הדייט שתקע אותי: ארוחות ט"ו באב הכי רומנטיות בעיר

פטריות כמהין, כבד אווז ותפריט שמפניות מורחב - המסעדות שולפות את התותחים הכבדים לכבוד ט"ו באב. מדריך

קינוח "שביל האהבה" בקוואטרו
קינוח "שביל האהבה" בקוואטרו
16 באוגוסט 2016

מוזס

גם בצהריים חוגגים אהבה: רשת ההמבורגרים תציע ארוחה זוגית ב-99 ₪ לחברי מועדון הלקוחות ולמצטרפים חדשים. בתפריט: ארבע המבורגרים "מינימי" (100 גרם ליחידה), שני המבורגרי ארטבורגר (בקר, עגל וכבש) ושני המבורגרי בקר קלאסי בליווי שתי תוספות לבחירה ושני משקאות קלים.

לסניפי מוזס

OCD

המסעדה עם הקונספט הייחודי במתחם נגה מתכננת ערב בו יתארחו זוגות בלבד עם תפריט שכולו מנות זוגיות לחלוקה. בתפריט שהרכיב השף רז רהב תמצאו מנות כמו ספגטי מיט בולס (ד"ש ליפהפייה והיחפן) מתוצרת בית וקינוח מגנום ורוד בטעם ליצ'י גרניום.

ל-OCD

הרברט סמואל

במסעדת השף שעל הטיילת בחר השף קובי אוחיון להשתמש בחומרי גלם חושניים כדי לגרום לכם להתאהב אחד בשני קצת יותר. בתפריט: פולנטה מתירס גילי מתוק צלוי בעלי הקלח וחמאת סרירצ'ה (52 ₪), רביולי רסקס עם חמאת עגבניות ומולים (76 ₪) ולקינוח מנה זוגית של נמסיס שוקולד וקרמל מלוח (48 ₪).

להרברט סמואל

פאסטל

אם תגיעו לחגוג את אהבתכם בארוחת ערב במסעדת פאסטל, ותזמינו מנה ראשונה ועיקרית, תקבלו שתי כוסות קיר רויאל וקינוח זוגי באדיבות המסעדה. בין הראשונות תמצאו סלמון נא עם ויניגרט צ'ילי ויוז'ו (56 ₪) ושרימפס עם אספרגוס וזיתי קלמטה (64 ₪), בין העיקריות תמצאו לינגוויני מולים (98 ₪), פילה בקר עם מח עצם (156 ₪) ועוד.

לפאסטל

וולפנייטס

דיל בשרי לרגל חג האהבה ברשת ההמבורגרים: ארוחה זוגית מלאה ובקבוק קאווה ב-138 ₪. זוגות יוכלו לבחור שני המבורגרים מתפריט הספיישלים: המבורגר בקר עם פטריות יער ואיולי כמהין; המבורגר בקרוטלה עם ביצת עין וחזה אווז מעושן; המבורגר בקר עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו פיקנטי או המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון. בנוסף יינתנו שתי תוספות לבחירה: צ'יפס/טבעות בצל/סלט ירוק.

לוולפנייטס

סלבה וידה

במסעדה הפופ במלון בראון TLV יגיש השף יובל פכלר ספיישל אהבה בגווני אדום: סשימי טונה ואבטיח ברוטב תפוז וצ'ילי מעושן (42 ₪), מנה זוגית של אנטריקוט מיושן עם פסטה ברוטב יין אדום (115 ₪), אנדיב אדום, ארטישוק ירושלמי ברוטב ויניגרט חרדל תפוז (32 ₪). בנוסף, כל סועד יקבל על חשבון הבית קוקטייל על בסיס ברנדי ודובדבני אמרנה.

קלישר 25 תל אביב, 7788996־03

מקס ברנר

אם שוקולד מייצג עבורכם רומנטיקה, זה המקום לחגוג בו. הרשת תציע ארוחה זוגית מלאה הכוללת שתי מנות לבחירה מתפריט הערב, מנה זוגית מתוקה לבחירה (פונדו שוקולד, חגיגת וופלים בלגים, מנת טעימות), שני משקאות אלכוהוליים ולסיום יקבל הזוג במתנה פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ושבבי קוקוס קלוי במתנה.

