נשיקות לצלחות: מסעדות תל אביב מציינות שנה אזרחית חדשה

מי מציע קוויאר מבלוגה, מי יגיש ברווז אורגני ומי ישקה אתכם בקאווה בחצות? ארוחות הסילבסטר הכי שוות במסעדות העיר

מלגו ומלבר. צילום: אייל זלצברג
מלגו ומלבר. צילום: אייל זלצברג
24 בדצמבר 2014

מלגו ומלבר

השפים מוטי טיטמן ואור מיכאלי מציעים תפריט בן חמש או שבע מנות הכולל גם קוקטייל פתיחה, קינוח ושתייה. מחיר לסועד: 340/260 ש"ח.

למסעדת מלגו ומלבר

מלגו ומלבר. צילום: אייל זלצברג

פורטו

בבר היין פורטו מציעים מבחר מבעבעים (25־40 ש"ח לכוס) לצד מנות חגיגיות כמו אויסטרים (30 ש"ח), חזה אווז בפורט (44 ש"ח), סלט פירות ים קר (48 ש"ח) וצלחת גבינות (62 ש"ח).

לפורטו

TYO

ביפנית של השף יאמה סאן יחגגו את ערב הסילבסטר באווירה צוהלת עם לייב סט בעמדת הדי.ג'יי ותפריט מיוחד הכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה וקוקטייל מבעבע חגיגי. בין המנות המיוחדות מיציע השף ספיישלים כמו דמפלינג שומאי ווסאבי – דמפלינג של סרטנים עם ווסאבי וקראשי; פילה בלק קוד – פילה בלק קוד במרינדה של מיסו וסאקה עם פטוצ'יני של קיפוד ים; ומנה של חצי לובסטר על הגריל. השפית קונדיטורית  עידית לנגרמן, תכין קינוח צבעוני למרכז השולחן המורכב מעוגת אדממה אוורירית, קרם לימון יוזו, קציפת ג'ינג'ר קרה, גלידת יוגורט מי זהר, רוטב פטל ונוטפיוקה פריכה בצבע זהב. 290־360 ש"ח לסועד.

למסעדת TYO 

כתית

השף מאיר אדוני מציע ארוחת סילבסטר יצירתית במיוחד עם מנות כמו פרפה כבד אווז, לובסטר ושקדי עגל וברווז אורגני צלוי בדבש חרובים. מחיר לסועד: 785 ש"ח.

למסעדת כתית

רפאל

השף רפי כהן ירקח שלל ספיישלים מפוארים לארוחת הסילבסטר, ביניהם סרטן כחול עם קוויאר בלוגה, ביסק של לובסטר עם כמהין שחורות טריות מפריגור ושלל פירות ים על הקרח מצרפת ומישראל. מחיר: 85־250 ש"ח למנה.

למסעדת רפאל

אבושדיד

במקום מציעים ארוחה של חמש מנות שתלווה באלכוהול, ולאחר הארוחה תתקיים מסיבה שתכלול קאווה חופשית ללא הגבלה. מחיר: 470 ש"ח לסועד.

למסעדת אבושדיד

אבושדיד. צילום: בועז לביא
אבושדיד. צילום: בועז לביא

משק ברזילי

השף אופיר ג'ובאני הכין לכבוד השנה החדשה תפריט טבעוני. הארוחה כוללת יין לבן מבעבע ומקבץ מנות כמו ברוסקטה גבינות ואצות, מרק עגבניות ופלטת גריל עם פטריות וטופו. המחיר: 380 ש"ח לזוג.

למסעדת משק ברזילי

 UNO 

במסעדת UNO האיטלקית של השף ניצן רז יחגגו את ערב הסילבסטר עם תפריט ספיישלים כשר חלבי. בין המנות המיוחדות יהיה ניתן למצוא קריספי סלמון בחמאת לימון ופירה דלעת ערמונים (92 ש"ח); טורטליני גבינות וקרם פלפל מעושן (69 ש"ח); ספגטי סלק, ברוטב שמנת, גבינה כחולה ופקאן (61 ש"ח); וטונה אדומה צרובה, עם אפרסמון, פטריות מלך היער וקונפי בלסמי מצומצם (58 ש"ח).

למסעדת אונו

הרברט סמואל

במסעדה מציעים תפריט הכולל מנה ראשונה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח, כולם ממטבחו של השף אדיר כהן, השף בפועל של המסעדה. המחיר: 375־425 ש"ח לסועד.

למסעדת הרברט סמואל

הרברט סמואל. צילום: יח"צ
הרברט סמואל. צילום: יח"צ

קיטשן מרקט

השף יוסי שיטרית מציע שני מסלולים: האחד תפריט הכולל שלושה פתיחים, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, והשני תפריט טעימות חגיגי. המחיר: 250־350 ש"ח לסועד.

למסעדת קיטשן מרקט

Aria

בקומה העליונה של אריה מציע השף גיא גמזו ארוחה בשלושה סבבים, ובקומת הלאונג' יהיה די.ג'יי ומנות קטנות. בחצות תתחיל במקום מסיבה. מחיר: 280־350 ש"ח לסועד.

למסעדת Aria

NG

במסעדת הבשר יציעו תפריט ספיישלים של ים ויבשה ובהם רביולי לובסטר (80 ש"ח), כבד אווז וקוקי סאן ז'ק (180 ש"ח) ופורטרהאוס 1.2 ק"ג (360 ש"ח).

