב "תושב חוץ" כבר בעונה שלישית לעלילותיו של החייזר המתחזה לבן אנוש, ד"ר הארי ון-דר-שפיגל. ג'ון טודוק בתפקיד ראשי אייקוני וקורע הוא החיזר שנשלח להכין את הדרך לפלישה ולחיסול המין האנושי, אבל גילה לאורך שתי העונות הקודמות שהמין סבבה וגם האנושי בסדר, וכעת הוא תוהה אם להוביל את האנושות במאבקה הצפוי נגד בני הגזע שלו. בגדול? סדרת פיל גוד מצחיקה וכיפית שחבל לפספס.

 

4. לייף & בת' // Hulu

איימי שווימר אוהבת אותנו. תנו לה אהבה בחזרה. לא הכל צריך להיות מסובך בחיים. עונה שנייה לקומדיה הרומנטית הסמי-אוטוביוגרפית שלה. זה הכל וזה מספיק.

5. בית הנינג'ות // נטפליקס

נתקלנו בדבר הנהדר הזה בסקירה מקרית של הסדרות הכי נצפות של השבוע בנטפליקס, ולא ברור למה מגיע לנו כל הטוב הזה, אבל יש כאן טלנובלה יפנית ובמרכזה משפחת נינג'ות. מדובר בטלנובלה אסייתית מושקעת עם קרבות נינג'ה מבוימים היטב. אנחנו צובטים את עצמנו תוך כדי כתיבה כדי לוודא שלא חלמנו את זה. לא כואב לנו בכלל. יתכן שכן חלמנו את זה. חלום נפלא על טלנובלת נינג'ות.

6. שלדון הצעיר // CBS

"המפץ הגדול" הייתה אחת מסדרות הסיטקום המצליחות ביותר בהיסטוריה, הרבה מזה בזכות ג'ים פרסונס ודמותו הגיקית-אספרגרית-חיזרית של שלדון קופר. הספין-אוף "שלדון הצעיר" הוא אחד הספין-אופים המצליחים בהיסטוריה, והוא פתח השבוע את עונתו האחרונה. האמת היא שזו סדרה טובה, חמודה ובעצם מתוחכמת בהרבה מקודמתה, והיא עושה עבודה יפה מאוד בכל הקשור לסיפור המקור של אחת הדמויות האהובות ביותר בתולדות הטלוויזיה. מגיעה לו פרידה מפוארת.

 

7. קונסטליישן // אפל TV+

כל סדרת מד"ב חדשה של אפל TV+ היא אירוע מרגש מבחינת חובבי הז'אנר, כי עד כה דאג שירות הסטרימינג האיכותי לכמה מהסדרות הטובות ביותר של השנים האחרונות, אבל "קונסטליישן" נשמעת קצת כמו עוד מאותו הדבר, כשבמרכזה אסטרונאוטית שחוזרת מהחלל לאחר תאונה, ומתחילה לאבד את שפיותה. או שהיא לא מאבדת את שפיותה? אתם כבר יודעים את התשובה: אולי כן ואולי לא. אבל מה אם לא? ואולי כן? כך או כך, היא נראית מקריפה ומלחיצה כמנהג הז'אנר ויכולה לסגור לכם פינה בלילה קודר.