לסניפי מקס ברנר

דגים 206

מסעדת הדגים שבשכונת צהלה החליטה לקחת את ט"ו באב ולהרחיב אותו לשבוע שלם, במהלכו כל זוג יקבל שתי כוסות יין על חשבון הבית בנוסף לדיל אוהבים: מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-159 ₪ לסועד. בין המנות: טרטר טונה, סלט וויטנאמי, קרואסון כבד אווז, ריזוטו פירות ים, פילה פורל עם ירקות ועוד.

למסעדת דגים 206

דגים 206. צילום: אפיק גבאי
דגים 206. צילום: אפיק גבאי

מל ומישל

המסעדה הרומנטית בצפון בן יהודה מציעה תפריט מיוחד לכבוד חג האהבה. בנוסף לתפריט המסעדה, השף ניר ויימן רקח מנות מעוררות חושים: קרודו סקאלופ בקולי אננס (68 ₪), קרבונרה ים עם פסטה שחורה ודג ים צרוב (96 ₪) ולקינוח פנקוטה וניל במרק מלון ורוזטה ביתית (42 ₪).

למל ומישל

מינה טומיי

המסעדה האסייתית חוגגת אהבה עם מנות ספיישל זוגיות בכל אחד מהתפריטים המוצעים (יפני, תאילנדי, הודי, וייטנאמי וקוריאני). תוכלו למצוא שם טנדורי עם מוסר ים בקוקוס (62 ₪), שרימפס טמפורה עם סלט מנגו (42 ₪), חזה ברווז צלוי עם קארי למון גראס ומנגו כבוש (72 ₪), קערת פירות ים בסגנון סינגפורי עם במיה וסטיקי רייס (69 ₪).

למינה טומיי

פריים

הזוגות שיגיעו למסעדת פריים ברמת החייל יוכלו לבחור אחד מבין שלושה מסלולים שיוצעו במיוחד לט"ו באב: חגיגת פירות ים (ריזוטו פירות ים עם פטריות פורצ'יני ומחית כמהין), תאוות בשרים (450 גרם אנטריקוט, 450 גרם פילה בקר ומנת כבד אווז) או קומבינציית איירון שף זוגית עם מבחר רולים של סושי. כל מסלול כולל שתי מנות ראשונות לבחירה.

לפריים

ט"ו באב בפריים
ט"ו באב בפריים

פורטו

במסעדה האיטלקית במתחם שרונה חוגגים את הערב הכי רומנטי בשנה בארוחה זוגית המורכבת ממנות שונות לבחירה וכוללת שתי כוסות יין. בין המנות תמצאו סינטה כבושה עם תאנים וגבינת עיזים; סלמון כבוש בסלק ויין אדום; פילה דניס ממולא בעגבניות; פילה בקר ברוטב יין על מדליוני תפוחי אדמה ועוד.

לפורטו

MeatKitchen

ארוחה שכולה תאוות בשרים וספיישלים תתקיים במסעדת מיט קיטצ'ן הכשרה. בין המנות תמצאו: צלחת של נתחים מעושנים (בקר, חזה מולארד, עוף) בויניגרט סומאק (62 ש"ח), סינטה 300 גרם עם שום קונפי (129 ש"ח), אנטריקוט 300 גרם עם שום קונפי וצ'ימיצ'ורי (139 ש"ח) ועוד.

ל-Meat Kitchen

סלט פירות ב-Meat Kitchen. צילום: אנטולי מיכאלו
סלט פירות ב-Meat Kitchen. צילום: אנטולי מיכאלו

Ewa Safi

המסעדה המרוקאית בקצה נווה צדק תחגוג את חג האהבה בתפריט ספיישל עם מנות כמו טאג'ין קוסקוס ירקות, פרנה אפוי במקום עם מטבוחה תוצרת בית וטחינה הר ברכה, מבחר סלטי הבית (סלק מסורתי, גזר מרוקאי, קרם חצילים, פלפלים קלויים, צלחת חריפים) ולקינוח חליאואת – עוגיות מרוקאיות מסורתיות בליווי תה ונענע.