למסעדת NG

מסה

השף אביב משה יחגוג את הסילבסטר עם שלל ספיישלים ועם מותגי השמפניה מואט ושנדו ודום פריניון. הדיג'ייאיות גילי סער וחן יאני יפיקו ערב מוזיקלי בשני חלקי המסעדה ובחצות תחל מסיבה. מחיר: 32־296 ש"ח למנה.

למסעדת מסה

כבד אווז ולרונה במסעדת מסה. צילום: איליה מלניקוב
כבד אווז ולרונה במסעדת מסה. צילום: איליה מלניקוב

פרונטו

שף השנה של TimeOut, דיוויד פרנקל, יחגוג בפרונטו את ערב השנה החדשה עם תפריט ספיישלים ובהם רביולי לובסטר, ניוקי ארטישוק עם פטריות פורצ'יני וחלקי פנים של טלה עם סלק צלוי. מחיר: 350/260 ש"ח.

למסעדת פרונטו

דוד ויוסף

השפים דודו אלמקייס ויוסי שיטרית יחגגו את השנה החדשה בחאפלה ערבית אותנטית שתחוזק בדי.ג'יי וברקדנית בטן. הארוחה תכלול שש־עשר מנות קטנות ומנה עיקרית. מחיר מינימום: 300 ש"ח לסועד.

למסעדת דוד ויוסף

דוד ויוסף
דוד ויוסף

ברנז'ה

השף אופיר וידבסקי מציע תפריט ספיישלים עם מנות כמו בוראטה עם קרפצ'יו ארטישוק (64 ש"ח), טרטר לוקוס (67 ש"ח) ופריים ריב (52 ש"ח ל־100 גר'). בשתי הקומות יהיה די.ג'יי.

למסעדת ברנז'ה

צפרה

השף אבי קונפורטי מציע שני תפריטים שונים לבחירה, עם מנות כמו דאמפלינג בלק טייגר שרימפס, עוף קמבודי ובלק קוד סצ'ואן. המחיר: 390־530 ש"ח לסועד.

למסעדת צפרה

טשרניחובסקי 6

בביסטרו האינטימי מתוכננת הופעת ג'אז לצד תפריט חגיגי הכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית, לחם, מנה אחרונה ושתייה חמה. המחיר: 275 ש"ח לסועד.

לביסטרו טשרניחובסקי 6

טאפאס אחד העם

במסעדה יציעו ארוחה הכוללת ארבעה טאפאס, לחם וקינוח, כשעל האווירה תפקח דיג'ייאית הבית שתכניס את הסועדים לאווירת פייאסטה ספרדית. המחיר: 200־280 ש"ח.

למסעדת טאפאס אחד העם

קורדיליה

בקורדיליה החדשה של השף ניר צוק מציעים ארוחה שתוגש החל מהשעה 18:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. המחיר: 295 ש"ח לסועד.

למסעדת קורדיליה

[tmwdfpad]

חוות צוק

מסעדת הבשר מציעה פתיח של מרק ארטישוק ירושלמי, שתי כוסות קאווה, מנה ראשונה, מנה עיקרית של בשר וקינוח זוגי. המחיר: 190 ש"ח לסועד.

למסעדת חוות צוק

התרנגול הכחול

השף שאול בן אדרת מציע ארוחה מלאה הכוללת גם קאווה ולמברוסקו חופשי ללא הגבלה. המחיר: 375 ש"ח לסועד.

למסעדת התרנגול הכחול

התרנגול הכחול
התרנגול הכחול

באקפיקו

האיטלקייה החדשה של השף לירן גרודה תציע ארוחה בת חמש מנות כמו סשימי סלמון ופלמידה על גספצ'ו עגבניות צהובות, טורטליני זנב שור ונתח קצבים על קרם אספרגוס. המחיר: 180 ש"ח לסועד.

למסעדת באקפיקו

הכובשים

את הארוחה לציון השנה האזרחית יציינו בכובשים עם מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח וקאווה חופשית ללא הגבלה. כמו כן, יהיה ניתן להזמין גם מנות בודדות מהתפריט הרגיל. המחיר: 149 ש"ח לסועד.

לביסטרו הכובשים

יפו תל אביב

השף חיים כהן ייתן בראש – על עמדת הדי.ג'יי וגם במטבח. לצד הפלייליסט שהוא ינגן הוא ירקח מנות ספיישל כמו כתף טלה וסינטה כבושה, סלט תמנון וקנלוני ראגו עגל חלב.

למסעדת יפו תל אביב

פופינה

השף אוראל קמחי מציע ארוחה בת שמונה מנות, בהן טרין כבד אווז, לוקוס שלוק בחמאה, פילה עגל וטורטליני שוק טלה. המחיר: 350־380 ש"ח לסועד.

למסעדת פופינה

בר יין

בבר יין יציעו לצד תפריט מבעבעים מכל העולם גם ארוחת ארבע מנות, ובה סשימי פטריית מלך היער, שרימפס קריסטל צרוב על חיטה וצלעות טלה עם גראטן. המחיר: 250 ש"ח לסועד.

לבר יין

אגאדיר

ברשת אגאדיר מציעים ארוחה בת ארבע מנות, שבה יככב ההמבורגר החדש של הרשת – המבורגר קובה ביף. הארוחה כוללת גם כוס שמפניה עם תותים. המחיר: 190 ש"ח לזוג. בסניפי אגאדיר

לאגאדיר – סניף בן יהודה

אגאדיר. צילום: יח"צ
אגאדיר. צילום: יח"צ