תאכלו את הלב: כל הארועים השווים לט"ו באב במסעדות

ארוחות טעימות זוגיות, מנות אפרודיזיאקיות, נרות אדומים וקוטיילים ורודים: כל הלהטוטים הקולינרים שמכינים לכם במסעדות לכבוד חג האהבה

2 באוגוסט 2017

חג האהבה לפי המסורת העברית הוא עוד הזדמנות של המסעדות לפנק אותנו בארוחות סקסיות, ספיישלים עם טאצ' אפרודיזיאקי, קוקטיילים אדומים, ורדים, לבבות וצ'ופרים על חשבון הבית

 Ewa Safi

המרוקאית הכשרה מנצלת את החג להשקת תפריט טעימות שכולל כולל פלטת סלטים (סלק מסורתי, קרם חצילים ועוד) שתוגש עם  פרנה, מטבוחה של ללה סוליקא וטחינה, שלוש מנות ראשונות לבחירה, עיקרית וקינוח. 380 ש"ח לזוג.
אווה סאפי

פסטייה באווה סאפי. צילום: תמוז רחמן
פסטייה באווה סאפי. צילום: תמוז רחמן

 

AMAMA 

מסעדת אוכל הרחוב היפני מציעה לצד התפריט הרגיל ספיישל סטייק טונה, אטריות אודון ופטריות מלך היער (86 ש"ח) וקוקטייל far east cosmo על בסיס סאקה, אפרול, טריפל סק וחמוציות (56 ש"ח).
אממה

סיירו מושי באממה. צילום: טל ציפורין
סיירו מושי באממה. צילום: טל ציפורין

 

אנגוס

סעודת בשרים מחכה למי שמעדיף לחגוג את ט"ו באב בסגנון קרניבורי: מנה אישית של אספרגוס עטוף בשייטל, עיקרית לבחירה (300 גר' נתח קצבים מושרה בוויסקי, ספייר-ריבס טלה על גראטן תפוחי אדמה ועוד), תוספות לבחירה וקינוח נשיקה צרפתית. 240 ש"ח לאדם.
אנגוס

ARIA

השף גיא גמזו משיק תפריט ספיישל לט"ו באב הכולל מנות ראשונות חושניות כמו קרפצ'יו לוקוס לבן עם מנגו מאיה, תאנים וויניגרט יוזו (55 ש"ח), עיקריות זוגיות כגון מחבת פירות ים לוהט (255 ש"ח), וקוקטייל סקסי. התפריט המיוחד מוגש בקומת הבר ובקומת המסעדה לצד התפריט הקלאסי.
אריה

ארוחת אפרודיזיאק

הבשלנית והמתכונאית טליה תדהר צפרוני פותחת את ביתה המעוצב שביפו העתיקה לארוחת מנות מעוררות תשוקה: בורקס סרטנים, פילה בקר ברוטב מולה, סביצ'ה סקלופס עם אגוזי מקדמיה ברוטב תמרינדי בייקון, עוגת כתר המלך ועוד הפתעות. 350 ש"ח לאדם כולל אפריטיף ויין חופשי.
שערי ניקנור 15 א' יפו, שני (7.8) 20:30, 054-4377737

טרטר בקר אצל טליה תדהר צפרוני. צילום: מאי תדהר
טרטר בקר אצל טליה תדהר צפרוני. צילום: מאי תדהר

 

 בליני

האיטלקייה הרומנטית מנווה צדק מציעה לצד התפריט הקבוע ספיישלים של בוראטה על סלט סיציליאני חם (68 ש"ח), רביולי שרימפס קריסטל (84 ש"ח), פיצה לב עם גורגונזולה, תאנים ובלסמי (58 ש"ח) ועוד, ומצ'פרת בקוקטייל בליני לפתיחה.
בליני

בליני. צילום: אנטולי מיכאלו
בליני. צילום: אנטולי מיכאלו

 