Ewa Safi, השחר 8 תל אביב, 2533348־03

TYO

השף יאמה סאן בנה לרגל החג הרומנטי תפריט מעורר תאווה. בין המנות: נתחים דקים של אנטריקוט פריים ריב על אורז פריך ותאנים (79 ש"ח), טרטר סלמון וטונה עם אבוקדו, ממרח אצות, גבינת שמנת, דאשי וסויה (64 ש"ח) שרימפס קריסטל וצדפות וונגי מאודים בסאקה חריף וירקות של קיץ (98 ש"ח) ועוד. בתפריט יופיעו גם הקינוחים של הקונדיטורית מיכל בוטון, ביניהם: קרם ברולה פיסטוק (42 ש"ח), עוגת גבינה על סבלה תה ירוק ואנגלז וניל מאצ'ה (44 ש"ח) ועוד.

ל-TYO

NG

מסעדת הבשרים הוותיקה בנווה צדק מגישה תפריט מיוחד, "דואט של כמהין וכבד אווז", בו תמצאו ארבע מנות עם חומרי הגלם היוקרתיים: כבד אווז אפוי עם חלמון צהוב רך ופרמז'ן; פיצה לבנה עם גבינת סולוגוני ופטריות כמהין טריות מהגליל; המבורגר Dry Aged Beef עם כבד אווז ושבבי קקאו ולרונה; המבורגר Dry Aged Beef עם פטריות כמהין טריות מהגליל.

ל-NG

ג'ירף

רשת ג'ירף משיקה לכבוד חג האהבה קינוח מתוק ורומנטי במיוחד: פסיבלובה, הפבלובה המוכרת של ג'ירף עם רוטב פסיפלורה. המנה עשויה מרנג לבן עם מוס פסיפלורה במרכז, כדור גלידת וניל ורוטב פסיפלורה עם חתיכות אננס טרי (49 ש"ח).

לסניפי ג'ירף

מעדניית אגתה

המעדנייה האיכותית ברמת החייל תציע ארוחה זוגית שווה במיוחד שתוגש בערב ט"ו באב (18.8) בין השעות 16:00־23:00 וכוללת פלטת נקניקים (חמון, ברזאולה, פרושטו, סלמי ועוד) ופלטת גבינות מהמגוון הרחב של המעדנייה בתוספת לחם וחמאת אשירה, בקבוק יין לבחירה ושני קינוחים.

Agatha, ראול ולנברג 24 תל אביב, 5757901־03, 250 ש"ח

רוסטיקו

אם תרצו לספוג קצת רומנטיקה איטלקית, ברוסטיקו מציעים תפריט מעורר תאווה עם מנות כמו תאנים וסלק מקורמלים עם גבינת שחת וארוגולה (48 ש"ח), רביולי פטריות תוצרת בית עם שמן כמהין (78 ש"ח), נמסיס קפה עם קרם ברולה וטוויל קקאו (39 ש"ח) ועוד.

לרוסטיקו

ט"ו באב ברוסטיקו
ט"ו באב ברוסטיקו

דלאל

תפריט "דלאל, כמהין ושמפניה" יוגש בימי חמישי ושישי לצד התפריט הרגיל במסעדת השף של גולן גורפינקל. החל משעה 18:00 יוצעו מנות ספיישל עם פטריות כמהין שחורות לצד תפריט שמפניות מבית Moët & Chandon. במנות: המבורגר דלאל עם בצל מקורמל וכמהין (93 ש"ח) ולינגוויני כמהין עם כרישה צלויה (118 ש"ח).

לדלאל

ננוצ'קה

ננה שרייר מציגה במסעדה הטבעונית שלה תפריט זוגי ורומנטי עם מנות ללא מוצרים מן החי. בין המנות שיוגשו: סירת אהבה – אנטיפסטי צבעוני מבטטה סגולה וצהובה, גזר כתום וצהוב, סלק וכרובית (64 ש"ח), סטייק פטריית מלך היער עם ארטישוק צרוב ותפוח אדמה מתובל (58 ש"ח), חינקלי אגוזי מלך עם סלק על קרם ירקות ופטוצ'יני (58 ש"ח) ועוד.

