אירועי השבוע בתל אביב יפו 26.11-2.12

אודי סגל ירצה על ספינים, גיל קופשט יתן סטנד-אפ על פרשת השבוע ומתי כספי ואחרים בפסטיבל הג'אז. כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב-יפו

אז מה את עושה כל היום? צילום: יח"צ
אז מה את עושה כל היום? צילום: יח"צ
25 בנובמבר 2015

חמישי 26.11

כוחה של המילה: מפגשי ספוקן וורד בבית אריאלה

מרכז התרבות בבית אריאלה של עיריית תל אביב-יפו מציג סדרת מפגשים מוזיקליים בלתי צפויים בין משוררים, ראפרים, אנשי ספוקן וורד ואנשי מילה היוצרים, מתוך אלתור, ביצוע חדש וחד פעמי המפגיש בין מילים למוזיקה.

מרכז תרבות בבית אריאלה, 21:00

הנחה למחזיקי כרטיס דיגיתל: כניסה חינם במקום 10 שקלים לכרטיס

לפרטים נוספים 

ספוקן וורד. צילום: שי לי עוזיאל
ספוקן וורד. צילום: שי לי עוזיאל

פסטיבל הג'אז בסינמטק תל אביב

פסטיבל ג'אז תל אביב חוזר עם הפקות מקור של מגוון אמנים מהארץ ומחו"ל. הפסטיבל יתקיים בסינמטק ובזאפה הרצליה, ומהווה את אחד מהצירים המרכזיים של סצנת הג'אז בישראל.

בין המופעים המרכזיים: מתי כספי, אחינועם ניני מארחת את אנה מריה יופק, Tierney Sutton , שם טוב לוי והאורקסטרה של אבי ליבוביץ', JD Allen Trio, רביעיית אוריאל הרמן, Richie Cole, רביעיית אלי דג'יברי מארחים את יוני רכטר ושלמה יידוב, דני סנדרסון, Joe Magnarelli, האחיות לוז מארחות את שלומי שבן, שלישיית עומרי מור מארחת את שלמה בר וזוהר פרסקו, חגיגת 80 לישראל גוריון ועוד.

הנחה למחזיקי כרטיס דיגיתל: 50% הנחה על כל ההופעות

לפירוט נוסף על הפסטיבל

טאטרן. צילום: זוהר ראלט
טאטרן. צילום: זוהר ראלט

שישי 27.11

אירועי זריעה

אירועי הזריעה של עיריית תל אביב ממשיכים, והשבוע: הטמנת פקעות וזריעת פרחי בר בחורשת השקמים בצהלה, בקצה רח' יואב (ליד הצופים), וסיור אקולוגי באתר.

חורשת השקמים בצהלה, 12:00

לפרטים נוספים

נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ
נטיעות ברחבי העיר. צילום: יח"צ

סיור גרפיטי בדרום תל אביב

מי הם האמנים שיוצרים על קירות העיר, הרחק מהגלריות והמוזיאונים? בואו ללמוד על אמני הגרפיטי הבולטים בדרום העיר ועל טביעת האצבע הייחודית שלהם.

פלורנטין, 10:00

הנחה למחזיקי כרטיס דיגיתל: כרטיס שני חינם

לפרטים נוספים והרשמה

בלאק פריידיי במתחם התחנה

ביום שישי ה-27.11 יתקיים במתחם התחנה בת"א הפנינג שישי השחור המגיע היישר מארה"ב. חגיגות ה-Black Friday שיערכו השנה בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו והמחלקה למופעים ו"קונספט – המכללה למקצועות העיצוב", יחלו בשעה 9:00 ויכללו, בין השאר: תצוגת אופנה שחורה, שירותי סטיילינג אישי וכמובן הנחות במגוון חנויות המתחם.

לפרטים נוספים

שבת 28.11

עונג שבת

בבית ביאליק מחזירים את המסורת של ח.נ. ביאליק ומקיימים אירועי תרבות ויהדות בכל שבת. והפעם: ב-10:00 שעת סיפור "האריה הרעמתן והג'ירפה גם" על פי ספרו של דב אלבוים. בשעה 12:00 סטנד-אפ פרשת השבוע עם גיל קופטש.

בית ביאליק, 10:00

לפרטים נוספים

גיל קופטש. צילום: יח"צ
גיל קופטש. צילום: יח"צ

ראשון 29.11

חודש העיצוב ברביעיית פלורנטין

בין התאריכים 22.11-18.12.15 רביעיית פלורנטין תארח את "שלוש ארבע", ותפיק תערוכות וסדנאות שונות של אמנים מובילים, לדוגמא: מידי יום רביעי בשעה 21:00 יתקיימו סדנאות אמן הפתוחות לקהל הרחב ביניהן סדנאות של תמר קרוון, טל מאור זינגרמן, דן לב ועוד.

רביעיית פלורנטין- דרך שלמה 43 ת"א, 19:00-23:00

לפרטים נוספים

שני 30.11

Rock4Life

ערב ההופעות לציון יום האיידס הבינלאומי. הופעות חינמיות של אמנים מובילים במגוון ברים בעיר, במטרה להעלות את המודעות למחלה. בין המופיעים: רונה קינן, קובי אפללו ודקלה.

מועדון האזור, קפה ביאליק, אברקסס, 21:00

שלישי 1.12

שוק תוצרת יפו

שוק חדש לתוצרת יפואית מקומית במתחם עמיעד בשוק הפשפשים. בכל שישי לאורך חודש נובמבר, יתקיימו בשוק דוכנים למכירת תכשיטים, בגדים ותבשילים תוצרת תושבי יפו. החל מחודש דצמבר ינתנו הנחות מיוחדות לקהל הרחב.

לפרטים נוספים

רביעי 2.12

נפגשים בנמל תל אביב – אודי סגל

אודי סגל ירצה על ספינים: מהו ספין, אילו סוגי ספינים קיימים ואיך מנהיגים משתמשים בהם כדי להסיט את תשומת הלב הציבורית.

ג'פניקה, נמל תל אביב, 20:00

לפרטים נוספים