BROWN

כל המנות בתפריט הזוגי שיוגש לכבוד ט"ו באב צמחו מהמחשבה כמה כיף לאכול יחד: פילה לברק במילוי תרד ושום על פירה תפוחי אדמה, נתח קצבים עם לקט ירקות ועוד. הארוחה כוללת קוקטייל/ יין לכל אחד מבני הזוג, שלוש מנות ראשונות למרכז שולחן בליווי לחמים מתוצרת בית, שתי עיקריות, קנקן תה וקינוח. 450 ש"ח לזוג.
בראון

לברק ממולא במנגולד, בראון. צילום: אנטולי מיכאלו
לברק ממולא במנגולד, בראון. צילום: אנטולי מיכאלו

 

בר דגים

רשת מסעדות הדגים האורבניות משוק צפון וקניון עזריאלי מציעה לכבוד טו באב תפריט שרינג שכולל טטאקי טונה אדומה על סלט שורשים אסייתי, קבב ים, ניוקי אנשובי ומוסר ים בחמאת עגבניות, וגם שניקוקטיילים על חשבון הבית. 206 ש"ח לזוג.
בר דגים

ברנז'ה

באווירה רומנטית עם ורדים, נרות אדומים ותפריט סנגריות פרי יצירתו של המיקסולוג אריאל לייזגולד יוגשו לובסטר על חלה של חתונה (68 ש"ח), נתח קצבים ויין אדום (112 ש"ח) ועוד מנות סקסיות, בערב שיימשך עד לשעות הקטנות של הלילה.
ברנז'ה

קוקטייל בברנז'ה. צילום: פייר מיקאל כהן
קוקטייל בברנז'ה. צילום: פייר מיקאל כהן

 

גריג

המסעדה האירופאית השיקית של השף עידו פיינר מזמינה כל זוג אוהבים חוגגים להתחיל את הערב בכוס פוארה, סיידר אגסים צרפתי מבעבע וקליל על חשבון הבית.
גריג

גריג. צילום: חיים יוסף
גריג. צילום: חיים יוסף

Double Standard

בפרשנות מקורית יצויין החג הרומנטי במחווה לקוקטיילים איכותיים בדגש על קוקטיילי גרייגוס, על בסיס טעמים שהבעלים יותם שילה הביא מסיור בחבל קוניאק בצרפת. הארוחת תכלול ארבעה קוקטיילים ושתי מנות חלוקה לזוג מתוך התפריט. 129 ש"ח לאדם.
דאבל סטנדרט

דאבל סטנדרט. צילום: זיו כהן
דאבל סטנדרט. צילום: זיו כהן

 

דלאל

לכבוד ט"ו באב יצר שף גולן גורפינקל שלושה תפריטי דגוסטסיון מפנקים  לכל סוגי האוהבים והנאהבים. תפריטי הטעימות כוללים שש מנות דלאל קלאסיות במחירים מיוחדים לחוגגים: לאוהבי המרחבים הירוקים  (צמחוני) – 295 ש"ח לזוג, לאוהבי הים (דגים) – 398 ש"ח לזוג, ולאוהבי האדמה (בשר) –  436 ש"ח לזוג.
דלאל

דלאל. צילום: בועז לביא
דלאל. צילום: בועז לביא

 

הצועניה

הבלקנית השמחה תציין את ערב האוהבים עם ספיישלים לחלוקה באווירה רומנטית: צמד סגנאקי (48 ש"ח),  סלט ירקות שרופים וקלאמרי ממולא בגבינת טולום (52 ש"ח) ועוד, וקינוח זוגי של פירות צלויים, גבינות ואגוזים.
הצועניה

הרברט סמואל

מסעדת הרברט סמואל בריץ' קרלטון הרצליה מציעה תפריט מאוהב שמבוסס על ארוחת טעימות: שיקוי אהבה פסיפלורה וצ'ילי וסלט עגבניות קיצי לפתיחה, ראשונה ועיקרית לבחירה וקינוח זוגי. 375 ש"ח לאדם (ללא שתייה).
הרברט סמואל

הרברט סמואל הרצליה. צילום: יהונתן בן חיים
הרברט סמואל הרצליה. צילום: יהונתן בן חיים

