Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

יונתן רוזין

כתבות
הרבה יותר טוב מפעם. מגרש החניה מתחת לגשר שלוש שהפך לפארק המסילה. נווה צדק, 2012 (צילום: אלכסיי פרוטאסוב/גטי אימג'ס)

מהפכת החניה של תל אביב: אנחנו נשלם יותר וזה יעשה לנו טוב

בתל אביב מתקיים פער קבוע של כרבע מיליון חניות בין ההיצע והביקוש. ואי אפשר לסגור אותו // חניות הרחוב בעיר, כ-70...

מאתיונתן רוזין27 בנובמבר 2024
עירוניות טקטית למופת. אפשר עוד? צומת לסקוב אבן גבירול (צילום: שקד אופק)

תל אביב תקועה בצומת: הגיע הזמן להעלות הילוך במרחב הציבורי

הצמתים של תל אביב לא מאוד ידידותיים להולכי רגל. אם באמת רוצים להפוך את פירמידת התחבורה לטובתם, יש כמה שינויים פשוטים...

מאתיונתן רוזין2 בדצמבר 2023
למקומות, היכון, סעו. הרכבת הקלה חוגגת שנה (צילום: שאטרסטוק)

יש סיבה להתרגש מפתיחת הקו האדום. זה חלום בן 111 שנים מתגשם

בסוף שנת 1911 התפרסמה בעיתון "הצבי" כתבה שביקשה להתקין קו רכבת חשמלית בין פתח תקווה ויפו. החזון הזה התגשם באיחור מסוים...

מאתיונתן רוזין6 בספטמבר 2023
התחנה הבאה: מטרו. הפרויקט החשוב ביותר בישראל (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

האור בקצה התחנה: מסע בין תחנות המטרו העתידיות של תל אביב

את ההבדל בין המטרו לרכבת הקלה כבר הבנו. עכשיו צריך לברר מה אומר מיקום תחנות המטרו על סיכויי הצלחתו בעיר (לא...

מאתיונתן רוזין5 באוגוסט 2023
המקום הכי מעצבן בתל אביב. נתיבי איילון (צילום: שאטרסטוק)

כן, תל אביבים, גם אתם צריכים לשלם אגרת גודש. אפשר להתקדם?

אפשר וצריך להתווכח על אגרת הגודש ועל מיקומי הטבעות שלה, אבל השיוך המוניציפלי של השכונות שנותרו מחוץ לה חסר משמעות. מתכנן...

מאתיונתן רוזין20 בדצמבר 2022
יום אחד יהיה פה מטרו אמיתי. תחנת הרק"ל באלנבי (צילום: RnDmS/שאטרסטוק)

איפה המטרו: אני רוצה לנסוע ברכבת התחתית של תל אביב

מה ההבדל בין המטרו לרכבת הקלה (הבדל ענק), מתי צפוי המטרו להתחיל לפעול (נתראה ב-2040), האם הוא יקל על הפקקים (לא,...

מאתיונתן רוזין12 באוגוסט 2022
כמה חוכמה בתכנון עירוני אחד. ברצלונה (צילום: שאטרסטוק)

תל אביב, למה את לא ברצלונה: איפה אנחנו ואיפה הסופר-בלוק

אפשר לראות את התכנון העירוני בברצלונה ואת פרויקט הסופר-בלוקים המוצלח שלה (שקיצץ 45 אחוז מהשטח המוקדש לרכבים בעיר) וממש לקנא, ואפשר...

מאתיונתן רוזין14 ביולי 2022
תנועה באילון. צילום: shutterstock

אם כבר סיכמנו שהפקקים הם לא בעיה שצריך לפתור, מה כן?

הפקקים הנוכחיים הם רק פרומו למה שצפוי לקרות בעתיד, שרת התחבורה כבר עכשיו שוקלת להכריז על מצב חירום תחבורתי, ובכל זאת...

מאתיונתן רוזין20 בפברואר 2022
פקקים בתל אביב. צילום: שאטרסטוק

למה אי אפשר – ולא צריך – לפתור את "בעיית הפקקים"

כן, מה ששמעתם. לא מדובר בבאג אלא בפיצ'ר בתכנון המערכת העירונית שלנו. השילוב של גודל האוכלוסייה, ריבוי המוצאים והיעדים, המבנה של...

מאתיונתן רוזין11 בינואר 2022
צומת הרצל-קיבוץ גלויות. צילום: יונתן רוזין

פנייה טובה: פונים ימינה עם הרכב? בקרוב זה יהפוך לקשה יותר. ובצדק

העידן שבו נהוג לפנות ימינה גם באור אדום (בארה"ב), או איי התנועה המאפשרים פנייה ימינה (כאן בארץ) עובר חולף לו. הסיבה:...

מאתיונתן רוזין27 בנובמבר 2021
ראו עוד
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!