לננוצ'קה

קוואטרו

כיאה למסעדה החושנית, גם ערב ט"ו באב נחגג עם קוקטיילים מעוררי תאווה, מוזיקה רומנטית והפעם גם קינוח שנוצר במיוחד לרגל החג. "שביל האהבה" נוצר בהשראת שביל החלב וכולל מוס שוקולד, קרם בננות, ברולה וניל, מקרון שוקולד, פחזניות במילוי גלידת וניל, קרמל ובוטנים מלוחים, גלידת בננה בציפוי שוקולד, טראפלס קרמל וקרמל בוטנים.

לקוואטרו

פורטו בר יין

בבר היין הפורטוגזי ניתן יהיה להזמין מגוון יינות במחירי מדף  + תוספת של 20 ש"ח דמי חליצה. בין המנות יוגשו נתחי בשר צרובים עם טחינת אל ארז וסלסת עגבניות (52 ש"ח), סלט אוקטופוס טרי (58 ש"ח), צלחת גבינות (62 ש"ח), פולנטה רכה עם ארטישוק, תרד ופרמזן (48 ש"ח). בחמישי ושישי (18-19.8) כל היינות הפורטוגזים ימכרו ב-15% הנחה.

טשרניחובסקי 6 תל אביב, 6206610־03

קינוח "שביל האהבה" בקוואטרו
קינוח "שביל האהבה" בקוואטרו

Seeds

הפטיסרי הצבעוני מקדיש את חג האהבה למארזים מתוקים ללא שימוש בביצים, חלב או חמאה: מארז עוגיות פריכות במילוי ריבת דובדבנים (7 יחידות ב-18 ש"ח), פרליני שוקולד מריר בעבודת יד (49 ש"ח) ועוד.

ל-Seeds

הצוענייה

המסעדה השמחה באמצע השוק היווני ביפו חוגגת את ט"ו באב בארוחת טעימות זוגית שכולה חגיגה בלקנית. בין המנות: פלטת טעימות הכוללת צזיקי, מטיאס כבוש, סיגר פירות ים ועוד; מנה עיקרית לבחירה כמו גירוס פרגית, שווארמה בתיבול בלקני, סופריטו פילה דג ועוד וכמובן קינוח מתוק לבחירה וכוס יין מרלו לכל סועד.

לצוענייה

עראיס שרונה

בבר הבשר בשרונה מרקט מציעים מבצע אוהבים משתלם למדי: בהזמנת שתי מנות עיקריות, כל זוג יקבל בקבוק יין אדום או לבן מתנה. בין המנות תמצאו: מסבחה מעושנים עם סלט עגבניות (59 ש"ח), המבורגר בפיתה עם ביצת עין ואיולי תוצרת בית (49 ש"ח), קבב שוק התקווה עם תפוח אדמה ובצל בגריל (57 ש"ח) ועוד.

קלמן מגן 3 תל אביב, 5509070־03

טשרניחובסקי 6

ספיישלים של אהבה בביסטרו הקטן שברחוב טשרנחובסקי עם מנות כמו קלמרי צרוב על קרם חצילים ויוגורט עגבניות שרי (52 ש"ח), סלט ברולה עיזים עם עלים פריכים ותאנים (48 ש"ח), דג שלם אפוי בתנור עם יין לבן (135 ש"ח) ועוד. בנוסף, כל סועד יקבל קוקטייל סנגריה לבנה על חשבון הבית.

לטשרניחובסקי 6

לחמים

המאפייה של אורי שפט מציעה כבכל שנה פחמימות באווירה מאוהבת: בגט פריך בצורת לב (24 ₪), עוגיות הבית עשויות בסיס שקדים ומרציפן במלית קונפיטורה טרייה בצורת לב (7 ₪ ליחידה), עוגייה בצורת לב במילוי פירות טריים (18 ₪ ליחידה), שלל אקלרים במילוי שוקולד ופטל (18 ₪), טארטלט פטל אישי (28 ₪), צנצנת זוגית לחלוקה עם שוקולד וקצפת או במילוי של תותים בלימון (45 ₪).

לסניפי מאפיית לחמים