 

התאילנדית בסמטת סיני

מנות זוגיות ומנות שרינג צבעוניות מתוך התפריט מחכות לכם בתאילנדית השמחה, וגם קוקטייל סטרוברי פילדס מוודקה בלוודיר, תותים, למון גראס, ליים וג'ינג'ר ביר (52 ש"ח).
התאילנדית בסמטת סיני

west side

אורחי המסעדה יגיעו לקבלת פנים רומנטית לאור נרות, שם תוגש להם כוס שמפניה, ובנוסף הנשים יקבלו ורד. הארוחה תחל בשני סבבים של חמש מנות ראשונות קרות וחמות, תמשיך בעיקרית זוגית לבחירה ותסתיים בקינוח אהבה מיוחד. 250 ש"ח לאדם לא כולל שתיה.
ווסט סייד

טייגר לילי

המסעדה התאילנדית מקבלת את פני החג בארוחה זוגית של שתי מנות ראשונות, שתי עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין מיקבים ישראלים (320 ש"ח לזוג), לצד קוקטייל של אהבה מג'ין הנדריקס, סירופ אננס, ליים וקאווה (48 ש"ח).
טייגר לילי

יאם פלא מוק בטייגר לילי. צילום: דניאל לילה
יאם פלא מוק בטייגר לילי. צילום: דניאל לילה

 

TYO

כמדי שנה מציינת המסעדה היפנית האלגנטית את ט"ו באב בספיישלים של השף יאמה סאן, והפעם אלה טטאקי לוקוס פסיפלורה וצ'ילי (68 ש"ח) וקוקטייל ג'ינג'ר קראש מוודקה סמירנוף ופירות יער (56 ש"ח).
TYO

TYO. צילום: אפיק גבאי
TYO. צילום: אפיק גבאי

 

יאקימונו

היפנית ברוטשילד חוגגת את יום האהבה עם תפריט טעימות זוגי בן שבע מנות, מוזיקה רומנטית, נרות ופרח לכל אורחת (185 ש"ח לאדם). בהזדמנות זו יושק תפריט קוקטיילים חדש (54-58 ש"ח).
יאקימונו

יאקימונו
יאקימונו

 

מאפיית לחמים

כבכל שנה חוגגים במאפייה את הגרסה המתוקה לאהבה, והפעם בתפריט אקלר שוקולד בצורת לב במילוי קרם פטיסייר, קולי פטל ופטל טרי (32 ש"ח), קינוח מוס שוקולד זוגי בצנצנת  (28 ש"ח),  בגט צרפתי פריך בצורת לב (24 ש"ח) ועוד.
מאפיית לחמים

עוגיות במאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה
עוגיות במאפיית לחמים. צילום: דניאל לילה

 

מאפו

השף ניר צוק חוגג את ט"ו באב עם מנות מקוריות בהשראת ניחוח הכרמים בארץ ישראל. בסעודה בת ארבע מנות יוגשו סלמון נא על עלי גפן, קרפצ'ו דג עם ענבים מוחמצים, כתף טלה בארומה של חורש ועוד. 180 ש"ח לאדם.
מאפו

מינה טומיי

ט"ו באב באווירה אינדונזית אקזוטית: לצד התפריט הרגיל יוגשו לברק קצוץ עם אבטיח ברוטב דגים וליים (46 ש"ח), קלמארי מוקפץ בסמבל אולק וחמאת קוקוס (44 ש"ח), קוביות פרגית במרינדת קוקוס ותבלינים (64 ש"ח) ועוד ספיישלים עם טאצ' אינדונזיים.
מינה טומיי

מינה טומיי. צילום: אפיק גבאי
מינה טומיי. צילום: אפיק גבאי

 

מציצים

במסעדת החוף המיתולוגית די ג'יי ינגן פלייליסט אהבה כרקע לתפריט ספיישל על טהרת הים: זוג שיפודי ג'מבו שרימפס בגריל ברוטב חריף (67 ש"ח), פלטת פירות ים בחלב קוקוס וירקות שורש (142 ש"ח) ועוד, וקוקטייל אהבה זוגי בכלי גדול (64 ש"ח).
מציצים

מציצים. צילום: אלברט ללמיאב
מציצים. צילום: אלברט ללמיאב

 

מקס ברנר

כמיטב המסורת הרומנטית הסניפים יקושטו בנרות ולבבות ובתפריט יככבו מנות שרינג מתוקות כגון פונדו שוקולד אולטימטיבי וופלים בלגים. בסוף הארוחה כל זוג ייצא עם מתנה: פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס. 119-219 ש"ח לזוג כולל קאווה/יין. יש להזמין מקומות מראש.
מקס ברנר

מקס ברנר. צילום: אפיק גבאי
מקס ברנר. צילום: אפיק גבאי

 

מריפוסה

המסעדה של שלושת השפים – מאיר אלאלוף, יומי לוי וחביב משה, מציעה לכבוד ט"ו באב מגוון ספיישלים לחוגגים: טרטר טונה, קריספי רייס, רוטב תאילנדי פיקנטי וגלידת תה ירוק (58 ש"ח), כבד אווז, קרם קוקוס קלוי, קרמבל תבלינים ואבקת ליקריץ (88 ש"ח) ועוד, וקינוח אהבה : קרם שוקולד ותפוז, סבלה קקאו, פטל טרי וגלידת וויסקי ( 58 ש"ח).
מריפוסה

טרטר טונה קריספי רייס במריפוסה. צילום: דניאל לילה
טרטר טונה קריספי רייס במריפוסה. צילום: דניאל לילה

 

ניטן תאי

השף שחף שבתאי יגיש בחג סי פוד מרקט – תמנון, שרימפס, סקאלופ, מולים ובר ים רוטב טום יאם (115 ש"ח), קינוח מוס שוקולד זוגי ועוד מנות ספיעישל לצד מגוון יינות בוטיק, קוקטיילים ועוד. לרגל ט"ו באב המסעדה תיפתח ביום ראשון באופן חד פעמי.
ניטן תאי

טונג קאם בניטאן טאי. צילום: יהונתן בן חיים
טונג קאם בניטאן טאי. צילום: יהונתן בן חיים

 

סיטארה

על רקע פרחים, בנרות אדומים ופסקול שירי אהבה כל זוג יקבל ורד במתנה ויוכל לבחור מתוך מנות ספיישל רומנטיות כגון ריזוטו פירות ים זוגי (210 ש"ח) ופנקוטה שוקולד לבן עם שטרוייזל מוזהב ומרנג (52 ש"ח).
סיטארה

סיטארה. צילום: מייקל פייר כהן
סיטארה. צילום: מייקל פייר כהן

 

ספייסהאוס

בר הקוקטיילים של המיקסולוג יותם שילה יארח את השף און משען – URBANO, שיכין תפריט זוגי שישתלב בטעמי הקוקטיילים. הארוחה תכלול שני קוקטיילים, ארבע מנות וקינוח מקרון ענק עם קרם מי ורדים ותות בר עם עלי כותרת מסוכרים. 159 ש"ח לאדם בהזמנה זוגית.
ספייסהאוס

ספייסהאוס. צילום: חיים יוסף

 

קוואטרו

האיטלקיה של השף אביב משה מגישה לנשים ורד ומציעה לצד הארוחה את קוקטייל האהבה מליקר גראפה, מחית תות טרי ומרטיני ביטר (52 ש"ח) וקינוח מיוחד: מוס גבינה עם קרמו פטל, קולי תות, מוס לימון והפתעות (58 ש"ח).
קוואטרו

קפה לואיז

בסניפי קפה לואיז ברמת אביב ורמת החייל מציעים לחגוג את חג האהבה עם יין על חשבון הבית מבעבע בהזמנת מנה עיקרית – פסטות מעולות, פיצות, תבשילי קיץ ועוד.
קפה לואיז

קפה לואיז. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה לואיז. צילום: אנטולי מיכאלו